Sevgilimle ayrıydık, şimdi yeniden konuşmaya başladık ama çok soğuk ve değersiz hissettiriyor. Ne yapmalıyım?

Sevgilimle ayrıydık geçenlerde konuşmaya başladık ama isteksiz, telefonda sohbet etmeye hazır değilim diyor, mesajlara 4 saatte bir cevap veriyor, beni merak etmiyor. İçinde kırgınlık olduğunu söylüyor ama hunu çözmek içinde adım atmıyor artık sevgisni hissedemiyorum bu süreci nasıl atlatabilirim

Sevgilimle ayrıydık, şimdi yeniden konuşmaya başladık ama çok soğuk ve değersiz hissettiriyor. Ne yapmalıyım?
Cevapla