Sevgilimle son zamanlarda konuşmamız azaldı ve sanırım benden soğudu ne yapmalıyım?

Sevgilimle aramızda 3 yaş var o benden pek hoşlanmazdı zamanında ben 1 sene falan peşinden koştum bi şekilde bu bana ilgi duymaya başladı ben tam ümidimi kesmişken arkadaş olarak kalsakta yeter demişken benimle çıkarmısın diye sordu ilk bir ay herşey çok güzeldi ama sonra hep telefonla mesajla falan konuştuk günün her saati konuşuyoduk resmen ama konu bitince birden bilim veya ülke konuları konuşmaya başladık buda önemli değil yeterki konuşsun benimle ama bu aralar o da yok maalesef çok zor buluşuyoruz ayda bir falan geçen buluştuk ve hiç bi şey yapamadık yani hiç güzel geçemedi çocukla el ele tutuşma ve sarılmanın ötesine geçemedik ben bunun hakkında arkadaşıma dertlenirken bu canım benim mesajları ss almış cocuğa atmış mesajda da ben bu beni öpmezse ben çekip öpücem yazıyodu çocuk şimdi bana soğuk yapıyo ne yapmam gerek acil söyleyin
Sevgilimle son zamanlarda konuşmamız azaldı ve sanırım benden soğudu ne yapmalıyım?
Cevapla