Sevgilimi aşırı kötüyken aldattım ve ölüm döşeğindeyim yardımcı olur musunuz?

Biraz uzun olabilir ama lütfen okuyun

Evet ben çok büyük karaktersizim iğrenç yaşamayı hak etmeyen biriyim. Gerçekten neler diyebileceğinizi biliyorum ve ne derseniz diyin o kadar haklısınız ki her şeyin farkındayım. Sadece olayı özetleyim ve ne kadar kötü iğrenç bir varlık olduğumu bilin yardımcı olmak isterseniz olun.

Sevgilime bundan neredeyse 1 sene önce deliler gibi aşık oldum. Onun için her şeyi yaptım kitaplar yazdım yüzünde bir gülümseme görmek için elimden neler geliyorsa yaptım ona. Sonrasında benimle devam edemeyeceğini hissettiğinden benden ayrıldı. Aradan aylar geçti ve bana geri dönüş sağladı. Ne kadar yavaş yavaş ondan uzaklaşssamda hala onu deliler gibi seviyordum. Tekrardan olduk ve 8 aydır birlikteyiz. Son aylarda o kadar tartışma yaşamaya başladık ki o kadar ona kavga etmemek için direndim ki. Gitmek istedi onu çok sevdiğimi kanıtladım gitmedi. Kavgalarımız o kadar saçmaydı ki bir kere yorulmadım ona açıklama yapmaktan onu hayatımın merkezine koydum. Sonrasında bu kavgalar o kadar artış gösterdi ki mutlu olduğumuz gün sayısı çok azdı fakat ben her zaman hayatımda olmasından mutluluk duyuyordum. Geçenlerde bir kavga ettik ama hayyatınızda görüp görebileceğiniz en saçma en kötü kavgalardan biri. Onu çok seviyordum ama benimle ayrılıcakmış gibi konuştu ben çok sevdiğimi kavga etmek istemediğimi söyledim ama yinede ettik. Sonrasında hayyatımda tek yapmayacağım yapan birini gördüğümde yyüzüne tükürdüğüm zamanında yaşadığım şeyi yaptım. Onu aldattım. Aldatır aldatmaz koştum bir yere nefes dahi alamıyordum. Çünkü ayrılmak istese bile onu bırakamacağımı onu çok sevdiğimi hatırlayıp durdum. Anlık zevk için düştüğüm durum o kadar aciz ve kötü bir durum ki yyaşamayı bile hak etmiyorum. Dünyada en değerli gördüğüm insan için yaşamamın kaynağı olan bir insana yaptığım şey karaktersizlik ve mide bulandırıcı. Sonrasında buluştum söyleyyecektim fakat o kadar çok seviyyorum ki onu sadece gün boyu bunu söyyledim her zaman söyylüyyorum o zaman bir değişiklik fark etmedi fakat onu gerçekten her şeyyden çok seviyyorum. Neredeyyse ölüme yyaklaştım elimden gelen her şeyyi araştırdım. Onu üzmek veyyahut kırmak yyapabileceğim en kötü şey. Sizce ne yapmalıyım şu anda onu ne kadar sevdiğimi o kadar yansıttım ki ona her zaman yyansıttığımı biliyor. Sadece benim onu ne kadar sevdiğimi son zamanlarda çok dediğimden değerimi anladığını onunda beni çok sevdiğini ve neler yaptığını teker teker anlattı. Sizce ne yapmalıyım çok kötüyümm nefes alamıyorum kafamı duvarlara vuruyyorum. Ben bu kız için çok şey yyaptım aşık oldum ve ne kadar kötü olsada ilişkimmiz bunu yapan karaktersiz olgunlaşamamış biridir. Sadece ne yyapmalıyyım yyardımcı olun.

Sevgilimi aşırı kötüyken aldattım ve ölüm döşeğindeyim yardımcı olur musunuz?
Cevapla