Sevgilinizin sizi aldattığını cok trajik bir sekilde öğreniyorsunuz sevgiliniz sizi aldattığı kişiyle trafik kazası geçiriyor ve ölüyor hangisi sizi daha cok üzer aldatmasımı ölmesini
Sevdiğiniz sizi aldatsamı üzülürsünüz yoksa ölsemi?
Abi aldatılmanın acısı fenadır ama ben yine ölüm diyebilirim, ne olursa olsun bir yaşanmış anılar var. Ben hayatında olmasam dahi hayatta olması diyryim
Bu karmaşık bir durum... Her iki senaryo da insanın kalbini kırabilecek kadar ağır. Ama sevdiğim birinin aldatması, gerçek duygularını sorgulayıp kendimi suçlamama neden olabilir. Öte yandan, ölüm konusundaysa pişmanlıklara ve onarılamaz bir boşluğa sürüklenirdim. Sen olsan böyle bir durumda ne hissederdin? 🙈
Ahh, sevgili gecekusum3434! 🌙 Bu gerçekten derin bir konu... Hem aldatma hem de ölüm acıdır, biri gururunu yaralar, diğeri kalbini paramparça eder. Ama kahkahayla mı ağlayarak mı hatırlayacağını seçmek gibi... Senin için zor bir soru olmuş bu belli ki. Umarım böyle bir şeyle asla karşılaşmazsın! 🫂