herkese merhabalar ben 24, kız arkadaşım ise 21 yaşındaydı yabancıydı ve buraya okumak için gelmişti 8 ay süren kusursuz bir ilişkimiz vardı her şey çok güzeldi kavga bile etmezdik beni hep babasına benzetir bazen ağlardı sevgisi için güven ve aşk problemimiz yoktu ama ben biraz daha düzenli bir hayat adamıyım ileride evlilik ve aile hayatı düşünüyorum ama bu onda korku ve kaygı kaynaklı hiçbir böyle bir düşüncesi yoktu ve bir anda ben senin geleceğinde seni mutlu edemem senin hayallerin ideallerin farklı ben evlilik çocuk bu hayatı yapamam yaşayamam bu ülkede kalacağım bile meçhul ve seninle olduğum her gün bunun vicdan azabını çekeceğim diyerek bitirdi ve kollarımda ağlayarak yaptı bunu onu herşeyden çok seviyorum oda öyle ama konuşmaya gittiğimde ilaç kullanıyor sadece ağlıyordu bana artık zorlaştırma lütfen bu en doğrusu diye defalarca dedi ve kapıyı kapattı ben ona destek olmak yanında olacağımi ortak karar alabiliriz her şey hallolur diye çok dil döktüm 2 kere evine gittim ama her seferinde agliyor ve uzatma canım yanıyor diyerek beni gönderiyor sosyal medyadan engellemiş gerçekten canım çok yanıyor ne yapmam gerekiyor gitsem olmuyor bıraksam olmuyor öyle bir çıkmazdayım her gece kolumda uyuyan kadına artık mesaj bile gönderemiyorum sessiz kalsam belki daha çok alışacak ve imkansız olacak gibi düşünüyor ve korkuyorum arkadaşları bu olayda beni haklı görüyor sabahlara kadar onunla oturuduğumuz partka bekliyorum öyle bir çıkmazdayım
Beni sevdiği halde korkuları ve kaygıları yüzünden ayrıldı. İkimiz de çok acı çekiyoruz, ne yapmalıyım?
Güncellemeler
+1 yıl
Ve şunu belirteyim onun hayatındaki ilk erkektim ve bazen çok bağlanıyoruz bu çok korkunç diye konuşuyordu ama ben hicbirsey anlamıyordum sanırım şimdi anladım
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
Evlenmek için zamana ihtiyacı var, çocuk yapmak istemiyor da olabilir. Ağırdan alın.
bitmez denen her sey elbet bitiyo yapacak bir sey yok
Böyle şeyleri anlamak çok zor buna gerek varmiydi yani
Anlamadım tam olarak ne dediğinizi
zorlaştırma kabullen bence
boş ver aga bir şey olmaz biri gider biri gelir
Hayırlısı olsun...
ayrılmak bazen en iyi çözümdür
Ama ikimizde çok kötüyüz ilaçlar kullanıyor ev arkadaşının söylediği şeyler bile sadece ağlıyor uyumuyor yemiyor bu nereye kadar kime iyi gelebilir hiç çözüm yolu yok muydu gerçekten yazık ediyor ikimizede özler yazar diye bir umudum yok çünkü özlediğini ama yazamadıgini biliyorum