Beni sevdiği halde korkuları ve kaygıları yüzünden ayrıldı. İkimiz de çok acı çekiyoruz, ne yapmalıyım?

herkese merhabalar ben 24, kız arkadaşım ise 21 yaşındaydı yabancıydı ve buraya okumak için gelmişti 8 ay süren kusursuz bir ilişkimiz vardı her şey çok güzeldi kavga bile etmezdik beni hep babasına benzetir bazen ağlardı sevgisi için güven ve aşk problemimiz yoktu ama ben biraz daha düzenli bir hayat adamıyım ileride evlilik ve aile hayatı düşünüyorum ama bu onda korku ve kaygı kaynaklı hiçbir böyle bir düşüncesi yoktu ve bir anda ben senin geleceğinde seni mutlu edemem senin hayallerin ideallerin farklı ben evlilik çocuk bu hayatı yapamam yaşayamam bu ülkede kalacağım bile meçhul ve seninle olduğum her gün bunun vicdan azabını çekeceğim diyerek bitirdi ve kollarımda ağlayarak yaptı bunu onu herşeyden çok seviyorum oda öyle ama konuşmaya gittiğimde ilaç kullanıyor sadece ağlıyordu bana artık zorlaştırma lütfen bu en doğrusu diye defalarca dedi ve kapıyı kapattı ben ona destek olmak yanında olacağımi ortak karar alabiliriz her şey hallolur diye çok dil döktüm 2 kere evine gittim ama her seferinde agliyor ve uzatma canım yanıyor diyerek beni gönderiyor sosyal medyadan engellemiş gerçekten canım çok yanıyor ne yapmam gerekiyor gitsem olmuyor bıraksam olmuyor öyle bir çıkmazdayım her gece kolumda uyuyan kadına artık mesaj bile gönderemiyorum sessiz kalsam belki daha çok alışacak ve imkansız olacak gibi düşünüyor ve korkuyorum arkadaşları bu olayda beni haklı görüyor sabahlara kadar onunla oturuduğumuz partka bekliyorum öyle bir çıkmazdayım

Güncellemeler
+1 yıl
Ve şunu belirteyim onun hayatındaki ilk erkektim ve bazen çok bağlanıyoruz bu çok korkunç diye konuşuyordu ama ben hicbirsey anlamıyordum sanırım şimdi anladım
Beni sevdiği halde korkuları ve kaygıları yüzünden ayrıldı. İkimiz de çok acı çekiyoruz, ne yapmalıyım?
Cevapla