Sevgilisiniz, evlisiniz , vs... Karşı partnerinizin hangi tavrı aldatmaya giriyor. Genel başlıkları hariç.
Örneğin mesai arkadaşı ile öğlen yemeğinde dışarıda yemek yemesi, çay , kahve içmesi.
Bunlar mesela bu durumlara dahilmi.
Kadın yapıp erkek sorunca mesai arkadaşı,
Aynı durumda erkek yapınca aldatıyor.
Gibi gibi gibi
Yorumlarda gerçekten tartışmak istiyorum bu konuyu.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
şüpheli her durum aldatmaktır.
İşte bu şüpheler sınıfını inceliyoruz Barış kardeş. burada herkes eteğindeki taşları koysun masaya diyoruz. Sende koy bakalım masaya taşlarını :)
Kısa kelimelerle kestirip atabileceğin bir konu değil bu :)
Arkamdan iş çevirdiği, sakladığı, söylemediği her konuda.
O kadar sıradanlaştı ki her şey kocamı karı üstünde yakalasam anca aldatmış sayacagim o pskolojideyim şu an
Kadın kocanızın üstündeyse üst katdan düşmüştür kocamın günahını almayayım diyeceksin gibi geldi :)
Tentene değdimj aldatlmak
O zaman bir yerde çay kahve içerken yemek yerken görüntülenmek aldatmak sıfatına grmiyor mu?
Bana girmiyor 😀
Arkadan çevrilen her iş aldatmaya girer
Mesai arkadaşıyla çay içmesi tabi ki aldatma değil. Ama farklı niyetle biriyle mesajlaşması bile aldatma
Tabiki elinde telefon cıt cıt karşı ile mesajlaşıyorsa bu dediğinize katılıyorum, ama sevgiliniz varken mesai arkadaşın öğlen saatinde hadi gel çay içmeye şu kafaye geçelim dedi. Sevgilinizde sizi orada karşılıklı otururken gördü? Ama masaınıza gelmedi? Ne düşünür ve düşünürsünüz o kişi sizi şimdi aldatıyormu sıradan bir çay deyip geçermisiniz.
Geçerim bir şey yok bunda
Çok inandırıcı gelmedi ama :) neyse
Yok. Sevgilimin kız arkadaşları var. Gidip çay kahve içtiği. Sorun etmiyorum
Yorumlarınız için teşekkürler,
aklından geçirmesini bile
Ama mesai arkadaşı?
Mesela sende mesaideki arkadaşınla bir yerlerde çay kahve içiyor olabilrisin?
Dokunma, bakma bile aldatmadır bence
Örneğin senin sevgilin varken tüm dünyaya kapatıyormusun kendini. Erkeklerle iletişimini kesiyormusun bir gün bakarım yanlışlıkla dokunurum gibi?
Tabi elimden geldiğince kendimi koruyorum
Teşekkürler yorumlarınız için.