Bosandim hayatima düzgün biri girmedi? Sebebi EVLI ADAMLAR mi? Yargilamadan cevap vercekler yazsin?

Ben 36 yaşındayım. Kamuda bir isim arabam var. Borclarim da var. Ben eşimin kumarı yüzünden bosandim. Evli adamlarla olmak bana çok tersti. Ama ben evli birine bekar sanmıştım saklamadi ama ben geç öğrendim. Onunla olduk 2 yıl boyunca. Sonra başka bir evliyle oldum ben hiç böyle biri degidim. Ama oldu insanız hata yaptim belki bosluktan belki depresyondan. Ama oldu bikez. Simdi aklımı başıma alıp düzgün bir hayat sürmek ve hayatıma yeni bir bekar insan almak istiyorum. Biraz kilom var onun için de çabalamak istiyorum. Beni yargılamayın bende çok kınadım evli adamlarla olanları ama başıma geldi. Simdi ben nasıl davranmaliyim

Güncellemeler
+1 yıl
Bu evli adamlarla maalesef aynı yerdeyiz. Is olarak. Ve ben çakılı kadro olduğum için mahkum oldum..
Bosandim hayatima düzgün biri girmedi? Sebebi EVLI ADAMLAR mi? Yargilamadan cevap vercekler yazsin?
Cevapla