İnsanların evlilikten belirli bir beklentileri oluyor. Kimisi hayatım düzene girer diyor kimi düzenim bozulur diyor. Sizce nasıl bir değişim olur. Ya da evlenenler daha mı kolaylaştı hayat yoksa zorlaştı mı? 🙂

İnsanların evlilikten belirli bir beklentileri oluyor. Kimisi hayatım düzene girer diyor kimi düzenim bozulur diyor. Sizce nasıl bir değişim olur. Ya da evlenenler daha mı kolaylaştı hayat yoksa zorlaştı mı? 🙂

Kolaylaştırır çünkü gerçekten evlilik yapacak kadar ciddi bir noktaya geldiyse ilişki gerçekten doğru bir kişiyle oraya kadar gitmişimdir pişman olacağım şeyleri yapmam ben.
Herkes dengiyle evlenirse kolaylaşır, denklikte evlilikte uyumu sağlar. Başkalarının zoruyla olan evlilikler hayatı insana zindan eder zorlaştırır. Ne demiş atalarımız, gönül istemeyen aş, ya karın ağrıtır ya baş. Her şeyin en güzeli istekle olanıdır...
Beklenti aman artık evleneyim düzenim olsun ise büyük hata
mantıkla evlilik yapılmaz
evlilikten kolaylık ya da zorluk beklemek de hata. Bir insanla aynı evde yaşamanın illa zorlukları var ama doğru insanla bunlar kolaylıkla aşılır.
Evet kesinlikle katılıyorum
En büyük zorluk farklı bir karakterle bir alana hüküm etmeye çalışmak önce bunun çatışması muhakkak oluyor Tabii ki Yanında sağladığı birçok konforda oluyor bana ait diyebileceğin birçok şey evlilikle beraber hayatına dahil oluyor
Cevap
7Cevap
Evlililk benim hayatımı her zaman kolaylaştırırdı.. yani ben öyle düşünüyorum :) çünkü insanın bir sığınağı olması yalnız olmaması zor gününde seveni sahip çıkanı olması. dertlerini anlattığı birinin olması güzel bir şeydir
Ben zaten yalnız yaşayan biriyim ve bütün zorlukların üstesinden tek başıma gelmeyi başardım şu an evlenmek isterim aksine bu beni daha mutlu eder.
Ehline denk gelirseniz hayatı kolaylaştırır. Yük değil yâr olanı bulursanız hayat daha keyifli hale gelir.
Hayatımıza aldığımız insana göre değişir bu durum.
Kimisi hayatı gül bahçesine de dönüştürür kimisi cehenneme de dönüştürür. Yani işin özü karşımızdaki insanı iyi tanımamız lazım evlilik aceleye gelmez
Kafa dengim, huyumuz suyumuz, zevklerimiz, benliğimiz, ruhumuz bir biriyle olursa evlilik çok kolay.
Evlendiğin kişiye göre değişir bu durum
kesinlikle, yoksa da zulüm olur
amin diyelim olmaz inşallah
Şu an için öyle bir planım yok. Kolaylaştıracağını düşünmüyorum, bu büyük bir sorumluluk ve büyük bir değişim. Adapte olmak zor olur.
Evlilik hakları ikiye bölüp sorumlulukları ikiye katlar, iki insan da birlikte çabalıyorsa o kadar zorlaştırmaz ama erkek yan gelip yatan biriyse tüm işler kadına kalıyorsa kadının hayatını zorlaştırır
Çalışan bi kız ile evlenince ve bende çalışan olduğum için kolaylaştırır
Kolaylaştırır bence elbette ilk zamanlarda bekarlığa arıyorsun ama sevdiğin insan ile aynı evde olunca. Şakalaşmalar, eğlenceli anlar, sinirlendiğin anlar, zamanı geldiğinde ortak bir parçanızın dünyaya gelmesi gibi
Onu bunu bilmem. C*insellik hayatı kolaylaştırır
Hayati kolaylaştırıp/zorlaştıran insanlardır..
Doğru kişiyleyse kolaylaştırır
Zorlaştırabilir beni. Yalnızlığa çok alıştım çünkü
Zorlaştırır tabi ki de 😂
Her ikisi de oluyor
Kişiden kişiye değişir.
Her ikiside oluyor😂
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?