Kız arkadaşım çok saçma sapan davranıyor napmam lazım?

Biz 1 senedir uzak mesafe ilişkisi yaşıyoruz ilk ay beni elde edebilmek için benim sevdiğim kişiliğe bürünmüş ve beni o şekilde yürütüp sevgili olmuşuz ben bunu 5. Ayda öğreniyorum ve bir şekilde kabullendim tamam dedim onu geçtim bana normal gelen şey mesela abi her ilişkide mesela seni seviyorum demesi lazım değil mi gereksin telefonu kapatırken gereksin mesaj yazarken konu kapanınca fakat bu onu idrak edemiyor ben yazarsam yazıyor bende seni seviyorum diye onu da geçtim özlediğini de yazmıyor gerçekten göz yaşımdan dolayı ekranı bile göremiyorum o kadar çaresizim ki arkadaşım gibi davranıyor şu 3 hafta önce bir sürü tartıştık ve her birinde ben haklıydım o da kabullendi düzelteceğini ve çabalayacağını söylüyor 3 haftadır fakat bu bunu hiç bir zaman yapmıyor ve sürekli bahanesi oluyor daha kendi duygularımı toplayamadım diyor nasıl senin moralini düzeltebilirim diyor en kötüsü bana karşı hissettiği paragraf bile yazmıyor bu dediklerimi anca yalvararak zar zor yaptırıyorum ve ben bu durumdan sıkıldım ayrılmakta istemiyorum açıklasam defalarca binlerce açıkladım gerçekten çok çaresizim sizce napabilirim
Kız arkadaşım çok saçma sapan davranıyor napmam lazım?
Cevapla