Benle ciddi düşünüyor baya bende sadece alışkanlık olmuş yani ona alışmışım sevme duygusu yok sizce bu mantıkla doğru mu yapıyorum
Maddiyat önemli
Sevgi önemli
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Benle ciddi düşünüyor baya bende sadece alışkanlık olmuş yani ona alışmışım sevme duygusu yok sizce bu mantıkla doğru mu yapıyorum
adam bunun farkında mı? yarın aldattığında buna ok mi? para bittiğinde terk edeceğini biliyor mu?
bu ve benzeri soruların cevabı netse sorun yok bence.
Aldatma gibi bir huyum yok hiç aldatmadım
Oda oldu ama karşı taraf beni sevmediği için burada böylece kaldım
Nafaka mevzuları patlayacak 1-2 seneye haberin olsun ona göre ayarla kendini. Çünkü emekli olma kaldırma ve nafaka mevzusuna el atacaklar içeriden sağlam duyum aldım
Nasıl mesela patlama derken
Ülke berbat zamanlarda maddiyat isteğini yanlış bulmuyorum. Ama her şeyin bir sonu vardır.
Nasıl yani
Yani sevdiğin çocuk batabilir, kaza geçirebilir, elden ayaktan kesilebilir. Sen sevmediğin için çocuğu en kötü anında desteklemek yerine büyük ihtimal ayrılacaksın. Şimdi olayları tersten düşün, bir çocuğu çok seviyorsun ama o sadece senin paran için birlikte. Hayatında en düşük olduğun zaman bir anda senden ayrıldı. En iyi ihtimal psikolojin bozulur en kötü ihtimal intihar edersin.
Evet doğru çok haklısın ama ben de ona alışmışım zamanla
Umarım🙏
aşk karın doyurmuyor maddiyat daha önemli
Bence de öyle
sen aşk diyenlere bakma evlenince anlıyosun asıl neyin daha önemli olduğunu aşk gelip geçici
Cevap
14Cevap
Sevgi önemli ama sen bilirsin
Sevgi tabi önemli ama bu ülkede de sevgiyle de karın doymuyor
Parasını sev sende soranlara dersin ki ;
Sevgilimi sevmiyordum. Bende parasını sevdim
Sonuçta ortada sevgi var mı varr dersin
Sence ayrılayım mı devam mı edeyim
Ben anlamam kral
Sence bir fikir ver
Sevmiyorsan ciddi olamaz kanks , ha belki o rol yapıyordur sinsi biridir sende o zmn seviyor gibi yap parasını ye sonra anlaşamadık de ayrıl didjd
O beni seviyor ben onu sevmiyorum ben bıraksam da o benim peşimi bırakmaz kanka
Lenn kim kimleri bırakıyor öyle bir bırakır ki neyse az eğlen ye parasını
erko olsan erkekler kadın zengınse yası bıle farketmez derler ama benım cevabım sevgıden yana ama mantık evlılıgı dersen evlen gıtsın sonucta kac yıl beraber olmussun kı alıskanlık dıyorsun ıyı bır baba olur muya bak sonrası olur zaten para gelır gıder ama varkende yersınız kotu mu olur
Bence de çok doğru söylüyorsun bak
Maddiyat da önemli ama ihtiyacın olduğu kadarıyla. Sevmediğin biriyle ömür geçmez, eziyete dönüşür. Ciddi düşünüyor diyorsun birde. Para için kendini pazarlamaktan farksız bu..
Nasıl farksız sevilmek güzel bir şey o beni seviyor
Diğer türlü ben aç kalırım seni seviyorum yeter mi diyeyim malum ülke de her gün zam var
Sevgi önemli, parası için onunla oluyorsun adamı oyalıyorsun resmen bir de bu adamla evlenirsen yuh derim, sevgi olmadan aşk olmaz evlilik hiç olmaz
O beni sevdiği içinde sevilmek hoşuma gidiyor ben sadece alışmışım
Maşallah ne kadar aşk dolu bir çift 🥰 Allah tek banknotta kocatsın sizi
Ahhahahaha
Maddi ihtiyaçlarını hissetmediğinde sevgi aramaya başlayacaksın.
Dogru değil bir cok insan bunu yapıyor bu ülke bu yüzden bu halde herkes paraya köle
Sevgi önemli, çünkü maddi durumu bitince bırakacaksın.
Maddi durumu bitse de o bana yine rahat bir hayat vaad ediyor
Biten parayla nasıl ediyor?
yukarısı tükürsem bıyık aşağı tükürsem sakal misali :)
Maddiyat önemli. Sevginin karın doyurmadigini kimse inkar edemez.
Yanlış. Kendinizi satıyosunuz.
Senin hiç para da gözün yok yani
Yok. Ailemden aldığım para bana yetiyor ve kendim de para kazanabilirim bu yüzden kimsenin parasına göz dikmiyorum
Kimi değil de neyi seviyorsun diye sormak istiyorum
Sevilmekte güzel bir şey bir yandan da maddi durumu iyi bu
Sen neyi seviyorsun peki parayı mı sevgilini mi mesela 3 4 ay sonra maddi durumu daha iyi birisi çıksa düdüğü o mu çalacak yani
Sevgiden sonra maddiyat
Doğru ama bu ülkede de sevgiyle doyulmuyor maalesef
şerefine kalmış bir şey bizlik durum yok
Büyüklerimiz der ki para yatağı ısıtmaz
O beni seviyor sevilmek güzel bir şey bir yandan da maddiyatı cezbediyor
Yürü be :D
🤪
Sevgi önemli bence
Yakında biter
Bitmiyor çok sene devirdik
O zaman sevgisiz aldatma olur
Hiç aldatmadım inanır mısın
İnanırım yaşlar ne.
Ne kadar oldu
Yaşım 22
Yaşlarımız aynı
İlişkiniz je zamandır var.
Seks hayatı var mı. Daha gençsin ama
Seks değil sevişme var uzun senedir baya bir beş sene var ilk zamanlarda seviyordum şu an sevgim yok sadece alışmışlık
Seks te tutku varsa devam eder. Ama zamanla sana yük olur iliski
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?