Sevgilim beni çok seviyor ama ben bir türlü onu sevemiyorum. Sırf iyi diye ilişkiye devam etmek mantıklı mı?

Başından fiziksel olarak beğenmediğim biriydi. Yine de denemek istedim ısınırım belki diye. O kadar çok seviyor ki kalpten seviyor. Yüreğinden öpüyor. Resmen aşk adamı. Ama ben ona karşı kapı duvarım. Tipini beğenmiyorum. Soğuk yapıyorum ama o hala anlamıyor. Kusurlarıyla sevsem ne güzel olurdu ama yapamıyorum.

Sevgilim beni çok seviyor ama ben bir türlü onu sevemiyorum. Sırf iyi diye ilişkiye devam etmek mantıklı mı?
Cevapla