Sevgilime karşı bir şey hissetmiyorum, sırf iyi biri diye ilişkiye devam etmeli miyim?

Kafamı kurcalayan tam anlamıyla unutamadığım eski sevgilim var zaten ama artık ayrı yollardayız seneler oldu onunda hayatında biri var 1 senedir benim ise 2 ay oldu tanıştığım erkek arkadaşımla ama çocuktan 1 hafta önce bir soğuma geldi tiksindim galiba dış görünüşünden dolayıda ama onu kırmak üzmekte istemiyorum bana çok iyi davranıyor çok ilgili ne yapmam lazım zamanla ısınır mıyım bilmiyorum

Güncellemeler
4 ay
Ve Fotoğraf paylaştık ailelerde biliyor bu yüzden geri dönüşü yok bırakamam gibi hissediyorum belkide vicdanen bilmiyorum kafam çok karışık
Sevgilime karşı bir şey hissetmiyorum, sırf iyi biri diye ilişkiye devam etmeli miyim?
Cevapla