Arkadaşlar merhaba bir senelik sevgilim var erkek arkadaşımın maddi durumu iyi değil ilişkinin en başlarında alttan alıyordum idare ediyordum ama artık çok gözüme batıyor bazı şeyler askerliği yok özel sektörde normal bir maaşa çalışıyor benim devlet işim var gelirim daha yüksek ailemin maddi durumuda her zaman iyiydi onunla evlenirsem ömrümün hep borç ödemekle geçeceğini düşünüyorum çevremdekiler onaylamıyor bu sebeplerden dolayı
Aynı iş yerinde çalıştığım bir erkek bana hep çok yakın davranırdı ilişkim olduğunuda biliyordu birden kendisi bu konuyu açtı ve sizden olmaz hiç zorluk görmemişsin altın kafeste büyümüşsün maddi zorluk çekemezsin olmayacağı belli gibi şeyler söyledi benimle ilgili olmasında kafamı karıştırıyor sizce ne yapmalıyım bu adam benden hoşlanıyor mu ve erkek arkadaşımla maddi gelirlerimiz aynı olmadığı içni ne yapmalıyım ayrılmak mı çözüm
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer