Eşim çok değişti, benimle sosyalleşmiyor. Ne yapacağım?

Kızlar 5 yıllık birlikteydik şuanda 6 aylık evliyiz. Eşim çok değişti benimle sosyalleşmiyor oraya gidelim diyorum, trafik var buraya gidelim diyorum napcaz orada vs diyor. Ben 24 yaşındayım ruhum çocuk gibi. Gece 2de ortaköye gidelim dedim sen çıldırmışsın dedi mesela. Faaliyet yapıp Mutlu olmak çok kolayken erkekler neden hayatı zorlaştırıyor anlam veremiyorum. Çok sıkıldım bu durumdan. Yılbaşına dışarda girelim mekan bakıyorum aşkım değişiklik olsun dedim ona bile evde olalım dedi. Beni aydınlatın, sizi dinliyorum. Kesinlikle erkekler kapatılmalı :):)
Eşim çok değişti, benimle sosyalleşmiyor. Ne yapacağım?
Cevapla