
1 yıllık ilişkimiz var evlilik için konuşmak erken diyor ben de patladım bunları yazdım doğru düzgün bir cevap bile almadım onu çok sevsem de ilişkiyi bitirmeyi düşünüyorum

1 yıllık ilişkimiz var evlilik için konuşmak erken diyor ben de patladım bunları yazdım doğru düzgün bir cevap bile almadım onu çok sevsem de ilişkiyi bitirmeyi düşünüyorum
Bitir bence de. Bu ne ya çocuk gibi. Madem ikinizin de işi var, birbirinizi seviyorsunuz beklemenin anlamı ne? Demek ki sende emin olmadığı noktalar var veya evlilik düşünmüyor. Ciddi ilişki insanı değil
Cevap
7Cevap
cinsel birliktelik olduğu halde böyle davranıyorsa sadece seni kullanıyordur yol ver geç olmadan
bence de erken. zorla güzellik olmaz yani.. sevse de soğur senden
Eğitim kariyer ve yaşınız bunları göz önünde bulundur manı tavsiye edebilirim
Destan yazmaya gerek yok anlamazlar uzun yazıdan, net ol kısa tut
Belli ki geçmişte onla bunla yatıp kalkmışsın. Şimdi de bu telaşla kendini bu çocuğa kakalamaya çalışıyorsun. Yemez
Ay kes be istedigini yapar erkekde ozaman namuslu birini ariyorsa oda yasamasaymis
Bence kendinden emin degil ya da senden emin degil bide bu devirde maddiyat olarak erkekler bi cekiniyor ama ikinizde calisiyorsaniz birsekilde haledilebilir bu evlenmek istemiyor korkagin teki iyi yaptin ayrilarak bende ayrildim bu sebepten
Doğru olanı yaparsın zaman geçiyor seven adam tamam der birşeyler yapar
Seninle hayal kuruk geleceğe dair planlar yapmıyorsa tek evlilik için değil başka şeyler içinde yapmıyorsa ya senden soğumuştur ya da seni sevmiyordur
Aynı benim ilişki sen sonuna kadar haklısın..
Zaman Tanimalısın Evlilik Dışardan çok güzel gözükür içinde sorumlulukları vardır..
Evlenesi gelmiş bir kız kadar tehlikeli bir şey yok 😀
Sen hemen mi istiyorsun evliliği?
Hayır tabi ki ama planlar yapmak isterim
Hayır ayrılmam
Belkide erkendir henüz
direkt bitir ugrasma bile
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?