Nişanlınızdan böyle bir durumda ayrılır mıydınız?

Yaklaşık iki buçuk yıllık bir ilişkim ve 8 aylık bir nişan sürecim var ancak inanılmaz mutsuzum. Parası yokken birlikteydim ve iş kurdu şimdi ayda 100 bin TL para kazanıyor. Bu durum onu özgüvenli bir hale getirdi ve bana karşı çok ilgisiz. Gün içinde 10 dakika konuşursak mutlu oluyorum. İşlerin yoğunluğundan yeni olduğu için kosturmasi gerektiginden bahsediyor ancak bahane. İnsan nişanlısına benle ilgilen diye ağlarken bıktım artık diye bağırır mı? Ya da onu aylarca görmeden durabilir mi? İş kolik ve çok sinirli. En ufak bir konuda bile bağırıp ezmeye çalışıyor ve tehtit ederek konuşuyor. Bir şeyler yaşadık bu nedenle ayrılamıyorum ne yapacağım konusunda çok kararsızım. Ne onunla oluyor ne onsuz. Ancak evlenip boşanmak mı yoksa böyle bir ömür bu hatayla yaşamak mı daha doğru karar veremiyorum. Düşünmekten ağlamaktan hasta olacağım öyle ağır bir yük var omuzlarımda.

Nişanlınızdan böyle bir durumda ayrılır mıydınız?
Cevapla