Ayrılık sonrası iyileşme sürecinde eski sevgilinin arada aklımıza gelmesi normal mı? Tamamen unutmak istiyorum nasıl yapabilirim?

3,5 ay oldu ayrılalı. Bu süreçte tam onu unutuyorken kendini hatırlattı tekrar sıfırdan başladım. Bazı günler çok iyiyim ama bazı günler aklıma geliyor onu düşünüyorum.

Ayrılık sonrası iyileşme sürecinde eski sevgilinin arada aklımıza gelmesi normal mı? Tamamen unutmak istiyorum nasıl yapabilirim?
Cevapla