Sevgilimin yanında yanlış bir şey söylediğimde elimi sıkıyor sizce bu şiddet midir?

Sevgilimin yanındayken ve el ele tutuşuyorken arkadaşlarımızla olan muhabbetlerde hoşuna gitmeyen bir şey söylersem elimi sıkıyor kendince o an dışarıya fark ettirmeden uyarma şekli. Ben kanka kelimesi kullanmayı sevmem yakın kız arkadaşlarıma da aşkım ve canımlı konuşurum birgün çok kalabalık bi ortamda ağız alışkanlığı arkadaş grubunun içindeki bı erkek arkadaşıma aşkım dedim. Bunu dememle beraber elimi öyle bi sıktı ki kırıldı sandım desem yeridir. Bı de kulağıma eğilip "bidaha bunu yaparsan s*çarım ağzına" gibi bi cümle kurdu. Sonrasında ordan uzaklaştığımızda bunun şiddet olduğunu söyledim. Özürler diledi ama benim kırgınlığım bir türlü geçmiyo. Bu olay dışında ilişkimizi kötü etkileyen davranışı pek yok tipik her ilişkide olan davranışlar var. Yaptığı hareketi sindiremiyorum şimdi bunu yapan ilerde neler yapar o anki sinirle bunu yaptım diyo Ayrılmakta istiyorum ama emin olamıyorum siz olsaydınız ne yapardınız sizce bu gördüğüm şey şiddet mi

Sevgilimin yanında yanlış bir şey söylediğimde elimi sıkıyor sizce bu şiddet midir?
Cevapla