Nişanlım cuma günü köyüne gidecekti, sınavları olacağı için benim laptopumu alacaktı. Almaya geldiğinde annemleri alcam, ablamlarin bir şeyi var onu halletcem vs. Diye evime çıkmayı reddetti. Bende sinirlendim, telde tartıştık. Sonra çıkıp gelmiş. Ama bildiğiniz kavga etmeye gelmiş resmen. Annemle kardesimin yanında bağır çağır kavga etti benimle. Üstüme yürüdü. Hatta duvara bildiğiniz yapıştım ve o an kolumdan tutup sıktı, çok sinirliydi. Annemle kardesimin gözü önünde bunu yapan Evlendigimizde kolumdan sıkmak yerine vurmayı tercih eder diye düşünmekten kendimi alamıyorum. Onu çok seviyorum ama şiddete tahammülüm olmadığını biliyor ama ayrılmak zorunda hissediyorum kendimi.
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
Merhaba!
Soru detayını okurken sizin adınıza gerçekten üzüldüm. Evet maalesef doğru tespit etmişsiniz. Nişanlınız şiddete eğilimli biri. Diğer tespitiniz de doğru. Aileniz olmasaydı size fiziksel şiddet uygulayabilirdi. Hayır yani konu da anlattığınız kadarıyla incir çekirdeğini doldurmayacak bir konu. Yani böyle bir konu yüzünden bu kadar sinirlenebiliyorsa daha ciddi bir tartışma konusu olsa eline silah alıp vuracaktı herhalde. Bence siz yol yakınken bu işten vazgeçin. Kendinize yazık etmeyin..50 Yorumla
En İyi Cevaplar
+1 yılBiraz değil Hem de bayağı bir şiddete meyilli var gibi ben sadece şunu söylemek istiyorum ya da şunu sormak istiyorum genelde yiyorum ama kadınların birçoğu neden erkekleri seçemiyor yani burada kusura bakma Biraz sizin de hatanız var hani şunu hiçbir zaman söyleyemezsiniz ki işte Ben onun gerçek yüzünü en başta algılayamadım Tabii bu biraz insan sarrafı olmakla alakalı bir durum yani insan içine ne kadar bulunduğunu alakalı diyorum mesela ben eskiden çalışma ortamı olarak çok insanın içinde bulunduğu için artık insanlara çok kolay notumu veremiyorum karşıma alayım 5 dakika konuşayım savunduğu fikirler görüşler yürümesi oturması kalkması ile beraber Ben o kişiye notumu Direk veririm
11 Yorumla
Soran+1 yılYa gerçekten 1 yıldır nişanlıyım, ilk defa bu hareketini gördüm Öncesinde 4-5 aylık bir sevgililik sürecim var ama yani bana kendisini o kadar iyi tanıtmıştı ki şu an bunu gördüğüme Çok şaşkınım
+1 yılKimseye kolay kolay ayrılın demem mutlaka sorunların bir çözüm yolunu arayın derim her zaman ama bu anlattıklarına göre nişanlının durumu çok tehlikeli. Ayrılma konusunu ailenle görüş derim onlarda onaylar mutlaka.
11 Yorumla- +1 yıl
En iyi görüş için teşekkür ederim. Dediğim gibi nişanlınız pek hayra alamet biri değil. Ailenle ayrılık konusunu görüş bence.
+1 yılBüyüğe saygı yok, sevdiğine saygı yok kendine hiç yok!!!
Lütfen ayrıl yol yakınken kendini kötü yola sürükleme öyle biri ile hayat geçmez,
Seviyor olabilirsin evet ama ilerde daha kötü olacak ve boşanmak istersen eğer zorlaşacak belki de öldürmeye kadar gidecek hayatını mahvetme.
Lütfen bir an önce ayrıl 😔🌸23 Yorumla
Soran+1 yılÇok doğru söylüyorsun, bir müddet uzak dur benden dedim kendisine. şu an için kendimi ayrılığa hazırlıyorum zaten
- +1 yıl
Bu konularda çok hassasım ve şiddet olayları yeterince arttı ve bizi yıprattı dışarı çıkmaktan korkar olduk lütfen bana yaz son durum ne oldu ayrıldığın zaman seninle tekrar konuşmak istiyorum habersiz bırakma 😔🌸
Soran+1 yılTamam, sana yazacağım, teşekkür ederim 😊❤
AI Persona’ya Sor
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
54
Cevap
39Cevap
- Aşk İlişkileri konusunda 3b cevap paylaştı.
+1 yılHak etmediğin davranışlara hedef oluyorsun.. Bence yol yakınken vazgeç kendisinden.
10 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 6,5b cevap paylaştı.
+1 yılAslında bu olayda tek nişanlın hatalı değil biliyor musun
Neden mi?
Sen nasil izin veriyorsun sana öyle davranmasına üzerine yürümesine hadi sen şaşırdın ne tepki vereceğini bilemedin ya annen o nasıl musade eder nişanlın kimden nerden aliyor bu cesareti?
Şimdi bu olayı izleyen ailen ileride seni duymaz görmez nişanlınında bu durum hoşuna gider her fırsatta şiddete yönelir haklı olduğunu düşünerek. Sen iyi düşün kimseyi karıştırmadan tek kendini düşün. Mutlu olabilir miyim diye düşün doğru karar ver hiç bir zaman geç değil ama giden zaman geri gelmez kimseyi düzeltemek için kendini yıpratma değmez
Mutlulular 🌸🌸20 Yorumla
+1 yılbence ondan hemen ayrıl benimde öfke sorunlarım var şiddette meyilliyim ve ne kadar ileriye gidebilceğini biliyorum ya tedavi olsun ya da hemen ayrıl uzaklaş maşallah ailende hiç bişi yapmamış ha ben sinir oldum burda, aynısı bana yapılsa varya bi güzel tokat yer sadece tokatla da kalmaz o öfkeyle gözüm hiç bi şeyi görmez
33 Yorumla
Soran+1 yılBağırıp ağlamaktan başka hiçbir şey yapamadım, aileme de hicbir şey diyemedim ama onun hareketinden çok ailemin yaptığı daha zoruma gidiyor. Normalde de sinirli birisi zaten ama 1 yıldır nişanlıyım ilk defa böyle gördüm onu ve hala aklım mantığım almıyor
- +1 yıl
normalde de sinirliyse daha kötü olur sürekli öfkeli biriyle hayat geçmez
Soran+1 yılNormalde de sinirli birisi, ben ms hastasiyim, hastalığımdan dolayı bana pek yansıtmıyordu sinirli halini, kendimi tutuyorum diyordu, bunu hep dile getiriyordu. Hatta çevresindeki birçok kişi benimle nişanlandıktan sonra duruldugunu, eski sinirli halinin kalmadığını söyledi. Şimdi bu durumun beni ne kadar kırdığını anlamamış bile resmen ya da yaptığının farkında değil mi bilmiyorum bilemiyorum
+1 yıl
Bırak peşini değmezHaklısınAyrıl kurtar kendini uzak dur değmez uğraşma bırak peşini Takma kafana seni sevmeyenler O üzülsün sen asla üzülme aslada affetme
Boşverdeğmez unut gitsin
Takma kafana boşver Üzme tatlı canını sen dünyalar güzeli güzel kızsın en yolunda dosdoğru yürü de
Peşinden gelmeyenler utansın,
Değişme hiç kimse için,
Seni olduğun gibi sevmeyenler utansın.
Elinden gelenin en iyisini yap
Yüreğinden kavra bütün sevdiklerini,
Sonrasını hiç düşünme arkadaş,
Bırak kıymetini bilmeyenler utansın dünyalar güzeli güzel hanım efendi kızsın10 YorumlaÖfkesini kontrol edemeyen birinden şiddet beklememek saçma olur. Ayrıca bir erkek ne yaşarsa yaşasın karşısındakinin bir kadın olduğunu unutmamalı ve ona göre hareket etmeli. Gerçekten seven insan bırak sevdiği insana zarar vermeyi gözünden tek damla yaş akmaması için elinden geleni yapar.
10 Yorumla
+1 yılBenim üç yıllık sevgilim ben şiddete karşıyım bi kıza hiçbir zaman el kaldırmam kötü konuşmam derdi bi zaman geçtikten sonra ne orspuluğum kaldı ne kaşarlıgım kaldı ne adamlarla görüşüyosun başkasıyla yatıyosun diye iftira atmadığı kaldı evinde zorla rehin tutup dövdü boğazımı sıktı tokat attı kolumu sıktı sarsaladı telefonumu kırdı ve sonra ben eve giderken öptü beni şaka gibi psikolojisi bozuktu gerçekten ben bu insandan 1 yıl boyunca kurtulamadım sevgilin takıntılı birine benziyor bence ayrılmalısın inan şu söz gerçekten doğru bir kere yapan bir daha yapar ve insanlar değişmez
10 YorumlaAyrılmalısın sen şimdi tepkini koymazsan ilerde bu daha büyük sorun teşkil eder. Şimdiden o hareketinden sonra ne ara ne sor ne mesajına cevap ver ne aramasına ne sormasına. Benim kolumu sıktın sen bana bunu sevdiğine nasıl yaparsın böyle insanla işim yok benim tarzı bişi de ddahada yazma şuna bak annen kardeşin varken bu ne cesaret yiğiddim çok mantıklı düşünüyorsun şimdi bunu yapan ilerde ne yapmaz
20 Yorumla
+1 yılAynı durumu tanidigim biri yaşadı. Belki zorunluluk gördü belki de sevdi bilemiyorum ama aynı bu şekilde şiddet eğilimi olan ve kızdiginda argo küfürler eden biriyle evlendi. Sonrasında ise pişman. Evli değil iken bunu yapan evlendiğinizde daha rahat yapacaktır.
20 Yorumla
+1 yılDirekt at sen o yüzüğü yoksa sakat at gibi dönersin babanın evine o da şanslıysan tabii. Ailenin yanında sana bunu yapacak kadar saygısız, görgüsüz, öfke kontrolü olmayan herif yalnızken sektire sektire duvarları gezdirir.
30 Yorumla
+1 yılYaptıkları zaten gayet şiddet. Yol yakınken koiarak uzaklaş arkadaşım kurusundan. Tedaviye ve rehabilitasyona ihtiyacı var. Malesef iğrenç toplumumuzda çükü olan güç gösterisi yapabilme hakkına sahip olduğunu düşünüyor. Tedavi edilmedikçe şiddet asla azalmaz ya da bitmez. Çok matıklı düşünmüşsün ilerde artarak şekil değiştirir. O yüzden kas gücüyle kendini üstün görmeyen, sana insan olduğunu unutturmayan ve hayvani içgüdülerine yenik düşmeyen, beyni olan ve bu beyni kullanarak hareket eden birini bulabilirsin. Bulamasan da zaten böyle bacım zihniyetlilerle olamktansa çiçeğine örümcekler ağ kursun daha iyi.
20 YorumlaBende okurken seninle aynı şeyi düşündüm evlenince kolunu sıkmakla kalmaz diye bu yaptığını sinirine falan bağlama sen alttan aldıkça üste çıkmaya çalışcak o senin kolunu sıktığında sen sessiz kaldıysan eğer ona direk ondan korktuğunu hissettirmiş olucaksın ve korkmuyorum senden imajı vericeksin ki korkmayacaksın da o kim ki sana gelip kolunu sıkıcak el kaldırıcak ne kadar zamandır birlikte olursan ol sana bir kere bunu yapma eğiliminde bulunan bir insan bir dahakine neler yapmaz o yüzden aklını kullan ve ne yapmak istediğine karar ver :* benim düşüncem bu şekilde
10 Yorumla
+1 yılAilenin yanında sana bunu yapan yarın herşeyi yapar ailen nasıl müsade etti bu hareketlere al engele ayrıl gitsin
12 Yorumla
Soran+1 yılAnnemden bir tepki vermesini beklerdim, her zamanki gibi yapacağını yaptı, durmadı arkamda. O benimle tartisirken ona haklisin oğlum demeyi bildi. En çok da bu yüzden ayrılmayı düşünüyorum. Benim ailemin arkamda durmadığını gözleriyle gördü resmen, daha çok üstüme geleceğini düşünüyorum 😔
- +1 yıl
Annenin böyle bir tepki vermesi çok yanlış bu duruma haklısın oğlum diyorsa nişanlın annenden güç alıp daha çok esip gürler sana müge anlıya ailece konuk olursunuz
+1 yılyazdıklarını okuduğum ve çok üzücü, insanlar kavga da gerçek yüzlerini belli edermiş seninki de öyle olmus ileride ufak bir tartışmada sana neler yapar düşünemiyorum ve nişanlını geçtim insanın hayatta ailesi yanında olmalı senin ailen bir de çocuğa gaz vererek seni ilerde de rahatça ezmesi için avans vermiş çocuk aileninde seni desteklemediğini bildiğinden bu hareketlere devam edecektir
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 5,9b cevap paylaştı.
+1 yılAyrıl çabuk bune böyle yaa aklın varsa nişanı at hemen. Annen kardeşin bir şey yapmadımı bizim sülalede olsa o çocuğu öldürürler ciddi diyorum
26 Yorumla
Soran+1 yılHicbir şey yapmadılar ancak gittikten sonra arkasından niye böyle yapıyor niye söyle yapıyor demesini bilsinler. Annem hele tartışırken ona oğlum haklısın diyip durdu. Kolundan tutup da sen benim kızıma napıyorsun demedi bile. O kadar zoruma gidiyor ki 😔
- +1 yıl
Nerelisiniz siz niye kimse bir şey demiyor
Soran+1 yılAnkaralıyım, annem bir şey olduğu zaman çocuklarına yüklenmesini iyi bilir haklı da olsak haksız da olsak, dışarıya hicbir şey diyemez
- +1 yıl
Benim annem olsa çocuğa vururdu nişanı atardı kardeşim olsa bıçaklardı babam olsa vururdu o evden o çocuk sağ çıkmazdı çıksa da ağır yaralı çıkardı. Bizde kadına kıza el kalkmaz bizden birinede damat yaparsa ağır ödetiriz
Soran+1 yılHelal olsun valla. Benim babam zamanında anneme şiddet uygulamış, anneanneme dedem. Kocadır döver de sever de gözüyle bakıyor bizimkiler resmen. Hatta babam anneme en son şiddet uyguladığında dayım gelmişti annemi savunmak için. Hâlâ kulagimdadir babamın dediği laf benim kızlarıma damadım şiddet uygularsa haklıdır demişti, kesin bir kabahatleri vardır demişti 😔 şimdi bu duruma bu kadar tepkili olmamın sebebi aslında bu ailemin arkamda durmayacağını biliyorum
- +1 yıl
Aklın varsa ayrıl nişanı at niye biliyormusun arkanda seni savunacak kimse olmadığı için seni döverde hersey yapar ailenin yanınada gelemezsin o yüzden böyle biriyle ömür geçmez
Bencede annene saygısızlık ama böyle durumlarda mazlum duran olmayın sizinde eliniz kolunuz var belki güçler eş değil ama aslana saldıran rakun misali gözünü korkutursun en azındna kolay lokma olmadığınızı anlasın dayak yiyceksenizde kavgada yemiş olursunuz kadın olduğun için değil
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 10,5b cevap paylaştı. Yani sen anlayışlı olamamışsın ondan anlayış beklemen yanlış ayrıca evet nişanlı iken bunu yapan evlenince daha ileri gidebilir lakin senin de bunda kabahatin olsa da bu şekilde davranması da yanlış
14 Yorumla
Soran+1 yılAnlayışsız olmamdan şikayetçi oldu zaten kavgaya başlarken. Bir gün öncesinde eve çıkarım diyip günü geldiğinde annemi alcam, ablamın işini halletcem vs demesi bende bahane ürettiğini düşündürdü. Ki konu ne olursa olsun bu şekilde davranmasını gerektirmiyordu ki 😔
- +1 yıl
Kusura bakma bahane ürettiğini düşünmen yanlış bir gün önce çıkarım deyip daha sonra çıkamayacağım diyorsa mutlaka bir hesap hatası yapmıştır. Yani dediğim gibi ikiniz de hatalısınız ben onun yerinde olsam çok anlayışsızmışsın der laptopu da almadan çeker gider işlerimi hallderdim en azından kendimi şiddete eğilimli biri olarak göstermez seni suçlayacak sebebim olurdu her seferinde ama o da hayatının büyüğünü yapmış şimdi suçlu o oldu yapacak birşey yok hakkınızda hayırlısı olsun.
Soran+1 yılYa hep bu dediğin bana karşı oluyor ve ben bundan bıkıp tepki gösterdiysem ona, bu da mi anlayışsızlık? Benim burda kızdığım nokta esasında şu ben onun nisanlisiyim ve bana gelince beni iptal edebilir ama başka hiçbir şeyi iptal edemez gibi bir algı oluşturdu artık bende.. normalde telde tartistigimizda o dediğini yapıyordu yani laptopu almicam dedi bende alma dedim ve kapandı orda konu sandım. Çıkıp geldiğinde kavga ettikten sonra yine laptopu almicam dedi, bende kavga etmeye gelmişsin zaten buraya laptopu almaya değil diyince aldı laptopu gitti. Sağ olun, hayırlısı ayrılmak olacak galiba
- Aşk İlişkileri konusunda 476 cevap paylaştı.
+1 yılBasit bir tartışma için bu kadar ileri gitmisse ilerde neler yapar maalesef. Öfke kontrolü için psikoloğa da gidebilirsiniz birlikte ancak bunu kabul etmeyecektir o yüzden tek seçenek ayrılmak..
20 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 677 cevap paylaştı.
+1 yılAnnenle kardeşinin yanında daha köprüyü bile geçmeden bu ne cesaret? Kesinlikle şiddete eğilimi var asla kendine bunu yakıştırma bencede biraz mesafeli ol istersen biraz daha takip et ama asla umutma bi hatası daha olursa direk ayrıl geç olmadan
13 Yorumla
Soran+1 yılşu an konuşmuyorum kendisiyle, bir müddet uzak durmamız gerektiğini söyledim. Kendimi ayrılığa alıştırmaya çalışıyorum bir bakıma. Mayısta doğum günü var, o kadar hediye aldım, bilmediğim halde örgü öğrendim onun için. Dediğin gibi bir hatasını daha beklesem mi diyorum yoksa kestirip atsam mi çok kararsizim ama bunu bile bile onunla devam etmek de çok zor ve ailemin arkamda durmadığını gördü resmen bundan sonra üstüme daha çok geleceğini düşünüyorum
- +1 yıl
Ailen arkanda durmuyorsa kesinlikle çok doğru düşünmüşsün üstüne daha fazla gelir. Böyle aklı başı yerinde kızların olduğunu görmek gerçekten gurur verici sana güveniyorum doğru karar vericeğinden eminim 🙏🏻
Soran+1 yılTeşekkür ederim 😊
+1 yılNisan tanıma dönemi bence. kendini bu şekilde belli etmiş üstelik ortada bir mevzuda yok. Kaldi ki annene çok büyük bir saygısızlık. bir oğlum var nişanlısı ona benim yanımda terbiyesizlik yaparsa o kız benim için biter
20 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 777 cevap paylaştı. Şiddete eğilimi olan insanlardan uzak dur. Yaşadığın olay yaşayabileceğin şeylerin bir ön gösterimidir.
20 Yorumla
+1 yılAnnenin kardeşinin yanında ne cesaret sana öyle davranıyo yürek yemiş heralde bu insan gibi anlatmak varken neden şiddete başvuruyo ayrıca bugün bunu yapan adam yarın kim bilir neler yapmaz sana
20 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 377 cevap paylaştı.
+1 yılyol yakınken ayrıl derim. sinirini kontrol edemiyor. sağı solu belli olmaz
20 Yorumla Altınüstü yukarı çıkıp laptopu almak yerine böyle mi tepki veriyor.. küçücük şeylere tepkisi buysa
20 YorumlaSinyali baştan vermiş ona göre düşünüp tartmalısın.
20 Yorumla
+1 yılayrıl tabi kızım
bunları çok mu arıyorsunuz nişanlanmak için20 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılBurda her şeye ayrıl denilmesinden nefret ederdim. Ama cidden ayrıl. Henüz evlenmeden hem de ailenin yanında bunu yapan ilerde şiddet de uygular
30 Yorumla
+1 yılSen hal bunu soruyo musun kaç kurtar kendini umarım kurtarabilirsin ne sana ne ailesine saygısı var şiddetin azı çoğu olmaz ne demek sana bağırmak sıkmak çok üzüldüm umarım doğru kararı bi an önce verirsin
20 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 1b cevap paylaştı.
+1 yılŞanslısın ki erken farketmiş sın kendini ifşa etmiş. Yanlız anlamadığım konu bunu senin evinde yapacak , nişanlıyken hemde nasıl tavizler verdiniz bu kadar?
00 Yorumla
+1 yılKızma ama birinin sana ayrıl demesine gerek olmamalı. Adam sıkıntılı işte seviyorum falan yok sonra görüyoruz neler oluyor. Annenin önünde öyle yapan tek sen varken neler yapmaz 🤐
00 YorumlaBence onu karsina alip net bir sekilde konusmalisin gerekirse sinir konusuda bi psikologdan yardim alabilirsiniz eger kabul rtmiyorsa bu sekilde kabul etmeyeceginizi net bir sekilde sınır cizerek soyleyin kabul etmiyorsa zaten zorlamamak gerek kabul ettikce insanlar herseyi kullanir hale geliyor ve daha fazla ileri gidiyor
00 Yorumla
+1 yılAilenin yanına bunu yapmaya cesaret eden sana tenhada ne yapmaz ki? Bence yol yakınken bırak gitsin böyle insanları.
10 Yorumla
+1 yılHem senin laptop unu alıyor hem üstüne yürüyor yüzsüz ya vur tekmeyi gitsin bu ilerde sana saldırır
20 Yorumla
+1 yılYol yakınken kaç o heriften daha şimdi bunu yapan evlendiğinde neler yapar ölün çıkar o evden böyle bir adamla evlenirsen daha büyük hata yapmadan kurtul
20 Yorumla
Gizli Üye(18-24)+1 yılBunu onunla konuş devam ederse ayrıl. Evlendikten sonra ayrılmak daha zor olur.
20 Yorumla
+1 yılAilenin yanında bunu yapan yalnızken her şeyi yapar. Öfke sorunları olabilir, kendini düzeltene kadar ilişkiyi ilerletmemelisin bence.
00 YorumlaYa neden evleniyorsunuz? Evlenmeden ömür geçmiyor mu? Aç msnz açıkta msnz? Anlamıyorm hemcinslerimi !
Sonra da kadın cinayetleri...00 Yorumla
+1 yılsen ona bir şey yapmışsındır, başka bir açıklaması olamaz
söylediğin şey, sudan bir sebep
tani o sana şiddet uygulamak için bahane arıyordur,00 YorumlaYazık edersin kendine
Ceviz kabuğunu bile doldurmayacak meseleyi bu noktaya getiren erkek...
Sağlıklı bir tipe benzemiyor bu...00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 10,6b cevap paylaştı.
+1 yılayrıl. şiddete eğilimi var. hislerinde haklısın. onunla ömür geçmez.
10 Yorumla Düşünme ufacık şeyde böyle olan biri evlenince daha kötüsünü yapar
10 YorumlaAklında soru işareti kalan hiçbir kişiyle evlenme derim. Tecrübe konuştu.
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 5,5b cevap paylaştı.
+1 yılYol yakinken ayrilmalisin. Ailenin yaninda bunu yapan ilerde...
10 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 2,9b cevap paylaştı. yani cinayetleride bu tip insanlar işliyor zaten bir anlık sinirle
10 Yorumla
+1 yılŞiddete meyilli, öfkesini kontrol edemiyor çünkü. Kolunu sıkması, seni duvara yapıştırması şiddettir, hatta el kaldırması bile şiddettir
20 YorumlaNe olursa olsun hic bir kavga siddetle sonuclanamaz bugun bu sekilde davranan yarın seni döverde bence onlemini al
20 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 434 cevap paylaştı. Evet malesef sorgusuz ayrıl bence şimdiden böyle yapıyorsa evlendikten sonra neler yapmaz
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 1,3b cevap paylaştı.
+1 yılAcelesi varken cocugun üzerine gitmişin o da sana patlamis ama hic olmamış
00 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 1,5b cevap paylaştı.
+1 yılİyice duşun onda kafa normal degil insan nışanlısın ailesinin yanında şıdet uygularmı nasıl adam ya
00 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 903 cevap paylaştı. Haklısın. Saldırgan davranışlar bunlar. Kesinlikle tehlikeli olabilir ve hatta olacaktır da...
00 YorumlaŞiddet egilimi olmayan erkek le evlenmez ki kadın. Şiddete tapıyor lar
04 Yorumla- +1 yıl
hadi ordan
- +1 yıl
Ya sus incel seni
Gizli Üye(25-29)+1 yılDüşündüğün şey yanlış değil. Eğer cinayete kurban gitmek istemiyorsan yapman gerekeni çok iyi biliyorsun. Lütfen yap..
10 Yorumla
+1 yılBu kadar basit şey yüzünden duvara sıkıştırıp kolunu sıkıyosa bidaha düşün derim. Sonradan özür diledimi gönlünü aldımı. Başka zamanlarda şiddete eğilim gördünmü
16 Yorumla
Soran+1 yılSinirim geçince bunu fark ettigimi ve bir müddet uzak durmamız gerektiğini söyledim. Kabul etti. şu an kendimi ayrılığa hazırlıyorum. Ne özür ne gönül alma hicbir şey yok. 1 yıldır nişanlıyız, sinirli olduğunu biliyordum ama şiddete eğilimini daha önce hiç görmemiştim
- +1 yıl
O gün peki başka sitresli gergin anlar yaşadımı acaba
Soran+1 yılIş yerinde ek bir iş mi kitlemişlerdi ne ona biraz kızgındı, yarım saat gecikmeli çıktı ve söylendi öncesinde
- +1 yıl
Belki onun sinirinide sendn çıkarmıştır ama gönlünü almasını beklerdim istemeden oldu falan der insan yani bilemedim
Soran+1 yılNerdeee, üstelik pişkin pişkin hicbir şey olmamış gibi konuşmaya devam ediyordu benimle. Bakti ben soğuğum uzak kalmak istediğimi söylüyorum o zaman durdu
- +1 yıl
Tam bi öküz
ilerde çok daha büyük problem olur düşnsene annen yanındayken böyle yapan yalnızken neler yapar dikkat et kendine
30 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılAyrılman çok iyi olur. Böyle biri ailenin yanında bile cesaret edebiliyorsa yokken seni öldürür
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılumarım kadın cineyetinden haberlere çıkmazsın , böyle erkekleri bn kapıma süpürge yapmam
10 Yorumla
Gizli Üye(45 üstü)+1 yılBir de ailenin yanında yaptı bunu sen hala devam mı edecin.. Şimdiye kadar bitmeliydi..
10 Yorumla
+1 yılYa annenin ailenin yanında sana bağıraniliyor kolunu sılabiliyorsa evlendikten sonra kesinlikle vurur ya daha evlenmemişsin bile ne bu yani bence yol yakınken ayrıl
00 Yorumlaayrıl tabi ölmek istiyorsan devam et bktan ilişkine yarın gözün morarınca aaa sevgilim mor huzurun rengidir diye yapmıştır diye savunursun. yazık.
10 Yorumla
+1 yılAyril gitsin hanzo dan
20 Yorumla
+1 yılAyrıl meyli varsa yapar
20 Yorumla- Devamını Gör (33)
Devamını Gör(78)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aşk İlişkileri > Sorular > Nişanlımda sanırım şiddete eğilim var, yoksa yanılıyor muyum?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer