Nişanlımda sanırım şiddete eğilim var, yoksa yanılıyor muyum?

Nişanlım cuma günü köyüne gidecekti, sınavları olacağı için benim laptopumu alacaktı. Almaya geldiğinde annemleri alcam, ablamlarin bir şeyi var onu halletcem vs. Diye evime çıkmayı reddetti. Bende sinirlendim, telde tartıştık. Sonra çıkıp gelmiş. Ama bildiğiniz kavga etmeye gelmiş resmen. Annemle kardesimin yanında bağır çağır kavga etti benimle. Üstüme yürüdü. Hatta duvara bildiğiniz yapıştım ve o an kolumdan tutup sıktı, çok sinirliydi. Annemle kardesimin gözü önünde bunu yapan Evlendigimizde kolumdan sıkmak yerine vurmayı tercih eder diye düşünmekten kendimi alamıyorum. Onu çok seviyorum ama şiddete tahammülüm olmadığını biliyor ama ayrılmak zorunda hissediyorum kendimi.
Nişanlımda sanırım şiddete eğilim var, yoksa yanılıyor muyum?
Cevapla