30 umdan önce yaşamımi sonlandırmak istiyorum ama kardeşim çok üzülür mü sizce?

Zaten 3 4 senedir bu fikir var aklımda. Kendimi ilk kestiğim zamanı hatırlıyorum annemgil görmesinler diye saklıyordum kesik izini. Sonra ilaçla denedim yine aynı sonra iple yapmaya çalıştım en sonunda denediğimde tam gidiyordum ki telefon bildirimi sayesinde yaşıyorum o an birinin olmasını öyle isterdim ki sarilabilecegim Tanrı nin yalnız kadını olacağım sonsuza dek. Kardeşim çok düşkün bana saçımı bile kestirmeme üzülüyor kıyamıyor o bile benim saçıma kıyamazken benim kendime bunu yapmam üzüyor beni şahsen ama böyle de yaşanmıyor ki yönümü kaybettim sürekli kırıcı oluyor insanlar bana karşı
30 umdan önce yaşamımi sonlandırmak istiyorum ama kardeşim çok üzülür mü sizce?
Cevapla