Kardeşim yok diye yalnız mı öleceğim?

Kardeşim yok ama herkesin var ben kendimi yalnız hissediyorum hep de dost kazığı yedim ne yapmama gerekiyor evlenmeyi de düşünmüyorum hep erkekler cinsellik peşinde istemiyorum bu yüzden ne yapacam offf

Kardeşim yok diye yalnız mı öleceğim?
Cevapla