Kardeşimin olmamasının eksikliğini yaşıyorum. Arkadaşlarımı kardeş gibi görüp kazık yiyorum, ne yapmalıyım?

Kardeşim abim veya ablam olmadığı için hep bütün her şeyi kendim halledip sorunlarımı kendim çözmeye çalıştım arkadaşlarımı kuzenimi kardeş yerine koydum ama hep kazık yedim e ben kime güvenicem?

Kardeşimin olmamasının eksikliğini yaşıyorum. Arkadaşlarımı kardeş gibi görüp kazık yiyorum, ne yapmalıyım?
Cevapla