Aynı durumu yaşayanlar varmı?Sanki kardeşi değilimde düşmanıyım veledin nefret ediyorum bazen ölsede kurtulsam dediğim çok oluyor.Bıktım artık ondan beni bu sözleri söylecek durumlara getirdiyse haklı sebeplerim vardır insan kardeşi için böyle düşünürmü gibi saçma sapan cevaplar istemiyorum bunu ancak yaşayan bilir.Ben o çocukla bir gün bile kardeş olamadım beni hep kıskanır.Toplumda rencide etmek için uğraşır,Küfür eder aşağılar en basit örnek annem akşam hadi oğlum sofraya tabak koy dediğinde benim için tabak koymaz yemek yiyeceğimi bildiği halde..Bu çocuk ergen falan değil 20 yaşında..Ondan kurtulmak için başka bir şehirde üniversite yazıp ailemden ayrılmayı düşünüyorum çünkü dayanamıyorum bıktım..
Cevabın nedir?
Cevapla
Hani demişsiniz ya neden konuşmuyorsun diyr ben konuştum zamanında. Benimki benden 2 yaş küçük erkek. Birgun girdim odasina kovdu beni gitmedim. Dedim beni neden sevmiyorusun. Seni sevmiyorum diye birsey yok dedi bana. Gözlerim doldu agladim o sadece bana ruh hastasi benmisim gibi güldü gözüme bakmaktan bile acizdi. Ben devam ettim neden dedim ya neden o zaman sana sarilmak istedigimde bana kopek muamelesi yapıp itiyosun sana bisey dedigimde umrun değil baska kardesler ablalarinin etrafinda fir donuyo ben seni sevmek istiyorum ya sen niye beni uzaklatiriyorsun dedim cevap vermedi zaten evet hayırlık bir soruma bile cevap vermez beni cildirtir sonra babamın bana kızmasına ve sen ablasın demesine sebep olurdu. (Mesela doğum günü pastan muzlu çikolatalı olsun mu diye soruyorum cevap yok ya evet ya hayir ses yok abi ben sinirleniyorum babam bana bağırıyor.)
Bana ne zamandır bu kadar soguk bilmiyorum ama 4 yaşindayken beni severdi bende onu o zaman abla gibiydim severdi ya. Simdi kendimi bir bok görmüyorum. Dısari çıkalım birşeyler yapalım dersin yok der. bir kere dokunursun sinek konmus gibi ittirir. Bana köpek gibi davranır sokakta görürsun baska kızlarla samimiyet on numara beş yıldız. Zamanında buna bir iki yanlışım oldu ama düzelmeyecek seyler degildi ve o duzeltmeme dahi izin vermedi ne yapsam daha da itti beni ona yaptigim hiçbir iyiligi fedakarligi gormedi internet paylasmistim bir kere sonrabenim ihtiyacım oldu sana internet yok dedi bana. Bir gün birsey icin benim numaramı verdigi bir arkadaşına dedim bir sorsana caktirmadan benim icin ne dusunuyor? Sormus ablanla nasilsiniz diye oda konuşmuyoruz demiş buda neden demis Gerek yok demis. Cok koydu bu gerek yok bana. 5 gun hic bulasmadim 5. Gun benim sarj aletimi sordu anneme patladım ama umrunda degildim gene neyse cok uzattim ben ne zaman aglasam oralı bile olmayam bir insan icin niye bu kadar yazdim bilmiyorum. Dolmuşum herhalde uniye gidip kurtulcam artık. Seni sevmeyen biriyle aynı evi paylasmak çok yoruyo be.156 Yorumla- +1 yıl
tamı tamına aynı şeyleri yaşıyorum ama ben de ondan nefret ediyorum yemek yap der yaparsın yemez internete ihtiyacı olur verirsin o vermez keşke öz olmaaydı o zaman daha kolay olurdu niye hep ablalar eziyet çeker artık ona karşı sadece nefret duygum var arada bir dalga geçme duygusuda oluyor sonunda elime bıçak alıcam gidice üstüne doğru koşucam onu istiyor yani akılsız zaten dersleride bok gibi okulu bu yüzden seviyorum onun en berbat olduğu bina okul bu mükemmel o zaten artık benim kardeşim değil
- +1 yıl
Ben de aynı kaderi yaşıyorum. Ev benim olsa kovacağım ikisini de. Sokakta kalsınlar yeminle vicdanım sızlamaz. Bana yaptığı terbiyesizliği bir anlatsam roman olur.
- +1 yıl
O şerefsiz için kendini üzme ben seni anlıyorum. Değmez. Sırf aynı yerde doğmuşsunuz diye sana istediğini yapabikeceğini sanıyor. Öyle şarj aleti de verme internet verme aynı şekilde davran ona seni bir görsün onsuz yaptığını görsün ileni anne babanı da yani ne diyim bilmiyorum ikinizin arasını yapmayı hiç umursamamışlar bile onların ilgisini sevgisini iste güzel davran ama bu konuyu açma niye aramızı yapmıyosunuz deme asla umursama daha iyi olacak herşey ve sakın evden o kardeşine katlanamadığın için ayrıldığını belli etme seni belli ki oyuncak olarak görüyor
- +1 yıl
Bak o insan gerek yok demiş çünkü sen onunla iyi olmak için kendini ucuza satıyosun onsuz yapabildiğini göster ve onsuz yap anladın mı. Verme paylaşma eşyalarını kilitle dolabını annen veremesin annene yansıtma çünkü anlamıyolar düşmanlığı annen sana patlar kardeşinin istediği de bu de ki anne şarj aletimin yerini ben de bilmiyorum. Aldırma ona anladın mı o senin kardeşin değil artık zaten. Yok yani öyle bir dünya saçmalık aynı yerde yaşamak zorundasınız sadece ve onunla konuşma ihtiyacı hissetme zevk al seni kıskanmasından sana yok de gül eğlen onunla sana şiddet uygulamaya kalkmaz umarım çünkü en kötüsü de senden güçlü olucak erkek çünkü ve sen ailen yokken kendini savunamazsın öyle yapacak biri değilse ne mutlu sana öyle yaparsa da kendine hakim ol asla sinirli gözükme ve sakince gözünün önünde polisi ara inan işe yarayacaktır.
- +1 yıl
Aynı durumdayız maalesef bende aynısını yaşıyorum resmen senin anlattığın gibi maalesef
En İyi Cevaplar
+1 yılNe yaparsan yap ne hissedersen hisset O senin kardeşin ve bunu değiştiremezsin , naden bir gün yanına oturup onu sevdiğini ve aranızın kotü olmasının seni çok üzdüğünü ve artık bunu değiştirmek istediğini soyleyemiyorsun .Çoğumuz senin yaşlarındayken aynı şeyleri hissettik ama zaman geçince o günlere üzülüyorsun ve neden daha iyi anlaşmadığımızı ve bunun için çaba harcamadığımıza yanıyoruz .Benim de kardeşimla aram limoni ama ben ne zaman başı dara düşse yanında olacağımı ve onu asla yalnız bırakmayacağımı soylerim , asla küsemem .Onlar benim kardeşlerim ...
11 Yorumla
Bu siteye girmem ne kadar geç olsa da yanıt vermek istedim. Ben 17 yaşındayım. Ben dahil evde 3 erkek bide annem var babam 13 yaşımdayken vefat etti. Benimde psikolojim bozuldu içime kapandım insanlara tepki veremez oldum sonra da liseyi açıktan okuma kararı aldım okuyorum. Neyse işte bu kardeş dediğim mahluklardan bitanesi 14 yaşında okula felan gitmiyo canım istemiyor diyo evde oturuyo anneme ve bana hayatı zindan ediyor. E o okula gitmediği içinde yetim maaşımızı alamıyorum baya kötü durumdayız. Cidden insan olduğuna şüphe ediyorum anneme o kadar kötu davraniyo ki görseniz polise verirsiniz. E tabi annemde yurda felan vermiyor o da çocuğum diyor ama bilmiyo ki yavaş yavaş öldürücek annemi. Bunların yanı sıra ben bu şerefsizls aynı odada kaliyorum onun pis seslerini gülüşlerini bağırmalarıni çekiyorum içime atıyorum çünkü bisi diyince bağirip ortaliğı yıkıyo ve ev sahibi kapıya dayanıyor. O kadar çaresiz durumdayım ki ya bu kışın ortasında annemi 3+1 eve taşınmaya ikma edicem ya da bir sığinma yerine gidicem çünku gerçekten dayanamıyorum bunu sadece benim gibi olanlar anlar. Eğer izmirde yaşıyan varsa ev arkadaşı olabilirim veya tavsiyelere açığım
90 Yorumla
aslında o şu an senin kardeşin değil sadece kimlikte kardeşin gözüküyor bence ilişiğini kes onunla -_-
126 Yorumla- +1 yıl
açıkçası bu kadar aşırı tepki vermene anlam veremiyorum istisnai bir durumdur ama söylediklerim doğrudu %100 yanlış bi görüş olamaz sonuçta aileni kendin seçmeden dünya ya geliyorsun biraz uç örnekler olacak ama derdimi anlatabilmek için . kardeşini kendini seçemezsin belkide kardeşin tecavüzcü terörist sapık biri olacak bunu bilemezsin illaki ailenle görüşlerinizin uyuşması gerekmez yada sıkı fıkı olmazsınız her aile şen şakrak değildir.
- +1 yıl
@Fatihokul ben de kardeşimden nefret ediyorum. 3 yaş küçük benden. ama beni daha geçen gün kemerle dövdü. üniversiteyi bitirdim iş bulamıyorum. bir boka yaramıyorsun dedi bana. zil çaldığında. bir işe yara da kapıyı aç diyor bana düşünebiliyor musun? kendisi lise mezunu iyi bir işi var. ben hep benim kardeşim lise mezunu ama çok iyi işi var diye her yerde överdim. ama bu bana büyük bir nankörlük olarak geri döndü. genetik bir rahatsızlığım da var. hastasın diye acıyorum dedi bana hatta düşün artık. geçen sene bana parkta erkeklere bakmak için o banka oturdun demi dedi. ben bu lafı kaldıramadım. sinir krizi geçirdim evde babam bana onun yüzünden vurdu. saati yüzümü çizdi. ben bu çocuktan nefret etmeyim de ne yapayım acaba diye düşünüyorum. kardeşlik diye bir şey yok ondan emin olabilirsin. senin ona karşı beslediğin duyguları o sana beslemiyor. senin onu düşündüğün gibi o seni düşünmüyor. hepsi boş. evlenince onu bir kere bile aramayı düşünmüyorum. şu an aynı evde yaşamanın mecburiyetin
- +1 yıl
Hele ben ben nefret ediyorum bazen ölse de kurtulsam diyorum o kadar ağır ithamlarda bulunuyor ki ağlıyorum resmen bir üniversiteyi kazansada siktirolup gitse
AI Persona’ya Sor
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
34
Cevap
12Cevap
+1 yılaga ben 14 yaşında biriyim bir kardeşim var varya iddaya girerim benim kardeşim sizin kardeşlerinizden daha saygısız,, pislik, şerefsizin önde gideni benim bir annem var evde 3 kardeş iş güç bide bizim kavgalarımız eklenince boom kadın delirdi biz bu çocuk yüzünden kaç defa evden atıldık kaç defa babamdan bir sürü dayak yedim. Acaba annem babam körmü çocuk sizin bir eşyanızı alır siz almaya çalışırsınız vermez a*k sonrada timsah göz yaşı döker bir ağlamaya çalışıyo ama ağlamıyo şerefsiz sadece bağrıyor sonrada ben ona bağrırım babam ablam bir kalkar ayağa pat küt döver körmüsünnüz olum çocuk hatalı ama siz gelin beni dövün aga çocuğun ölmesini bile istiyosan o kadar çektirmiştir senden ben hergün bu veledin ölmesini değil kendimin ölmem için dua ediyom vuramıyom ki şerefsize ben hayır diyemeyen el kaldırmak istiyip de atamayan bir malım bu götte bunu avantaja getirip bana bulaşıyor ha biliyo vursam babama yetiştiricek biz 2 kız 1 erkek bu 2 kız anneme her zaman bağırır sonrada suçu yokmuş gibi odasına gider ama ben insanlara bile bişey diyemem anneme bağırmam ne isterse yaparım annem bana eziyet etmedi bende ona etmedim valla şu okul asker hepsini bir bitiriyim (inşallah sizinde gelecekte işiniz hayatınız iyi olur) annemi alıcam babama ablama o minik şerefsize para bırakıp ortadan kaybolucam. ve annemi mutlu etmeye çalışıcam.
82 Yorumla- +1 yıl
15 yaşındayım ve hala nefret ediyorum kardeşimler gençler taktik verin nasıl ölene kadar bu çocukla hayatımı sürdürebilirim
+1 yılBiraz ben de geç denk geldim sohbetine derdine ama bende Dr aynı durum ben bir kız kardeşim var onu okadar sevmiyorum ki ölse umurumda olmaz belki de içim ferahlar keza etkek kardeşim de öyle. Küfür eder bağırır işe gitmez evdeki ablalarının altınlarını paralarını yer çalar. Sinsilik onda. Sevmediğim kız kardeşim ise bir herifle konuşur evli bekar farketmez onun için acı çeker ağlar. Böyle evli bekar ayırt etmeksizin konuşan kişilere güven ne denli olur sizce? İyilikle yaklaştım olmadı güzel güzel ilgilendim yüne olmadı. İnsanların iyi niyetini görür görmez hemen aşağılamaya başlar. İki tane dayanamayıp tokatı basınca da sabahlara kadar atamadığı insan kalmaz ağlar yayar herkese üstüne koyup acıtasyon yapar. Kocamla evlenmeden önce buluşmuştuk ve bu kız kardeşim de denk geldi bir yere gidiyordu. Giderken hoşçakalın diye de beni değil sadece şimdiki eşimin yanaklarını öpüp elini sıktı. O gün bu gündür bir haller içinde. Kimse canım falan demesin içten içe. Kötü niyet kurmuyorum aklımda! Anormal bir şekilde kötü davranışı arttı gün geçtikçe de artıyor. İstiyor ki artık şiddete doyurayım döveyim de geberesiye ağlatayım istiyor kafasında var.
Evlenmiyor da başımıza kaldı.51 YorumlaBenim de ablam aynı öyle. Dünyada görebileceğin narsist insan olabilir. Keşke seninki gibi sevmediğini açıkça söyleyip iletişimi tamamen kesse. Benimki şeytan gibi yanına sokulup onu gerçekten kardeşin sanıp sende ona Bi adım attığında seni tutup aşağı atar. Neyseki bu sene evlenip gidiyor. Aramızda 5 yaş var ama ömrü benle yarışmakla geçti. Bulduğu her fırsatta eni insan içinde aşağılamaktan geri durmadı.
Nişanı oldu her isteğine koşmama, yardım etmeye çalışmama rağmen nişan sonu çıkışta çorbacıya vs gidileceğini zaman beni bildiğiniz yanından kovdu. Ben ailesini, sevdiklerini gerçekten sahiplenen bi yapıya sahibim. Bunca zaman çabalamam tamamen kendi yapımla alakalıydı. Ama sağolsun küçüklükten beri kendimi ona karşı korumam gerektiği için taş gibi bi iradeye sahip oldum. Bu sene üniversiteye gidiyorum. Artık yollarımızın tamamen ayrılmasından o kadar mutluyum ki anlatamam. Demem o ki bazı insanlar kardeş olmak gerçekten sevilmek için yaratılmamış. Yoksa benim çabalarımın bi küçüğü olarak bu kadar karşılıksız kalmasının başka açıklaması yok. Tavsiyem mümkün olan en yakın zamanda arana onunla duygusal bi mesafe, bi duvar örmen.
00 Yorumla
+1 yılAbi ciddi misin ya? Böyle hayırsız kardeşler var mı? Benim iki erkek kardeşim var. Tamam kabul bir abla olarak sözüm geçmiyor. Gerektiğinde de hep onlara bakması gereken kişi ben oluyorum. Küçüğü sadece sözümü dinlemiyor ama büyük olan zevkten hep bana sataşıp kursta öğrendiği teknikleri benim üzerimde uygular. Yine de buna rağmen gerektiğinde annemler yokken bana çokta yardımcı olur. Büyüklerine karşı saygısı var Allah'tan. Küçük bir şey yapsın ona söylemem yetiyor. Küçük ben onu köşeye çekip öğüt verdiğim ses çıkaramyıp dinliyor. Ve şu anda 11 yaşında yaramaz olsada beni sever. Büyük olanla aramız da sanki abi kardeş ilişkimiz var o kadar. Gerektiğinde dertlerimi paylaşıyorum. Şükürler olsun bugünlerde namaza başladı. Ara sıra bana hakaret edip vurup bir yerlerini morartiyo ama ben de karşılık verince kendini savunmuyor vurmama izin veriyor. Bizim kişi klasik kardeş kavgası. Ailede tek kız ben olunca seste çıkaramıyorlar fazla. ama maalesef üzerimde fazla aile Baskısı oluşuyor bende aileme kendimle ilgili bir şey söyleyemiyorum. Bu yüzden öyle bir sınır krizi geçirdim ki intihar etmek istedim. Sonra da vazgeçtim. Ölürsem onlara hayrım dokunurdu çünkü. Bu nedenle bende ünite gitmeyi planlıyorum. Üniverste bitincede yurt dışı kafam rahat olur enazindan. Mesleğimi orada yapıcam. Seni anlıyorum ama. En iyisi sadece bağlantını koparman. Erkek kardeşin için beddua etmemelisin. Çünkü yaş aldıkça onlar durumun gidişatını daha iyi anlayıp düzelirler
20 YorumlaBen 21 yaşındayım. 15 yaşında erkek kardeşim var. VE yemin ederim nefret ediyorum ondan. Ölse zerre üzülmicem. Üniversite için gittiğim zaman az uzak kaldım. Aradı, mesaj attı. Ne açtım telefonlarını ne de cevap verdim. Kafam aşırı rahattı. Şimdi deprem nedeniyle online eğitime döndük. Sabah 8de çıkıyorum kütüphaneye, akşam 5,30-6 gibi dönüyorum eve. Evde bulunduğum zamanlarda da sürekli dövüyo beni, kavga çıkarıyor. Evimiz küçük olduğu için aynı odayı paylaşmak zorundayım. 10. sınıf kendisi. Ne ders çalışır ne bişey yapar. Boş gezenin boş kalfası yani. Serserinin teki. Cebinde kelebek bıçakla, cüzdanında jiletle gezer. Öyle bi it kopuk yani. 7/24 telefonda. Kiminle konuşur gezer bilmeyiz bile. Annemle babam müdahale bile etmez. Bi iki laf söylerler o kadar. Benim yatmama kalkmama sürekli laf söyleyen anne oğluna karşı sessiz. Geçenlerde anneme kızmış, geldi bana sataştı. Bıçak çekti, boğazıma dayadı. Bıçak çekiyo diye bağırmama rağmen annem gelmedi. O can havliyle kolunu ısırdım, o bağırınca annem geldi. Daha fazla sinirlenip daha kötü. Kafamı duvarlara vurdu, gözüme yumruk attı. Kaç gün insan içine çıkamadım ben. Bunun üzerine her kavgada beni dövmekle, öldürmekle tehdit ediyor. Beni vurmayla tehdit ediyor. Bugün yeniden kavga ettik ve koluma maket bıcağı attı, kolum kesildi. Ben artık onunla aynı odayı değil, ne aynı evi ne de aynı şehri paylaşmak istiyorum. Nefret ediyorum ondan. Biri kafasını kesip atma zerre üzülmicem ya. Çünkü yetti artık. Ben ablayım diye hep alttan almam gerektiği söylenerek uyarıldım, hep bağırıldı bana. Ama noldu? Biricik oğulları müthiş bi insan oldu çıktı. Annemin her seferinde suçu bende bulması, beni suçlaması canıma tak etti artık. Evi terk etme gibi bi imkanım da yok. Terk etsem seviyor gibi peşime düşerler. Annem dizinin dibinden ayırmak istemez beni. Çok sevdiğinden değil, kadının çok değişik bi düşüncesi var...
50 Yorumla
6 ayBen kardeşimi küçükken çok severdim annem ve babamın arası hep kötüydü ve ben onun için üniversiteyi başka ilde okumadım hayatım degişebilirdi aile evine dönmeyip orada bir yaşam kurabilirdim sırf onun için yapmadım ama şimdi çok pişmanım o 20 ben 27 yaşındayım şu an babam bizden ayrıldı evin tüm yükü üstümde ve o okumadı çalışmıyorda evde tüm gün oturuyor bazen keşke ölse de kurtulsam diyorum aynı evin içinde 2 kelime bile etmiyoruz omzumda yüke dönüştü resmen ben annem ve onun yükünün altında her gün biraz biraz ölüyorum
10 Yorumla
+1 yılBir arkadaşım var, onunda engelli konuşamayan duyamayan bir ablası var ve ablasının yaşı 33 lerde, arkadaşım çalışmadığı için sürekli evde ve çok sıkıntı çekiyor, ablasından şiddet bile görüyor, her gün kavga gürültü, ablasıyla oturup konuşamıyor çünkü duymaz, ablası bir şeyler anlatamıyor, çünkü konuşamıyor, ve öyle olduğu için mi nedir bilinmez accayip bir kuvveti var.. inan onun işi çok daha zor :( ve apartmanı bile ayağa kaldırıyormuş gece bile.. Herkesin derdi kendine, ama kardeşinle güzelce oturup konuşmayı denesen, sıkıntılı olduğun konuları söyleseniz birbirinize, bu yaşlarda böylesiniz ama çok ilerde farklı olabilir, kardeş sonuçta, atsan atılmaz satsan satılmaz misali..
32 Yorumla- +1 yıl
hepimiz eksiyi yemişiz arkadaşlar :))
Bizde 4 baciyiz hepsinden muhakkak darbe yedim hele 2 sinden cok darbe yedim hep ezdiler iyiligimi suistimal ettiler ben onlari rabbime havale ettim ve 3 yildir gorusmuyorum o piclerde benden özur dilemiyorlar zaten gebersinler Allah benim hakkimi yerde koymasin ben boyle yalniz daha huzurliyum pus fitnelerden kurtuldum
70 Yorumlabende babam için aynı şeyi düşünürdüm sanki babam değil ve hala öyle :) ama birgün sabaha karşı saat 4 civarı annem yatağımdan kaldırıp kalk baban kalp krizi geçiriyo dediğinde adamı kucaklayıp 1 km lik yolu 2-3 dk da gittim adam kucağımdayken sözde hiç sevmiyordum ve sabah kadar ağlamıştım :) emin ol sende bu kadar nefret ediyosundur
83 Yorumla- +1 yıl
Benim abiminde babamla arası yok, ama babama hastanelik gibi bir şeyler olduğunda en önde koşan o oluyor..
+1 yılValla bende de iki tane erkek kardeş var. Onları önümde öldürseler gidip şikayetçi bile olmam. Biri beni evde istemiyor; temizlik takıntısı var. Diğeri de "Evde yatan öküz." der. "Ayyaş!" der. Onunla konuşmak istemiyorum der. Hırsızlık yapıp paramı çaldı.
20 Yorumlayemin ederim bende buna benzer olay yaşıyorum kardeşim benden 7 yaş küçük o küçük diye aile sofrasında sosyal aktiviteler gibi olaylarda hep o önde, seviliyor, sayılıyor onun küçüklüğü benimkinden bin kat rahat geçiyor ama en ufak fırsatta gerçek dünyanın ne halt olduğunu yüzüne vurup gece gündüz dövüyorum hareketleri lanet olası suratınada yansımış o kadar çirkin ki yolda polisler görse suratından 25 yıl hapis yer mal mal videolar izleyip hayatında uyguluyor arkadaşlarım bile onu hiç sevmiyor o orspuyu hep şımartıyorlar sıra bana gelince hep zor kısım zor mekan zamanda ben hapsoluyorum keşke geberse
20 Yorumlabenin kardeşim beni kiskaniyo bir şey desem bana bagiriyo beni dayım çok sıkı eğiti yani saygılı ve dürüst olmam icin ama kardeşimi eğitmedi çünkü askere gitdi kardeşimde şımarık salak aptal biri olarak yetişti anneme söylüyorum bir şey demiyo 8 yaşında kendisi ona neden bana böyle davranıyorsun diye ağlıyarak söyledim gözüme bakarak güldü senden nefret ediyorum dedi etse etsin bende ondan nefret EDIYORUM bundan sonra.13 yaşımdayım annemlere de saygısı yok onların 1 dediği sözü 5 dedirtiyo bana işi dusucek o zaman nah yardım ederim beni üzmek icin elinden gelen her şeyi yapiyo
10 YorumlaAnnen, baban şu hayattan gidince tek kanatın o kardeşin kalacak untma bunu sakın.. Ve sen o her ne yaparsa yapsın o bağı koparma, hiç ummadığın zamanda yanında olacak olan yine o olur bu en beğenmedğin haliyle.. Gün gelip olsaydıda öyle davransaydı dememek için, ağzından çıkanlara dikkat et, geri dönüşü olmayan sözler söyleme.. Tamam uzaklaş, mesafe koy arana ama asla köprüleri atma, o senin canındanda öte olan, unutma!..
20 Yorumla
+1 yıl1 yıl olmuş sen bunları yazalı şu an ne durumdasın bilmiyorum ama ben seninle çok benzer durumları yaşıyorum imkanın olunca/olursa o evden uzaklaş hem kafa dinlersin hem de seni biraz özlerler gelen yorumlara baktım çoğu kişi kardeşinle konuş demiş şahsen benim kardeşimle bu konuları konuşarak aşamayız tek çözüm onunla aynı evi paylaşmamak ama başka çözüm yok benim için en azından şimdilik
20 Yorumla
+1 yılSeninle benzer şeyler yaşıyor sayılırım. Benimde erkek kardeşim böyle. Benden 5 yaş küçük ben 23 o 18. Beni hayvan olarak bile görmüyor. Boğazıma ayağıyla basarak boğmaya çalıştığında annem de oradaydı ve bakıp güldü bana. Babam zaten bana sus diyor" kavga çıkarma !". Kardeşim kafamı yere duvara nereye bulursa vurup yüzüme kafama yumruklar atıyor. Bi haftada 2 kez fena dayak yemiş birinde yüzümü morartmıştım. Bunları hakettiğimi zaten kaşar olduğumu söylemesine rağmen daha bir erkek arkadaşım bile olmadığını da biliyor. Kendisi dışarda herkese iyi davranıyor bana sen sus sana hesap vermem diyor. Diyor da diyor. Yardım etmediğim zaman kinleniyor kendisi yardım etmiyor. Bu çocuklar niye böyle anlamıyorum. Sürekli de haklı çıkıyorlar bir şekilde.
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılBende nefret ediyorum kardeşimden ama bu bahsettiğim nefret gerçekten saf bir nefret sırf onunla kardeşim diye ağlayasım geliyor ve annemin beni yurda yollayıp o şerefsizfen kurtulmak istiyorum nefret ediyorum kendini bir halt sanan küçük beyninden ve psikopat davranışlarından her cümlesini beni ağlatmak için kuruyor ve artık bıktım defolup gitsin bir daha gelmesin gebersin istiyorum
30 Yorumlagüzelim sonucta o senin kardeşin allah vermesin başına bişey gelse inanki üzülür öyle göründüğüne bakam her şey yolunda iken laylaylom ike böyle şeyler olailir ama ayrıldıgınızda ikinizde bu günlerinizi arayacaksınız haksızlık etmeyin birbirinize ilerde yanlzı kaldıgınızda birbirinize sarılacak dertleşeceksiniz
10 Yorumla
+1 yılYa bence gidip bir ara onla konuş sen benim kardeşim değilmisin neden bana böyle davranıyosun ben sana ne yaptım falan de oda işe yaramassa annene babana falan anlat bu olayı annen ya da baban onla konuşsun
10 YorumlaKardeşinmi var derdin mi var aynı durumdayım maalesef bir canavar yetişmiş pisliğin teki bir kardeşim var ve nefret ediyorum resmen dısarda ki 7 kat yabancı benm için daha değerlidir heralde... Allah Baska dert vermesindeki Baska bu oluyo galiba
40 YorumlaBende kardeşimden nefret ediyorum ben 17 yaşında evlilik yaptım 2 oğlum var ve ben kardeşimi evladimdan ayırt etmedim ben evlendimde o 8 yaşında küçük bir kızdı esimde bende ona analık babalık yaptık sonucu nankörlük oldu hemde diz boyu 8 yaşından 19 yaşına kadar eğitimi kıyafeti istedikleri herseyi yaptık ama koynumuzda yılan beslemisiz şimdi gorusmuyoruz kendisiyle yani var öyle pislik kardeşler
20 YorumlaAynen benim de se****iz bir kardeşim var bazen dusunuyom acaba Allah bunu bana bela mı verdi
60 Yorumla
+1 yılAnlıyorum bu gICIK VARLIKLAR EBEVEYNLERİ KULLANARAK DIR DIR YAPTIRIR. yAHU ARAMIZDA 13 yaş var senmi abisin menmi breh
10 Yorumladüşünür ben kardeşimden yediğim kazığı düşmanımdan yemedim
72 Yorumla- +1 yıl
Aynen bende
- Aile & Toplum konusunda 792 cevap paylaştı.
+1 yılneden böyle davrandığını onunla konuşmaya çalıştınmı, bende ağbimle sorunlar yaşarım kızarım ama böyle şeyler düşünmem, herşeye rağmen kardeşin unutma bazı şeyleri konuşarak halledebilirsiniz 2nizde yetişkinsiniz uzlaşın...
10 Yorumla
+1 yılbüyüdünmü sevginin kolay bulunmadığını anlık öfkenin gereksiz hatalar yaptırdığını farkedecsin ve şöyle diceksin " ne kadar kötü olursa olsun kardeşim olsun"
20 Yorumla
+1 yılbiraz büyü bence sen ona ne yapmış olabilirsin bide bunu düşün . herşey karşılıklı senin konuşma tarzında pek usluplu sayıkmaz hani bence biraz kendinde ara . ilerde kardeşin ne olduğunu anlarsın
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılkardeşinle aranda bi sorun mu geçti de böyle oldu yada ailen seni onun yanında çok yüceltti onu hep ezdi mi gerçekten kardeşinin bi uzamnın yardımına ihtiyacı olabilir
30 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılSöylediğim şeyler tüm kardeşler için geçerli değildi tabiki istisnai durumlarda sadece kan bağınız olduğu için kardeş oluyorsunuz -_-
33 Yorumla- +1 yıl
18 yaşındayım kendimden bir yaş büyük mal bir erkek kardeşim var nefretim!! erkek olduğu için gücünü kullanıyo ve üstümde kullanıyo nefret ediyorum bu durumdan ölse gitse gram üzülmem böyle pislik bir insan içn sadece anama babama üzülürüm onun bu halini gördükleri için o kadar.
- +1 yıl
Olur böyl şeyler. sadece kimlikte kardeşin ayaklarının uzerınde durdugun zaman kurtulursun ancak
10 Yorumla
+1 yılBu sabah biz de birbirimize aynı şeyi söyledik ama tabi Allah korusun.Bazen çok kızsam da kardeş sonuçta.Kılına zarar gelmesini istemem
10 Yorumla
+1 yılaynı sıkıntıyı yaşıyorum. inşallah bu yıl gideceğim farklı şehirdeki bir üniversiteye. ne hali varsa görsün. ben büyüdükçe düzelir diye umut ediyorum ama düzelmedikçede ona hakkımı helal etmeyeceğim
20 YorumlaAile & Toplum konusunda 2,4b cevap paylaştı. Ayyy en büyük düşman en yakınında olandır zaten, şaşırmadım
10 Yorumla
+1 yılyemin edrm bende nefret ediyorum yani gram sevmiyorum ama çoğu kişi kısknadığımdan zannedioyr ama bu kıskançlıkta değil bu gerçekten nefret.. Gerçekten düşmanım olsa anca bu kadar nefret edrdim
11 Yorumla
+1 yılYemin ederim bazen içim öyle soğumuyor ki gözümün önünde lime lime etseler kılımı kıpırdatmam ve böyle düşündüğüm için kendimden daha çok nefret ediyorum.😒
10 Yorumla
+1 yılYemin ederim aynisi bende de var aptalın teki sadece tek yaptığı bilgisayarda oturmak tabi bide annen herseyde sana kızıp kardeşine kızmıyorsa herşey daha da berbat
20 Yorumlabazen cidden kardeş, im olmasa diyorum yaniğğ çünkü çok canımı sıkıyo pcyegeçiyorum bağırıyo geçmiyorum bağırmıyo taralı tüfek gibivır vır vır başımın etini yiyor
20 YorumlaBU SORUNMU SENCE
Benim öz kız ksrdeşim bana ihanet etti ayrildigim eşimle birlikte olup cocuk yapti nekadar aci hala tanvasini altamadim öyle nefret ediyorumki22 Yorumla- +1 yıl
Allah belasını...
ondan bukdr nefret etmenin bir aciklamasi ise onu cok sevmen
10 Yorumla
+1 yılhaklısın bende kardeşimden nefret ediyorum sevmiyorum onun yüzünden ailem beni sevmiyor lanet okuyorum
21 Yorumla- +1 yıl
bende de o dert var bende nefret ediyorum keşke ölse
Bende aynı yanlışlıkla ağzımdan kaçırmıştım hâlâ sanki seri katilmişim gibi bakıolar 😐
00 Yorumlazamanla bu söylediklerin çok anlamsız gelecek sana , fazla abartmışsın
11 Yorumlailişkini kes gitsin kafa yormana değmez
10 Yorumlaallah ayırdığı vakit üzülürsün yle söyleme
10 YorumlaAynısını yaşıyorum 1 yıldır
00 Yorumla
+1 yılAnlıyorum seni
00 Yorumla
+1 yılhastasın. dr git
00 Yorumla
Devamını Gör(31)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aile & Toplum > Sorular > Öz kardeşimden nefret ediyorum ölse üzülmem diyecek kıvama geldim artık acı ama gerçek bu..
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar