Öz kardeşimden nefret ediyorum ölse üzülmem diyecek kıvama geldim artık acı ama gerçek bu..

Aynı durumu yaşayanlar varmı?Sanki kardeşi değilimde düşmanıyım veledin nefret ediyorum bazen ölsede kurtulsam dediğim çok oluyor.Bıktım artık ondan beni bu sözleri söylecek durumlara getirdiyse haklı sebeplerim vardır insan kardeşi için böyle düşünürmü gibi saçma sapan cevaplar istemiyorum bunu ancak yaşayan bilir.Ben o çocukla bir gün bile kardeş olamadım beni hep kıskanır.Toplumda rencide etmek için uğraşır,Küfür eder aşağılar en basit örnek annem akşam hadi oğlum sofraya tabak koy dediğinde benim için tabak koymaz yemek yiyeceğimi bildiği halde..Bu çocuk ergen falan değil 20 yaşında..Ondan kurtulmak için başka bir şehirde üniversite yazıp ailemden ayrılmayı düşünüyorum çünkü dayanamıyorum bıktım..
Öz kardeşimden nefret ediyorum ölse üzülmem diyecek kıvama geldim artık acı ama gerçek bu..
Cevapla