Yol verdim barıştık tabi ama içimden asla gelmiyor barışmak
AI Persona’ya Sor
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
14Cevap
Bende onu hayatımdan silerim direk.
Erkek arkadaşının en yakın kız arkadaşından rahatsız olup hayatından çıkarmasını istemeyeceksin yani?
Sevgilimiz yok kanka olunca bi daha bu konu gündeme gelir
İşte olduğunda diyorum. Rahatsız olmaz mısın?
Kanka erkek kankalar böyleyken sevgili yapmam ben çünkü insanlara güvenim yok
Sevgilisi için kız arkadaşlarını hayatından çıkarması doğru bir adım.
Ya anlıyor musun kimsenin sevgilisi yok kız da günde 30 erkekle konuluyor
Sevgili olmadan mı böyle yaptı? Cinsellik için mi acaba?
Öncelikle satması için güçlü bir gerekçesi varsa lafımız olmaz. Ama dandik biri ya da bir olay için satıyorsa üstüne çizik atılır.
Hayatımızda ilk defa gördüğümüz kız için ekti
Bak şimdi.. seni yakışıklı bir erkek için ekse sorun eder miydin?
Beni ekmesi sorun
Ama hemcinsim olunca ayrı üzüyor
Sık topuğuna geç. Dert etme.
Bende yasadım aynısını nasıl hissettirdiğini anlıyorum ama bence bi kere yapan birdaha yapar madem pisman olucaktı neden yaptı yapmasaymıs koy gitsin g*tüne
Ne bilim ilk yaz yaptı ya
Ne yaptı. Yeni arkadaş mı edindi yoksa sevgili mi
Ya biz şimdi 6 kişilik bir grubuz ama tek kız bendim işte biri kardeşim diğer ikisi kardeşimin arkadaşı ve onların abileri falan kardeşimin bi arkadaşı benimde en yakın arkadaşlarımdan biriydi. Onların abilerinden birinde beni seviyormuş gibi davrandı meyse buluşmaya karar verdik hepimiz ama bu beni seviyormuş gibi yapan çocuk iki tane kız getirdi biz de o an birlikte bi etkinliğimiz vardı 4 ümüz ama o kızı falan seçti gelmeyecek misin dedim bana kaş göz hareketi yaptı kız için mi dedim öyle işte ben burada beni sevene bile darılmadım ona darıldım işte kardeşim ben ve diğer arkadaş çıktık ordan onlar takıldılar bi süre daha bende sildim tabi hepsini biri beni ekecek diğeri seviyormuş gibi yapacakta öyle birkaç saattir yazıyor arkadaşım ama çok tiksindim ya
Buluşmaya kız getiren kim anlamadım..
Güya beni seven kişi çocukların abisi
Olay değişik bir şeyler dönmüş anlamakta zorlandım maalesef kusura bakma.. Bence tavrını belli et şimdilik hemen arkadaşlıktan çıkarma
Ya biz kendi halimizdeyken pezecdmgin biri iki kız getiriyor benim kankide beni ekip kızlarla takılıyor olay bu konuşuyoruz hala ama içimden gelmiyor
Kışkançlık mı yoksa etik bulmadığın için mi uyuz oldun
Kıskandım tabi kendimi değersizdir hissettim ek olarak hiç yakıştıramadım çünkü geçen ona birini mi buldun diye şaka yaparken karı kızla ne işim olur demişti öyle olunca hayal kırıklığı oldu
hmm Ben böyle bir şeyi kıskanmıcağım için bir şey diyemem alınmışsan tavrını beli et olurda sana "ya çok alıngansın" gibi şeyler söylerlerse arkadaşlığı bitirmeyi düşünebilirsin en azından kızlarla konuşanlarla
Ya zaten bi kişi konuşmadı onu silmedim diğeri de kardeşimdi dlödlflc
Tokadı yapıştır diğerlerine o zaman ben istemiyom çapkınlık de
Kanka ben zaten çapkın değil diye arkadaşlardım bi saçmalıkta daha ben ve kardeşimi kaybedecekler diğeriylede arkadaşlıkları tehlikeye girecek önemsiyorsa yapmaz ben o kadar değer vermediğim için silmiştim kafamda bile
Satan herzaman satar
Bırak güzel kardeşim
Haklısın ama aylardır ilk defa yaptı diğer ortak arkadaşımız var oda erkek onla çocukluk arkadaşılar işte dediki o beni tanır ben normalde böyle biri değilim vs vs
Sklmis gtun davası olmaz , bu kadar
Ya affetmeyecektim zaten her yerden ulaşmasını engellemiştim ama ikna etti bir şekil
Bidaha darbe yersen kimseye dert yanma
Kanka ben şu hayatta mezara insan koymuşuö küçük yaşta emin ol o kadar uzun sürmez üzüntüm
Bidaha sklme diyorum usteliyorsun
Abi olay şimdi olduğu için olabilir mi
Taze mi nasil bir olay bu
Ne diyebilirim ki canı sağolsun
Hiçte sağolmasın ben daha değerliyim
😉
Bir kere saten hep satar..
Haklısın
Arkama bakmadan giderim
Yapamadım ya
Kesinlikle bunu yapardım
*m için yapmış yine yapar mesafe ac
Eskisi gibi değilim tabi ama çok yufka yürekliyim
Vallahi kanka bilmiyorum ama yine yapabilir veya senden bir şeyler mi oluyor
Nasıl yani
Bir şeyler hissediyor mu Belki sen Işık görmeyince başka yerlere mi kaydı
Ya biz şimdi 6 kişilik bir grubuz ama tek kız bendim işte biri kardeşim diğer ikisi kardeşimin arkadaşı ve onların abileri falan kardeşimin bi arkadaşı benimde en yakın arkadaşlarımdan biriydi. Onların abilerinden birinde beni seviyormuş gibi davrandı meyse buluşmaya karar verdik hepimiz ama bu beni seviyormuş gibi yapan çocuk iki tane kız getirdi biz de o an birlikte bi etkinliğimiz vardı 4 ümüz ama o kızı falan seçti gelmeyecek misin dedim bana kaş göz hareketi yaptı kız için mi dedim öyle işte ben burada beni sevene bile darılmadım ona darıldım işte kardeşim ben ve diğer arkadaş çıktık ordan onlar takıldılar bi süre daha bende sildim tabi hepsini biri beni ekecek diğeri seviyormuş gibi yapacakta öyle birkaç saattir yazıyor arkadaşım ama çok tiksindim ya
Olay bu ve bana abla der aslında ya da kanka
Anladım farkındayım Bence biraz da ilgisi varmış sana baktı olmayınca başka yöne çevirdim
Öyle ya da başka bir şey ben bu gece soğudum affettim evet ama mekandan giderken iyi geceler falan dedi hiçbirine cevap vermedim videolar falan atıyor hep görüldü yiyor tamam aklın kayabilir de aklın ilk kıza mı kayar be
Aynen öyle Biraz a* canım arkadaş bence Uzak durman daha iyi Seninle biraz ilgim varmış ona
İlgim yoktu olay o değil olay satılmak bu çok değersiz hissettirdi
Anladım O zaman bir daha yüzlerine bakmayacaksın muhatap olmayacaksın aynı ortam paylaşmayacaksın bozulduğunu bilsinler köpek gibi gelirler
Geldiler zaten fazla dayanamadılar ne istersen kabulüm dedi
Hemen onunla arama mesafe koyarım
Yakın karşı cins arkadaşım olmaz artık
Merhaba merhaba olurduk ya eskisi gibi olmazdım
Kalbimden çıt diye ses geldi
Valla gelmesin seni üzeni sende üz bu devirde
konuşmayı bitiririm
benim için biter
üzülürüm affedemem.
Affettim ama eski sıcaklığımı alamayacak
Haklıysa napim
Haklı derken