Eskiden platonik olduğum çocukla konuştum diye sevgilim ayrıldı. Sevgilimin gönlünü nasıl alabilirim?

Sevgilimle beş aydır giden mutlu bir ilişkimiz vardı ve eskiden bana platonik olan bir çocuk bana mesaj attı ve ben de çocukla samimi bir şekilde konuştum ve sevgilim bunu öğrendi benden ayrıldı bana güvenemeyeceğini ve artık her şeyin değiştiğini söyledi ama ben onu gerçekten çok seviyorum ve hiç o şekilde düşünmeden çocuğa cevap vermiştimkötü bir niyetim yoktu onu asla aldatmam ben onu çok seviyorum sizce bundan sonra ne yapmalıyım beni asla affetmeyeceğini ve bir daha olamayacağımızı söyleyerek konuşmayı sonlandırdı ama ben onu her şeyden herkezden çok seviyorum hatalıyım ve ne yapmam gerektiğini bilmiyorum

Eskiden platonik olduğum çocukla konuştum diye sevgilim ayrıldı. Sevgilimin gönlünü nasıl alabilirim?
Cevapla