Sana aşığım ama benden sana hayır gelmez diyen bir erkek. Uzun ilişkimiz vardı ama onun hayatı o kadar berbat ki. Ailesi yok, genelde zorluk içine düşüyor bir şekilde. Uzun süre iletişimde olmamanın ardından konuşunca çok çok tatlı romantik olup, 2 gün sonra benden beklentiye girme diyen erkek. İşte senin iyi olmanı istiyorum, çok iyi hayatın olsun istiyorum ama benle imkansızmış gibi
hissediyorum bazen vs.
Bana aşk bu değilmiş gibi geliyor. Ya hani erkekler duygularını ifade etmemeyi mi tercih ediyor veya cidden bu çocuk bunu aşk mı sanıyor. Biz iyice yalama mı ettik bu ilişkiyi?
Arada sohbet ettiğimizde normal tek seferlik resimleri ss alıyor mesela. ısırırım falan ama hani muhabbeti de sürdürmüyor.
Erkekler siz de böyle yapar mısınız aşığım dediğiniz kıza veya ne bu?
hissediyorum bazen vs.
Bana aşk bu değilmiş gibi geliyor. Ya hani erkekler duygularını ifade etmemeyi mi tercih ediyor veya cidden bu çocuk bunu aşk mı sanıyor. Biz iyice yalama mı ettik bu ilişkiyi?
Arada sohbet ettiğimizde normal tek seferlik resimleri ss alıyor mesela. ısırırım falan ama hani muhabbeti de sürdürmüyor.
Erkekler siz de böyle yapar mısınız aşığım dediğiniz kıza veya ne bu?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar