Aşık olduğunu söyleyen ama aktif bir şey yapmayan erkek aşık mıdır?

Sana aşığım ama benden sana hayır gelmez diyen bir erkek. Uzun ilişkimiz vardı ama onun hayatı o kadar berbat ki. Ailesi yok, genelde zorluk içine düşüyor bir şekilde. Uzun süre iletişimde olmamanın ardından konuşunca çok çok tatlı romantik olup, 2 gün sonra benden beklentiye girme diyen erkek. İşte senin iyi olmanı istiyorum, çok iyi hayatın olsun istiyorum ama benle imkansızmış gibi
hissediyorum bazen vs.
Bana aşk bu değilmiş gibi geliyor. Ya hani erkekler duygularını ifade etmemeyi mi tercih ediyor veya cidden bu çocuk bunu aşk mı sanıyor. Biz iyice yalama mı ettik bu ilişkiyi?
Arada sohbet ettiğimizde normal tek seferlik resimleri ss alıyor mesela. ısırırım falan ama hani muhabbeti de sürdürmüyor.

Erkekler siz de böyle yapar mısınız aşığım dediğiniz kıza veya ne bu?
Aşık olduğunu söyleyen ama aktif bir şey yapmayan erkek aşık mıdır?
Cevapla