Sevgilisi olmadığın henüz çok yeni konuşmaya başladığın erkeğin sürekli aşık olduğunu dile getiren cümleler söylemesi?

Kurduğu cümleler; "Ben seni istiyorum, bir başkasını değil..." Dedi. Ben de "Ben hiç sevgili yapmadım yapacak psikolojide de değilim Olmaz, Ben yanlış kişiyim" dedim mesela. "Benim yanlışımda doğrumda sen olabilirdin" dedi. Gerçekten o psikolojide ve doğru zamanda hissetmediğim için ondan uzaklaşmak zorunda kaldığımı söyledim yoksa çok iyi bir kalbi var. Zor da olsa kabullendi "Hakkım helal ben senden gelen her şeye razıyım" dedi. Sizce dediklerinde samimi mi? Amacını gerçekten çözemedim.

Sevgilisi olmadığın henüz çok yeni konuşmaya başladığın erkeğin sürekli aşık olduğunu dile getiren cümleler söylemesi?
Cevapla