Arkadaşlarla dışardayız, ilk adımı atsam mı beklesem mi 😅 ne dersiniz?

Arkadaşlarla dışardayız, ilk adımı atsam mı beklesem mi 😅 ne dersiniz?

Bakışlarımız aynı şeyleri anlatıyorsa cesaretli davranırım.. Çünkü kavgada da ilk darbeyi vuran kazanır..
Kafa mı atsam, belki kazanırım 😄
Kafanı atma da.. 😄
Atmam, o kadarda kaybetmedim daha kendimi 😅
Teşekkür ederim..
Rica ederim
Türk kızı ise olmaz 😂
https://www.instagram.com/reel/C0JabWvMcHU/?igshid=ODhhZWM5NmIwOQ==
😅
Ricalar 😄
Cevap
6Cevap
Ben biriyle bakışmam.. çünkü kimsenin bana bakacağını sanmam. ki bakan da yok zaten sjds
Öylesine bakıyoz belki
Her saniye mi 😅
İnstagram isterim genelde
Miyop olduğum için sorun yok. 😅
Pek beceremem ben 😅
Ondan beklerim
Hola 😊
Ben atarım risk almaktan korkma
Bakmam atmam da
Kafana göre..
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar