Biriyle bakıştığında, ilk adımı ondan mı beklersin yoksa ilk adımı sen mi atarsın?

Arkadaşlarla dışardayız, ilk adımı atsam mı beklesem mi 😅 ne dersiniz?

Biriyle bakıştığında, ilk adımı ondan mı beklersin yoksa ilk adımı sen mi atarsın?
Biriyle bakıştığında, ilk adımı ondan mı beklersin yoksa ilk adımı sen mi atarsın?
Cevapla