Selam🤞
İlk adımı atan sen mi olursun?

#Benim adım atmamı bekliyorsun ama ya uçuruma bir adım kadar yakınsam...
Selam🤞
İlk adımı atan sen mi olursun?

#Benim adım atmamı bekliyorsun ama ya uçuruma bir adım kadar yakınsam...
İlişkiler derken konu aşk haricinde ise cesur ve özgüvenli ilk adımlarım olur mu, iş ve kariyer icabı en fazla olabilir ama karşımdakini tanımadan da olmaz, bir bakıp anlarım hâlini nasıl biri olduğunu.. Kimseye güvenim yok zaten.. Aşk söz konusu olduğunda ise adamın etrafında doğal olarak var olurum iletişim kurarım ama ilk teklifi erkeğin yapması gerekiyor benim için bu önemli..✔️
Beraberce koşulan bir ilişki tercih ederim. Arkadaşınla denk gelirsin gündeminizde bir konu olur. Konuşursunuz, gülersiniz, eğlenirsiniz. Bu şekilde yavaş yavaş ilerleme katedersiniz.
Önemli olan yavaş yavaş inşa edilmesi. Tabi sizin karşıdakiyle konuşurken bir title sahibi olmanız lazım. Unknown birisiyle ilişki kuramazsınız.
(Mesela sınıf arkadaşı Ahmet. Dil kursu arkadaşı Sıla gibi bir title. Title yoksa ortak paydada buluştur. Misal ikimizde aynı takımı tutuyor olabilirsiniz. Veya hemşeri olabilirsiniz.)
Benim için fark etmez ama ben ilk adımı atmam kimseye.. benle konuşmak isteyen olursa konuşurum. baktım kafa dengi zamanla arkadaş oluruz zaten
Karşımdan beklerim , ben kadınların ilk adımı atmasına karşıyım sen hiç spermlere koşan yumurtalık gördün mü 😂 spermler yumurtalığa doğru koşar ve tutunmaya çalışır 😂 Oyuzden kadının ilk adımı atması doğasına aykırı bir durum dur
Evet haklısın ablacım 😍😀
Bencede 👍😂 her şey doğasına uygun yaşanması taraftarıyım
Cevap
27Cevap
Adımsal olarak düşünmem. Atmak isterim atarım, atmak isteyen atsın kasmaya gerek yok
Katılıyorum
Güleyrum haluma katula katula
Uheyyyyyy 😀
Hava serinlese de bi horon tepsek 😃
Hayır diyemem ki😀
Aferun 😃
😀😀
Atmıyorum adım bu arkadaşlık olur sevgililik olur
Zor olabiliyor bazen:(
Duruma göre değişkenlik gösterir. İlk adımı atacaksam da karşımda ışık görmem gerekir. Görmezsem ölsem atmam
Haklısın
Genellikle her zaman :D
😀😀😀
Duruma göre. Atılması gereken bir adım varsa atarım. Beklemem gerekiyorsa beklerim.
Genelde karşımdaki kişinin davranışına göre değişir
Doğru
Ortama bakarım konuşma şekillerine davranışlarına bakarım kimi insan vardır yaklaşmak istersin kimi insan vardır uzak durmak istersin
Evet
Dur soruların çok güzel Ben seni sorularını hep takip edeyim
Siz bilirsiniz olur 😌
Harbiden çok güzel ya Nasıl böyle kaliteli sorular sorabiliyorsun bak ben yapamıyorum ha
Aklıma geliyor soruyorum sanırım kasmıyorum kendimi yani içimden geldiği gibi fhfgff
Bizde soru bulamıyoruz etkileşimlere baksana bir iki tane görüş 😅
Bazen öyle oluyor sebebini bilemiyorum ki 😀siz sorun geçin
Öyle yapıyorum ben de ama soru aklıma gelmiyor çoğu zaman vallahi soru bankası gibisin helal olsun 👏🏻👏🏻
Teşekkürler sağolun 🤞
Valla yanlış anlaşılmasın diye kimseye adım atmayan tarafım 😄
En doğrusu bazen yanlış anlama olabilir 😄 aynı fikirdeyim
🤞😀
Değişir. Kişiye göre duruma göre.. Duygusal manada adım atacağım kişinin ise kişilik olarak belli bir olgunluğa erişmiş olması gerek, yoksa hiçbir şekilde adım atmam.
söz çok iyi …
ben atarım korkmam adım atmaktan…
iletişim sorunu varsa noluyor derim
birini gördüğümde selam veririm beklemem
kompleks sevmem ama
adım atayım diye de çabalamam doğal gelişir rahatım genel olarak
Genelde ilk adımı küçük de olsa karşıdan bekliyorum. O küçük adım geldikten sonra devamını getiririm ben de.
İkili ilişki de adım atmam ama arkadaşlik iliskilerinde evet tanıyıp tanışmak için adım atarım
Adım atmam beklenti içinde olmam.
İnsanlarla ilişkimi kestim merhaba merhaba sadece bundan sonra 😀😀
Ben atarim ya. Ama bu işin sırası olmamalı. Tam tersi kadınlardaki,, ilk önce o mesaj atsın mantalitesinin de gitmesi lazım. Eskidendi o.
Gerçekten etkilendiysem adım atmaktan çekinmem. Kaybedeceğim ne var ki!
İnsanlara niye adım atayım. Kadınlara koşmak varken.
Fark etmez ama hepte ben atmam. Bu sefer insanlar kendini havalı mı ne sanıyor.
Genelde karşı taraf atıyor çünkü insanların pek çoğu aceleci benim adım atmama fırsat bile kalmıyor
İlk adımı kimin attığı konusunun üzerine çok düşünmüyorum açıkçası, her iki taraf da atabilir.
Duruma göre kişiye göre ilgim olan kişiye balıklama dalmam ilgisini bana çekerim
iş ve sosyal ilişkilerimde adım atabilirim.
ama aşk için hayır... onu erkekten beklerim
Yeni insan tanıma merakım ve isteğim yok, bu yüzden iletişime geçmeyi tercih etmiyorum..
İlk adım denilen nokta kişiye, duruma ve içinde olunan olaya göre değişir bence.
Kimseyi sevmediğim için hiçbir zaman ilk adımı ben atmam.
ben atarım ki sohbeti yönlendirmek daha kolay olsun
Hmm kuyruk sallarım benn gel kuçu kuçu 😂
😀😀 geliyorlar mı peki
Sence 😃? Tabikii uçarak hemde 😂
Tabi yaaa 😀 bendeki de soru gjggh
Ahhxhsha nefes alsın yeter diyen insanlara fazlayız 😂
Onlar insan mı? Değil 😏
Kuçu kuçu ahdhha
Ahahay 😄
İlk adımı atarım baktım karşılık gelmedi geri çekilirim.
Bende atabilirim sıkıntı olmaz
@Bynarcos Aaaa o natıl töz duymamıt olayım 😂 vallahi dalılımm 😂
Sen atacaksın tabii 👍😂 çünkü her şey doğasına uygun yaşanmanlı ilk adımı her zaman erkek atmalı doğanın dengesi budur
Atarım da attırırım da
Nasıl attırıyorsun djfhfg
Taktiklerin emresi shdhfg
Vayyyy 😄
😄😄😄 ağzıma fermuar çektim dkdhfg
Peki 😄
Karşıdan beklerim
İlk adımı ben atarım
Onlar atsın ben yoramam kendimi
Bende atarım karşımda ki fark etmiyor
Bazen ben bazen karışıdan
kızla tanışmışlığım konuşmuşluğum yoksa bişey yapmam tanışıyorsam zamanı geldiğinde söylerim
Karşıdan bekliyorum genellikle.
karsidan beklerim cogunlukla
Bana atmaya fırsat vermiyorlar teyze
Hiç fark etmiyor aşkoooomm 💅
Değişiyor
Ben insanlardan nefret ederim.
İnsan denilen aşağılık varlıklarla hiç bir ilişkim olamaz.
Çok seviyorsam ilk adımı ben atarım
Güzel
Karşıdan bekliyorum, genelde muhabbet açmada hiç iyi değilim birde unutkan olunca sorduğum soruları tekrarlıyorum hep
Karşıdan beklerim ama bende atabilirim
Bu cinsiyetle alakalı tabi ki ben atarım.
Karşıdan beklerim
ben atarım ya
Duruma göre değişir
Duruma ve kişiye göre değişir.
Ben atmam karşı taraf atsın
atarımmm
Nasilsin
Değişir
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?