
Ben genelde karşı taraftan bekliyorum, cesaret edemiyorum.
İlk adımı atmaktan hiçbir zaman çekinmem.
Ben hep karşı taraftan bekleyenler kulübündeyim.
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç

Ben genelde karşı taraftan bekliyorum, cesaret edemiyorum.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
6Cevap
Ben ilk adımı atmam çünkü hoşlanamıyorum ya da aşık olamıyorum kimseye.
Neden?
Karşı tarafdan beklerim
Neden?
Çekingen bir kişiliğe sahibim diyelim bu konularda 😌
Bende öyleyim biraz.
☺️☺️❤️
İzin verip karşıdan beklerim…
Neden karşıdan peki?
Araya uzaklaştırma varsa adım atmam. Anlayış olmayan bir ilişki zaten ilişki değildir. İnsan her şey yaşaya bilir fakat zorla güzellik olmass
Adım artırırım 🤫😉
Hayır atmam
Neden?
Öyle
ilk adımı atarım
Neden ilk adım?
Ben adım atarım
Evet niye çekineyim ki. Anı yaşamak lazım
Karşıya bakarım sonra geçerim
Değişir duruma göre