İlişkilerinizde ilk adımı atar mısınız yoksa karşıdan mı beklersiniz?

İlişkilerinizde ilk adımı atar mısınız yoksa karşıdan mı beklersiniz?

Ben genelde karşı taraftan bekliyorum, cesaret edemiyorum.

İlk adımı atmaktan hiçbir zaman çekinmem.
Ben hep karşı taraftan bekleyenler kulübündeyim.
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
İlişkilerinizde ilk adımı atar mısınız yoksa karşıdan mı beklersiniz?
Cevapla