Erkekler ayrılınca kızların arkasından neden konusur hepiniz böyle misiniz?

Ben 26 yaşındayım

20-22 yaş boyunca biriyle çıkmıştım benimle yaşıttı kendisi

ilişki boyunca hep çabalayan seven taraf ben oldum o ise beni yara bandı gibi kullanmaya kalkıştı eski sevgilisini unutamadığı için beni asla sevmedi sahip çıkmadı ilgilenmedi bende dayanamadım ayrıldım

günümüze geri dönelim

üstünden 4 sene geçmiş kendisine karşı nötrüm artık pek umrumda değil ama sürekli arkamdan konustuğu ile ilgili sözler duyuyorum farklı kişilerden ve bu aralar artmaya başladı

ilişki içindeyken beni aldattığını söylüyormuş ben 4 sene boyunca onun peşindeymişim (o beni salmıyor durumlar tam tersi heryerden engellememe rağmen bir yolunu buluyor geliyor)

Aklı başında olduğunu varsayım yaparak söylüyorum 26 yaşına gelmiş bir adam neden bunu yapar?

Erkekler ayrılınca kızların arkasından neden konusur hepiniz böyle misiniz?
Cevapla