Ben 26 yaşındayım
20-22 yaş boyunca biriyle çıkmıştım benimle yaşıttı kendisi
ilişki boyunca hep çabalayan seven taraf ben oldum o ise beni yara bandı gibi kullanmaya kalkıştı eski sevgilisini unutamadığı için beni asla sevmedi sahip çıkmadı ilgilenmedi bende dayanamadım ayrıldım
günümüze geri dönelim
üstünden 4 sene geçmiş kendisine karşı nötrüm artık pek umrumda değil ama sürekli arkamdan konustuğu ile ilgili sözler duyuyorum farklı kişilerden ve bu aralar artmaya başladı
ilişki içindeyken beni aldattığını söylüyormuş ben 4 sene boyunca onun peşindeymişim (o beni salmıyor durumlar tam tersi heryerden engellememe rağmen bir yolunu buluyor geliyor)
Aklı başında olduğunu varsayım yaparak söylüyorum 26 yaşına gelmiş bir adam neden bunu yapar?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer