bazen kızlar öyle bir davranıyor soru işaretleri doluyor insanın kafasına eğer bir erkeği hoşlanıp da tersleyecekseniz biraz düşünüp bitirmeyecek şekilde laf söyleyin, lisedeyken bir kız beni terslemişti sonra üstüne gitmedim sonra bu kız bizim sitedeki bir kızla üniversiteden arkadaş olmuş mu sonra kendi aralarında konuşuyolar felan eski hoşlandıkları erkeklerden bir anda ikisinide beni tanıdığı ortaya çıkıyor aslında meğersem kız baya hoşlanmış benden hafiften bir nabzımı yoklamış peşimden gelecek mi diye ben oralı olmayınca üzüldüğüyle kalmış sonuç böyle aşırı nabız yoklamaları baştan kaybettirebiliyor yapmayın
11 Yorumla- +1 yıl
Tamam yapmayız:))
En İyi Cevaplar
+1 yılBen hayatıma birisini aldım mı o beni terk etmedikçe karşımdakinden ayrılamam. Büyük konuşmak gibi olmasın hayatıma 1 kız girdi 1.5 yıl oldu o beni bırakmasa ben bırakmazdım. Hatta geri kazanmak için de çabaladım ama olmadı.
Hevesim kaçtı ne demek ya oyun mu oynuyoruz?14 Yorumla- +1 yıl
Var öyle kendini bilmezler.
- +1 yıl
Biliyorum kendim de şahit oldum da bize göre değil. Allah da yaşatmasın. İnşallah bugünden sonra hayatıma alacağım ilk kişiyle evlenirim ;)
- +1 yıl
Amin:)
- +1 yıl
Allah razı olsun ;)
Bazi erkekleri anlamak zor ve başa cikmak çok zor ve zora dustulermi sıkıldılarmi hemen birakip çivi çiviyi söker deyip başka birini buluyolar malesef dürüst olanlarda var ama onlarlada biz karsilasamiyoruz. benimde eski sevgilim ne vaatlerle kalbimi çaldı sonra yavas yavas hissettirmeden çekilip aldatti çünkü onun kalbi baska yerde atiyodu fazla cinsellik düşünen erkeklerden uzak durmak lazım çünkü onlari zincire vursanda nafile doyumsuz oluyolar ve sonumuz hüsran :( anlayacağın
28 Yorumla- +1 yıl
En güzel en doğru yorum misal ben kendimden hak verdim bravo
- +1 yıl
Ben açıkca söyleyebilirim benimde bazı kız arkadaşlarıma böyle haksızlık yaptığım olmuştur ama yaklaşım çok doğru... Bir erkek olarak kabul ediyorum
- +1 yıl
Kabul etmende erdemlik ama yaptigin kizlar hakettimi bilmiyorum ama yapmayin kimsenin vebalini almayin bak ben büyük bir aşkla seviyodum evlenicektik sözde meğersem kandirmis benimle cikabilmek icin ne acı ama ben ona asla hakkimi helal etmiyorum bir insana yapabilecegin en büyük kötülük bence ahimi aldi yasadigimiz onca seyi hiçe saydi oyüzden kimsenin duygulariyla oynamaya deymez kim ne yaparsa kendine yapar sende boşver hakeden bile olsa yapma ki ahh alma...
- +1 yıl
Haklısın, tesekkürler yorumun için:)
- +1 yıl
Bunları yeni yeni anlıyorum sonuçta erkekler hemen olgunlaşamaz en azından ben ve çevremden biliyorum
+1 yılUmut vermiyorsa bir sorun yok ama Umut verip güven aşılayıpta yarı yolda bıraktığın insanın Gönül sadakasını iki dünyada da veremezsin derler bunu bilir bunu söylerim.
13 Yorumla- +1 yıl
Umarım öyledir. Tesekkürler yorumun için:)
- +1 yıl
Bişey değil doğru insanlarla karşılaşman dileğiyle..
- +1 yıl
İnşallah:)
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
51Cevap
ben değer veriyorum ama değer vermeyen kızlara denk geldim galiba hep sevdim değer verdim görmediğim her an çıldırdım dayanamadım ortalığı ayağa kaldırdım fakat aldığım cevap "senin aşkını haketmiyorum baksana ne kadar çok sevip değer veriyosun merak ediyosun" bu olursa tabi erkek soğur bırakır pes eder gider
14 Yorumla- +1 yıl
Sende haklısın
- +1 yıl
yani bırakında pes edelim bırakında soğuyalım ağız tadıyla. nefret ettim sevmekten adam akıllı biri çıkmıyo işte napayım ben. herşeyim var ev araba para ama sevgi eksik o olmayınca olmuyo herkesten farkıyım iyi biliyorum karakteristik olarak ama halen adam akıllı sevip karşılığını aldığım olmadı ya kullanıldım, ya aldatıldım :(
- +1 yıl
Hayırlısı. Çıkar birisi elbet. Zamana bırak;)
+1 yılKabul etmek lazım zor şey inanmak
Duyguyu akla engel yapmamak
Kuşkuyu asla bırakmamak
Tâbi değil özgür olmak
Kul yerine birey kalmak
Kalıplara takılmamak
İçte ve dışta birliğe ulaşmak
Hissetmek ve derinlemesine sezmek
Ama bilgisiz sezgiye güvenmemek20 YorumlaTam anlamadım. Herkes aynı değil sonuçta. Pes eden zora gelmiyor demek ki. Ne istediğini bilmeyene taviz vermemeli. Neden pes ettiği de bu davranışın değerlendirmesinde önemli.
25 Yorumla- +1 yıl
Yani demek istediğim bazı erkekler rahatca hevesim kaçtı bitsin diyebiliyor. Bunu söylerken karsısındaki kişinin duygularını önemsemiyor. Yasananları tek kalemde silebiliyor. Neden böyle yapıyorlar anlam veremiyorum.
- +1 yıl
Evet fazlasıyla benciller. Teşekkürler cevabın için:))
Asıl değer verip, ona hissettiğin duyguları belli edip dışa vurunca bu Duyguları hiç umursamadan ve gidip en kötüsüne halbuki senin verdiğin değerin çeyreğini bile veremeyen kişiyi tercih eden kızlar neden böyle?
22 Yorumla- +1 yıl
Bu konu ilgi alanım dışında şuanda. Bişey diyemiycem
Otoyolu tercih ediyorlar orda daha çok araba var ve rahat diye. Dağlık yol zor geliyor bir taraflarına
11 Yorumla- +1 yıl
Vay güzel cevap:)) çok haklısın
- Aşk İlişkileri konusunda 423 cevap paylaştı.
+1 yılBöyle erkekler aslında 100 metreden belli. Soru, "Kızlar neden göz göre göre lades oluyorsunuz, hala bu tiplere şans ve hatta benliğinizi veriyorsunuz?" olmalı.
11 Yorumla- +1 yıl
Fıtratımızda var sanırsam:)
pes etmeyince de ya rahatsız ediyorsun diye tribe bağlarsınız ya da kendinizi biçersiniz.
hoş benim karşılaştıklarım pes etmesem de kendini kestiler ya neyse:)12 Yorumla- +1 yıl
Şansızlık olmuş:)
Bisiklet filan mı bu ya hevesim kaçtı deyip hurdalığa atılsın..
31 Yorumla- +1 yıl
Aynen.
Bak beyim. Erkek dediğin ottan boktan kıllandı mı çekip gider. Mücadele etmez. Sevemeyeceğini anladığı an uğraşmaz. Ne kendini üzer ne de karşı tarafı. Sevemiyorsak gideriz. Açık ve net!
22 Yorumla- +1 yıl
Bravo usta..
- +1 yıl
Aynısını kızlar yapsa adımız kezbana çıkar
aldığın kadar ver, verdiğin kadar al taa ki karşında ki bu işin hesabını tutmamaya başlayana kadar çünkü artık değer vermeye başlamıştır onun dışında herkes verdiğiyle kalır ;)
13 Yorumla- +1 yıl
Hımm güzelmiş:) dikkate alıcam:)
- +1 yıl
Tesekkürler
bir erkek eger sevmiyorsa. Hiç bir kızın degeri plmaz. Karsısındakinin duyguları ne olursa olsun. Acı ama gerçek bu maalesef
13 Yorumla- +1 yıl
Haklısın. Ne yapmak lazım bunları?
- +1 yıl
Hımm.
başlıkta başta erkeklere seslenir gibi başlamışsın sonra kızlar toplaşın demişsin ne yapacağımı bilemedim bug'ta kaldım bir an :D soruya gelelim o hevesim kaçtı diyen zaten ilişki'ye sevdiği için değil de bakın benim ilişkim var diyebilmek için başlamıştır. öyle erkeklerle pek samimi olmayın uzak durun biz varız burada :D :D
01 Yorumla- +1 yıl
Kızlarla dertlesicektim:)) tamam uzak dururuz:)
+1 yılHevesim kaçtı diyen pes etmez :) bıtkınlık gelir oda pes etmek olmaz;) off yemin ediyom benim gibi adam bile bazen seriat gelsede şu kızlar sussun diyo ya :)
13 Yorumla- +1 yıl
Asdfg saçmalama:)) asla susmayız biz konuşmak fırtatımızda var:))
- +1 yıl
Şeriat gelinceye konuşursun ama içinden dilini keserler valla :)
- +1 yıl
Asddfg no no no haram:)
Onlari alcaksin bir yere kizsiz bir adaya 1yil
bak gor nasil pes ediyolar mi bidaa :)12 Yorumla- +1 yıl
Asdfgh sen varya seen:))
+1 yılya karsısındakı sıkıyordur ya da gerçekten aşık olmadığı ıcın pes edıyordur.
14 Yorumla- +1 yıl
Haklısın. Ne yapmak lazım böylelerine?
- +1 yıl
hiç bir sey elden gelen bırsey yokki seni sevmesi için gerçekten aşık olan kişi sonuna kadar mücadele eder pes etmez onemlı olan gerçekten sevmek
- +1 yıl
Teşekkürler yorumun için
- +1 yıl
rica ederim :)
+1 yılCunku kizlar cok burunlari havada hoslansa bile egosu yuzunden trip yapan kizlar var cidden amac ne, sonra kezban diyince kiziyonuz
12 Yorumla- +1 yıl
Biraz alttan alsanız sorun kalmaz zaten
- +1 yıl
Bu arada hemen pes ediyorlar karsi taraftan ne bekliyorlar demissin soruda ne bekledigimiz cok. acik bir adimda siz atin, biz asla gelin masamiza oturun teklif edin demiyoruz ama sizin ayaginiza gelmis adamida keyfe keder ugrastirmayin, hem hoslandigin insana adim atmaktan dogal ne var?
+1 yılkızlar trip atmasa bir erkek onların pişinden koşması için elinden geleni yapmasa o zaman erkekler hemen pes etmez , bari kendinizi biraz görün
111 Yorumla- +1 yıl
Biraz trip attığım doğrudur ama amacım kimseyi peşimden koşturmak değil. Hiçbir hata tek taraflı değildir
- +1 yıl
sizin için o biraz nokta hiç bşy , ama o bizim için çok büyük bir hata o zaman deriz ki ya boş ver bununla mı uğraşacağım
- +1 yıl
Durduk yere trip atmıyoruz sonuçta. Etki-tepki
- +1 yıl
zaten hep öyle oluyor siz haklısnız biz ise hiç hakkımız yok hep katlanmamız lazım
- +1 yıl
Sakin ol:) tamam haklısın:)
- +1 yıl
sakin ol sinirlerine hakim ol :) kusura bakma eski Xten bahsediyordum ve sana yazarken sanki ona yazıyordum oldu , onun farkına vardım :)
- +1 yıl
Anlayışla karşılıyorum, olur böyle şeyler:))
- +1 yıl
kaza kaza diyelim herkes arabasını tamir etsin :)
- +1 yıl
Asdfgj anlamış gibi yapıyım bari:))
- +1 yıl
çok saçmalıyorum bu aralar bu atasöz başka dilden nakl ettim türkçeye çevirince böyle oldu :) kjlkh
- +1 yıl
Asdgh pekala:))
+1 yılSen ilişkiden bahsedşyosn sanırım. bazıları ilk tanışmadaki pes etme sanmış.
ilişkiide bende bakarım eğer ihtimal yoksa düzelmesine. nazını kimsenin çekemem.12 Yorumla- +1 yıl
Peki sorunlar hep senden kaynaklanıyorsa yine aynı yolu izlermisin?
- +1 yıl
sorun bendeyse ayak uydurmaya çalışırım. olmuyorsa kimseyi yıpratmaya hakkım yok.
Sürekli tribe giren kızları napmak lazım herşeye burun kıvıran hep ilgi alaka olsun isteyen kızları napmak lazım ağzını burnunu dövmek şart :P
12 Yorumla- +1 yıl
Şiddete hayır:)
Ya ben de o var bir türlü ilk adımı atmakta zorlanıyorum niye hep ilk adımı erkek atmak zorunda. Asıl bizi bu hale getirenlere ne yapmak lazım
11 Yorumla- +1 yıl
Sende haklısın:) herkesin derdi baska:)
Kaçmak ya da pes etmek denmez ona. Fazla naz aşık usandırır.
25 Yorumla- +1 yıl
Naz yaptığım yok ama:)
- +1 yıl
Bilmem
- +1 yıl
Hımm:)
hevesi kaçırmak nedir? kaçırma sende o zaman Allah Allah.
12 Yorumla- +1 yıl
Benim elimde olan bişey değil bu
+1 yılFazla naz aşık usandırır demişler ondan olsa gerek..:))
14 Yorumla- +1 yıl
Bu cevabı veren çok kişi var:))
- +1 yıl
Demek ki tek gerçek bu :D:D
- +1 yıl
Asdfh :))
- +1 yıl
asdasd :D:D
+1 yılnabam yani hiç umut vermiyosa karşındaki ya da gercekten istemiyodur
224 Yorumla- +1 yıl
O zaman açıkca söylemeli bence.
- +1 yıl
ama her erkek bir değilki benim gibi cekingen yakısıklı olmayan biri nabsın
- +1 yıl
Açıkca söyliycek kadar cesareti yoksa kızlardan uzak dursun.
- +1 yıl
niye biz insan değilimiyiz sizin cabanız nerde demekki bir his yok beni sevin diye yapmacık davranışlarla yalanlarla dolanlarmı çaba göstereyim o iş kolay
- +1 yıl
Sakin ol şampiyon;)
- +1 yıl
maalesef öyle gördüm bunu ve yalan söylemediğime belkide pişman oldum elde edene kadar herseyi yapardım ama ben dürüstlükle yaptım olmadı
- +1 yıl
Boşver olmuyorsa zorlamamak en iyisi
- +1 yıl
eee pes ediyosunuza noldu o zaman?
- +1 yıl
Kız istemiyosa once o pes etmiş demektir
- +1 yıl
demekki herkese caba olmuyomus istemiyosa uğraşmanın anlamı yok ama işte kızda bir ışık yyaksınki pes etmeyelim :)
- +1 yıl
Sende haklısın:)
- +1 yıl
böyle kızları napmak lazım
- +1 yıl
Yakalım bunları asdfgh:) hemcinslerime laf söyletmem:)
- +1 yıl
iyi valla bize söylerken :) hep sizin yüzünüzden zaten bunlar
- +1 yıl
Hiçte bilee:) sizde az değilsiniz
- +1 yıl
ne dedim sana dürüst olduguımuz için kaybettik diye sizde nerde it kopuk var onlara gidiyonuz özgüvenleri varya :)
- +1 yıl
Özgüven önemli :)
- +1 yıl
yok nabam o özgüvenleri aldatırlarkende kullanıyolar dimi kandırırkende siz takılın onlarla işte ne yararı varsa size
- +1 yıl
Gönül işte çiçeğede böceğede:))
- +1 yıl
hepinizn mi:) o zaman ağlayıp sızlanmayın hakediyosunuz
- +1 yıl
Kendi adıma konuştum:) kimse bunu haketmez
- +1 yıl
öyle birine bakarsanız sonucuna katlanırsın yani
- +1 yıl
Oldu o zaman.
- +1 yıl
:))) sürünün
Gozlerini yuvalarindan cikarip yerine kaynamis kursun dokmek lazim
11 Yorumla- +1 yıl
Asdfghj fenalardasın knka:))
Bazen Kızlar çok itici oluyor o yüzden erkekde karizma aralar ama kendilerinde yok
13 Yorumla- +1 yıl
Konumuz iticilik değil
- +1 yıl
Hımm
+1 yılİlk değil son olmaz ama,
Bunları şikayet sanma,
Ben sende çok kördüm...11 Yorumla- +1 yıl
Hımm
içinden düşünür hareketlerine konuşmalarına davranışlarına bakar benim hayalimdeki kız bu değildi der sonrada ayrılır çok seviyorsa katlanma süresi artabilir değişir
03 Yorumla- +1 yıl
İstediği kız bu değilse neden oyalar, umut verir?
- +1 yıl
Hımm
Kızlar niye böyle. senden hoşlanıyorum dedi kimseye bağlanmak istemiyorum ana dedi.1 Y konuşmadı. okul acilinca erkek arkadaş yapmış hanimefendi
16 Yorumla- +1 yıl
Onlar istisna :)
- +1 yıl
Kısmet. İnsallah birgün aradığını bulur mutlu olursun:))
- +1 yıl
Yakın davran ama üstüne gitme. Ayrılınca döner dolasır gelir
+1 yılAçıkçası söylemek gerekirse herhangi bir beklentim yok. Bu vakte kadar kimseyle birlikte olamadım. Öyle biri olduğunuda zannetmiyorum. Birini sevdim o sevemedi ve çekti gitti. Bu kadar basit.
10 Yorumla
+1 yılBiz bırakmadık pes etmedik de noldu? Üstüme gelme oluruna bırak
11 Yorumla- +1 yıl
Peki:)
cok haklisn öleyiz malesef ne yapmaya gelince yakmak lazim
11 Yorumla- +1 yıl
Asdffh katılıyorum:))
benim sevgilimde hep kaçtığımı söyler bunu kızlar hep söylüyor bence ya
14 Yorumla- +1 yıl
Demekki erkekler hep kaçıyor
- +1 yıl
Yok öyle bişey çıkar onu aklından:))
hayır insanlara değer vermiyorlar diye bişey yok ama hevesin kaçtı herangi bir neden den dolayı soğudun ne yapılabilinir ki
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 1,7b cevap paylaştı.
+1 yılBoyle kizlar da ver senin tarif ettigin erkek lerde tarif ettigin kizlarda daha cok.
10 Yorumla Bağırsaklarıni sokmek lazım
11 Yorumla- +1 yıl
Aynen ya:)
- Aşk İlişkileri konusunda 1,8b cevap paylaştı.
+1 yılSeylerinden tutup tavana asmak lazım :) kulaklarindan :)
00 Yorumla
+1 yılİyi diyorsun da fazla naz da aşık usandırır...
11 Yorumla- +1 yıl
Hımm dikkate alırım:))
Öyle kızlar da var. Bu bir cinsiyet meselesinden çok şahsiyet meselesi haline geldi.
01 Yorumla- +1 yıl
Farklı bir bakış açısı:) tesekkürler yorumun için
+1 yılKafasindaki kız sen degilsindir hayallerindeki sen değilsen gider
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 476 cevap paylaştı.
+1 yılBaktın olmuyo zorlamaya gerek var mı ki?
12 Yorumla- +1 yıl
Denemeden bilemezsin
- +1 yıl
İlerisi görülmeyen yola baştan girilmez :)
Zora gelemiyorlar, rahatlarına düşkünler.
11 Yorumla- +1 yıl
Aynen. Yanlış yoldalar
- Aşk İlişkileri konusunda 529 cevap paylaştı.
+1 yılbu tatlılıkla kaçırıyorsan aferin.
15 Yorumla- +1 yıl
Kendileri kaçıyolar:)
- +1 yıl
bence senin marifetin
- +1 yıl
Yargısız infaz yapıyosun
- +1 yıl
otur o zaman. yargılayalım.
- +1 yıl
Erkeklerden baslamak lazım bence
Son paylaştığım soru sennkinin zıttı , cevaplarsan sağlam bir yanıt veririm :)))
00 YorumlaValla benim ilk ve son sevgilim olacak hatunun tam 1.5 ay nazını çektim sonra sevgili olduk :)
03 Yorumla- +1 yıl
Allah tamamına erdirsin:))
- +1 yıl
Tüh üzüldüm:( katılıyorum
+1 yılPeki kız biraz dengesizse ne istediğini bilmiyosa ne yapmak lazım sence?
04 Yorumla- +1 yıl
Ona göre davranmak lazım bence.
- +1 yıl
tamam kız dengesiz ne istediğini bilmiyorsun kii
- +1 yıl
Umutsuz vaka
- +1 yıl
Bana da öyle geliyoo :))
+1 yılToptan kaynatmak lazım böyle yapanalrı
11 Yorumla- +1 yıl
Yeap asdfg;))
kadınlarda cok nazlı be kardesım
12 Yorumla- +1 yıl
Gülü seven dikenine katlanır:)
kim pes etmiş erkek adam pes mes etmez. yalaaan
13 Yorumla- +1 yıl
Edenler var malesef
- +1 yıl
Haklısın
+1 yılNapim soğutunca kendini kaçıcak delik arıyorum😄
11 Yorumla- +1 yıl
Yapmayın böyle gençler;)
+1 yılSen de saçma şekilde sıkmayacaksın adamı
14 Yorumla- +1 yıl
Sıksak suç sıkmasak suç
- +1 yıl
Sorun sende. Ne istediğnı bilmiyorsun
- +1 yıl
Alakası yok.
- +1 yıl
Tamam küçük hanım
- Aşk İlişkileri konusunda 17,5b cevap paylaştı.
+1 yıleger bir kız naz yapıyorsa hemen vazgeçerim.
14 Yorumla- +1 yıl
Neden?;)
- +1 yıl
cünkü naz kimlere yapılır? hemen yanasan kızdan soguyan erkeklere. ama ben öyle biri degilim gayet saf temiz olarak yaklaşırım kızlara fazla dürüstümdür. karşımdaki kıza ilk kendimi ifade ederim baktım naz yapıyor mesajlara gec vs vs bahaneler oluyor bb derim acık net :D şunuda şöyle söylim şuandaki erkeklerın %99.9 u nazı hak ediyor.
- +1 yıl
Hımm farklı bir bakış açısı :)) aydınlandım:))
- +1 yıl
:O yararlı olduysak ne mutlu
Aşk İlişkileri konusunda 453 cevap paylaştı. Belki de aynisini kadinlardan gördüler
13 Yorumla- +1 yıl
Olabilitesi var
- +1 yıl
Tamam:)
Canımızdan bezdiriyorsunuzda ondan
15 Yorumla- +1 yıl
Hiçte bile. Neden suçu kendinizde aramıyorsunuz?
- +1 yıl
Sana yapılanı sende baskasına yapıyorsan ne farkınız kalır ki? Yapmayın böyle şeyler
- +1 yıl
Bastan umut verme o zaman. Terkettiğin kızlara yazık. Tabi seninde haklı sebeplerin vardır belki
baştan verirsen sıkıntı olmaz
12 Yorumla- +1 yıl
Sanmıyorum
- Aşk İlişkileri konusunda 8,3b cevap paylaştı.
+1 yıl-_- Değer görsem vericem.
15 Yorumla- +1 yıl
Asdfhj değer vermeyenler utansın:)
- +1 yıl
Valla güzel bir bayan bulsam karakterli, şerefli, namuslu olsa tamam işte tam aradığım bayan -_- bulursanız haber edin bana -_- ilkim ve sonum edicem onu -_-
- +1 yıl
Pekala bayım:)) hemen baslıyorum çöpçatanlığa:)
- +1 yıl
Cansınız teşekkür ederim ^^
- +1 yıl
Rica ederim:)
+1 yılBu tipler fazla egoist oluyo. Baglanmicksn..
11 Yorumla- +1 yıl
Haklısın
Aşk İlişkileri konusunda 472 cevap paylaştı. ya genelleme yapma güzelim :d
12 Yorumla- +1 yıl
Genelleme yapmadım zaten;)
k. bakma ama kızlarda aynı :D
19 Yorumla- +1 yıl
Genelleme yapma:))
- +1 yıl
Değilim ya :)) kızlar daha duygusal. Erkekler gibi yüzelsel düşünmüyorlar:)
- +1 yıl
Kızlar duygularıyla erkekler beyniyle hareket ediyo
- +1 yıl
Kısmet:)
Ah biraz çenenizi tutsanız
11 Yorumla- +1 yıl
Birazcık suçlu olabiliriz ama bunu haketmiyoruz
- Devamını Gör (2)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar