Arkadaşça takılıyorduk ama etkilenmeye başladık birbirimizden. İlişki istemediğini ve beni kaybetmek istemediğini söyledi. Nasıl ciddiye döndürebilirim?

Biriyle tanıştım eski sevgilisi aldatmış ve kullanmış her türlü. Biz de hep arkdaşça takıldık sohbet muhabbet baya iyi yani ben de o da etkilenmeye başladık birbirimizden. Arkadaşlarımız da gazladı; bir akşam konuştuk ama ilişki istemediğini beni de kaybetmek istemediğini söyledi.. sonraki gün öpüştük çok güzeldi ama bu mantıklı değil falan yaptı ben kendime çektim öptüm gene. şu an onu ciddi ilişkiye nasıl döndürebilirim acaba? Yazmadım öpüşmeden sonra

Arkadaşça takılıyorduk ama etkilenmeye başladık birbirimizden. İlişki istemediğini ve beni kaybetmek istemediğini söyledi. Nasıl ciddiye döndürebilirim?
Cevapla