Resimde görmüş olduğunuz Helin Akdemir dizi oyuncusudur, kendisini instagramda takip edip bir kaç resmini beğendim diye kız arkadaşım bana onu takipten çıkacaksın dedi. Kendinisi güzel ve özgüvenli kadın Helin i niye kıskandı anlamadım.

Resimde görmüş olduğunuz Helin Akdemir dizi oyuncusudur, kendisini instagramda takip edip bir kaç resmini beğendim diye kız arkadaşım bana onu takipten çıkacaksın dedi. Kendinisi güzel ve özgüvenli kadın Helin i niye kıskandı anlamadım.

Bir iliskisi olan erkegin sosyal medya hesabi olmasina karsiyim. Illaki bir yerlere tikliyor ve bakiyorsunuz cunku. Benim yillardan beri hesabim yok. Beraber oldugum kisiye de silmesini isterim. Eger zevk, vakit gecirmek ugruna takiliyorsa isterim ama orada iş vs yapiyorsa bir sey demem. Yani is amacli kullaniyorsa bir sey demem ama surekli kaydir kaydir yapip vakit öldürüyorsa kapatmasini isterim. Ozellikle esimin hesabi olamaz. Cunku bugun evliliklerde en fazla zaman harcanan seyler bunlar. Yuzume bakip iki sohbet etmek, beraber vaktinizi yararli seylere harcamak isterim. Isten eve gelip, koltuga yayilip telefonda oyundur, instagramdir sinirilerim bozulur ve ciddi kavga olabilir. Sevgilisi ve evli olan erkegin zevk ve vakit gecirmek ugruna instasi falan olamaz. Yararli seylerle ilgilenmiyor cunku çoğunuz. Yok bu kadin sarkici, oyuncu, su kadin cok guzel vs vs. Teshirci kadin profillerine de gireriniz cok var. Gerci bunlar cahillikten de olabilir. Ben kendini gelistirmeyenler, akilli olmayanlarin sosyal medyayi cok kullandiklarini dusunuyorum. Universite de tıpta arastirma gorevlisi bir erkek hoca vardi. Kendisiyle arkadas grubumla berabrr konuşurduk, arkadastik, farkli fakultelerdeydik ama cok iyi adamdi. Hicbir sosyal medya hesabi yoktu. Kari kiz da cok kesmezdi. Hep bir seylerle ugrasirken gorurduk onu. Bazen cagirirdik arastirma yapiyorum, makale yazıyorum, spora gidiyorum, bir gezi ayarladim ona gidiyorum vs derdi. Kulturel gezileri de cok severdi. Kendisine memletitimi de gezdirmistim. Beraberken telefona gomulene de kizardi. Yasi da 27-28 di o siralar. Gencti de yani ama teknoloji batagina, sosyal medya batagina dusmeyen akilli bir erkekti. Vaktini bosa harcamak yerine sürekli bir seylerle ugrasan biriydi. Ve cok donanimliydi haliyle. Sohbeti falan da hostu,16 yil okul gayatinda ogrenmedigimiz seyleri anlatir, konuşurduk. Cok verimli bir arkadaştı. Yani ben bir ugrasi olan, kendini gelistiren, akilli insanlarin sosyal medyada bos isler pesinde kosmadigini gordum. Bize de vaktinizi iyi degerlendirin bu hayatta bir saglik bozuldugu zaman iki zaman gittigi zaman geri getiremezsiniz, ben bunu siylerken bile 5 sn gecti. Geri getirebilir kisiniz 5 saniyeyi. Gençsiniz, faydali seylerle mesgul olun, telefonda oyundur, sosyal medyadir cok kaptirmayin derdi. Telefonla sadece işi oldugu zaman ilgilenirdi. Turkiyede tanidigim en donanimli erkek olabilir kendisi. Sonra birkac kisi daha tanidim tabi. Şu an arkadaslik kurdugum bir kiz arkadasiminda sosyal medya hesabi yok. Olmayinca dovmuyorlar yani sizi. Bugune kadar hayatimda verdigim en dogru karar bu hesaplari kapatmakti. Gercekten cok vaktimi aldığını farkettim ve cok uzuldum. Kapattigimdan beri daha faydali seylerle ugrasmaya basladim. 3-4 yil olmustur kapatali. Gercekten iş ve yararli seyler icin kullanmiyorsaniz ya da buna iradeniz yoksa bombos seyler bu platformlar. Eger iradeniz varsa acik kalsin, cok bakmayin ama yoksa kapatmak en dogrusu. Kapitalizmin bircok seyi aldigi gibi zamaninizi geri getirmeyecek faydasiz uygulamalar bunlar. Esimin ya da sevgilimin birakin birilerinin fotosunu begenmesini uygulamayi kullanmasi bile benim icin kriz sebebi.
Yorumun için teşekkür ederim bu arada unutamadığın aşkını da öğrenmiş olduk. Üniversitede hocasına aşık masum bir öğrenci ☺️
Yok be. Biraz bence zor bir adamdi, donanimli falandi ama. Boyle tiplere kendi gibi biri lazim. Nisanlisi da baska bir fakültede ogretim gorevlisiydi. Sonra evlendiler mi bilmiyorum biz mezun olmustuk o yuzden bilmiyorum. Yanimda kendini gelistiren birini isterim elbette beni de tesvik etsin vs ama akademisyenle olmak zor. Hani normal olarak kendini geliştirsin, kirslara gitsin/gidelim vs isterim ama bu fazla geliyor bana. Surekli otur arastirma yap makale oku, senden yuksek hicalarin egosunu cek falan kolay degil bu isler turkiyede. Cogu da birakiyor zaten. Bir arkadasta birkac sene asistanlik yapti sonra ayrildi meslegini yapiyor. Bu tarz biri iyi olabilir ama bir yere kadar dozu önemli. Bana cocuklara vakit ayiramayacaksa kariyerinde bir noktasi var
Onlar kafayı yemiş ya o kadar da değil. Hayata gelmenin de bir manası var
Harbi okudun mu birader bunu djdkkekd
Ben hızlı okuyabiliyorum. Bu arada düşünsene böyle bi kız arkadaşın var ve telefonda kavga ediyorsunuz sana uzun uzun yazıyor offf 😂
Gece 3 te barışıyorsunuz ve başlıyor anlatmaya “ben meyve yemeyi çok severim. Mesela dolapta 3 meyve varsa, 3 meyveyi de yerim” 😂😂
Sosyal medya kullanımının bir sınırı ve seviyesi olmalı diye düşünüyorum.
Rahatsız olduğum bir durum varsa söylerim, ne yapacağını söylemek bana düşmez ancak rahatsızlık seviyem yüksekse de ona göre yaşarım.
Hayattaki kimse vazgeçilmez değil, benim de yaşayacağım tek bir hayatım var. Bana uyum sağlayacak ve benim de uyum sağlayacağım birisi değilse kasamam.
Bir insan neden tv de internette gördüğü kişileri takip eder ki çok saçma geliyor bana 😂 bilgilendirici, faydalı, işe yarar paylaşımları mı var 😂 kadın erkek fark etmez. Gereksiz insanları takip edip karşısına gereksiz paylaşımlar çıkmasını istemem. Takip edecekse belgesel kanallarını takip etsin 😂😂
Cevap
6Cevap
Kiskanc degilim. Istedigi kisiyi takip etsin istedigini begensin. Asla karismam
İstediğini beğensin. Buna inanmam 😂😂 bunu diyen kızlar çok tehlikeli. Akrep burcu musun
ister inan ister inanma. Ben bana nasil davrandigina bakarim. Istedigim her seyi yapiyosa beni cok seviyosa gerisi onemli degil. Benim de begendigim cok kisi var. Napalim yani
Ben şahsen oyuncuları fenomenleri vs takip edip zırt pırt beğenmeyi saçma buluyorum
Ben kızın doğallığını ve oyunculuğunu beğeniyorum. Ünlü mü la şu dur takip edeyim gibi huyum yok
Erkek oyunculara da aynı bakış açısıyla bakıyorsan eyvallah ne diyim^^
Ya bu kız benden kaç yaş küçük bir de böyle civil civil konuşuyor insanın yanaklarını sıkası geliyor 😃
Yani şimdi bazı p ünlüleri takip ediyorsa sıkıntı ederim
Ama normal ünlüyse etmem
P ünlü mü? Sen ne anlatıyon be anla gözünü seveyim be abi
Yani şey ünlüsü işte anlayın canım jgjk
Öyle olsaydı sıkıntı olurdu onu demek istedim
Anladım anladım. 🫣
Helin de sana bayılıyordu zaten.. kıskanmam ne kıskanıcam 😂
Helin e kötü bir şey dedim sanki. Ne ap talca bir yorum
Al sana dislike attım hakettin 😈
Ben kıskanırım. Baksana çok güzel. Beni bıraksın buna gitsin. Daha mantıklı bir seçim.
parçalarım dünyayı zindan ederim ne demek takip etmek
Kız arkadaşın var neden başka kızları begeniyorsun hatta neden instegramin var
Yuhhh 😂
Anında uza ordan hayatına bak
Sen de daha çok beğen
sen keyfine bak bnce
Demekki sevgilin özgüvenli degilmis
kadınlar ne kadar güzel olursa olsun kıskanır.
Bende elon musk paylasiyorum o zaman gelecekteki eşimde bana karismayacak buna xd
demek ki özgüvenli değilmiş
herkesten kıskanırım
Evet 😅
Hayir
Yok daha neler :)
Bu ünlü aykırı şeyler paylaşıyorsa takip edemez
Kiskanabilir haklı
Kıskanırım
Hayır
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?