Bitti diye üzülür müsünüz yoksa yaşandı diye sevinir misinz?

Bitti diye üzülür müsünüz yoksa yaşandı diye sevinir misinz?

tecrübeli birisi olarak tavsiyem her zaman yaşandı diye sevinin her şey bir tecrübedir üzülmenin hiç bir getirisi yok hayat akıp gidiyor... tecrübelerinizden hiç bir zaman karşı tarafı suçluyacak şeyler çıkarmayın kendinizdeki suçları bulun hep üstüne katarak ilerlersiniz

Bitti diye üzülür müsünüz yoksa yaşandı diye sevinir misinz?
Cevapla