26 yaşındayım, bu yaşıma kadar hiç sevgilim olmadı. Yalnız biri olacağımı kabullenmeli miyim?

Bu yaştan sonra ben dikişi tutturabileceğimi sanmıyorum artık sanırım yalnız biri olacağımı kabul etmeliyim hiç umudum yok gerçek hayatta pek çevrem de ortamım da kalmadı zaten internet desen ruh hastası, narsist, sapık takıntılı tiplerle dolu...

26 yaşındayım, bu yaşıma kadar hiç sevgilim olmadı. Yalnız biri olacağımı kabullenmeli miyim?
Cevapla