Geçmişim yüzünden ayrılan eski sevgilimle tekrar olur mu?

3 yıllık sevgilimle geçmişim yüzünden ayrıldık. Geçmişim şu eski sevgilimle il*şkiye girmem. Ve bunu tec*vüze uğradım diye yalan söyleyerek anlatmam. En büyük hatam bu oldu. Direkt anlatsaydım şu an bu halde olmayacaktık. Kısa anlatayım ki sığsın. En başta tec*vüze uğradım dedim 1 ay sonra gerçeği anlattım her seyi bitiriyordu ama bana olan sevgisi ağır basti. Bunu öğrenince baya konuştuk yine 1 sene kadar sonra ayrıldı benden her şey üstüne gelince. 2 sene kadar sevgili olmadan konuştuk her şey o kadar güzeldi ki ama sevgiliden farkımız yoktu. 2 sene içinde il*şkiye bile girdik defalarca ama hepsi aşkla bunu hissediyordum. Beni kullandığını asla düşünmedim o da öyle hissettirmedi zaten.2 sene sonunda geçtiğimiz eylül ayinda tekrar deneyelim dedi ben baya çabalamıştım bu arada sevinçten havalara uçtum ama. bu birliktelik 1 ay sürdü sadece eskiyi unutamıyorum dedi. 2 sene boyunca sevgilim olmadığınn için kafama çok takmıyordm ama işler ciddiye binince aklımdan çıkmamaya başladı dedi bunu bahane edip ayrıldı. Zaten yeniden başladığımızda kavga etmeyelim kaldıramam kendimi zar zor ikna ettim zaten demişti. Ama çok ufak bir seye yine bitiren kendisiydi. Stresten kurdeşan oldum. Zerre umrunda degil. Zamanında o kadar değer verip hissettiriyordu ki. şu an da peşinde resmen ben köpeğim. 2 yıldır da öyle zaten suçluyum hataliyım diye böyle davranıyorum ve onu çok sevdiğim için ama artık bana da zor gelmeye başladı. Kendisi doğuda asker 6 yıldır 1 buçuk yılı kaldı. Ve 1 aydır psikolojik ilaç kullanıyor. Bunun çok etkili olduğunu düşünüyorum her şeyden vazgecmis durumda ve bu esnada benim üzülmem ağlamam zerre umrunda değil engelliyor yazmıyor aramıyor. Sizce askerliği bitince her şey normale döner mi pişman olur mu ben onu çok seviyorum kaybetmek istemiyorum çünkü. O da sevmiyorum dese bile sevdiğine inanıyorum hissediyorum. Lütfen fikir verin yargılamadan yardımcı olun. Çok çaresiz hissediyorum.. Sevdiğim 28 ben 23 yaşındayım.

Güncellemeler
+1 yıl
Asla yaptıklarımın arkasına sığınmıyorum ona bu zamana kadar hiç yalanım olmadı bu söylediğim yalan hariç. Açıkça söylemeye çok korktum ve yanlış tanimasindan deli gibi korktum. Her şey bu düşünceyle başladı. İğrenç bişey farkındayım..
Geçmişim yüzünden ayrılan eski sevgilimle tekrar olur mu?
Cevapla