Kavgalı olduğum kocam odaya çağırdı gitmedim gereksiz mi uzatıyorum?

sabah eşimle kavga ettik. Sebebi şu arkadaşımın sevgilisini Instagramdan eklemiş olmam ya damadımız olacak sonuçta kıskançlık etti ve. Kavga ettik. Küstüm konuşmuyorum az önce geldi yatağa gelmiyor musun uyumayacak mısın dedi yok diye tersledim. Siz ne düşünüyorsunuz

Güncellemeler
+1 yıl
Tatlı gizli üye Şimdi uzun yazılarına çok değinmeyeceğim iki psikolog dinlemiyorum kendim kişisel gelişim danışmalıyım sadece bu bir çıkarımdı hani böyle bir şey yoksa alın bana bile gerek yok zaten insanların bizlere göre tepkileri tanımadıkları insanlara davrandığı zaman ortaya çıkıyor idi diye bir kavram var senin bilinç altın. Gerçekteki tiksinge karakterin gibi bir şey mesela nasıl devam edersen öyle devam et zaten bekar ve yalnız olmadan anlamalıydım.
Güncellemeler
+1 yıl
Engel atmadan da beni haklı çıkardı. Tanımadığı insana emir cümlesi kuracak kadar eğitim eksikliği yaşayan insanlar beni üzer.
Kavgalı olduğum kocam odaya çağırdı gitmedim gereksiz mi uzatıyorum?
Cevapla