Güncellemeler
+1 yıl
Tatlı gizli üye Şimdi uzun yazılarına çok değinmeyeceğim iki psikolog dinlemiyorum kendim kişisel gelişim danışmalıyım sadece bu bir çıkarımdı hani böyle bir şey yoksa alın bana bile gerek yok zaten insanların bizlere göre tepkileri tanımadıkları insanlara davrandığı zaman ortaya çıkıyor idi diye bir kavram var senin bilinç altın. Gerçekteki tiksinge karakterin gibi bir şey mesela nasıl devam edersen öyle devam et zaten bekar ve yalnız olmadan anlamalıydım.
Güncellemeler
+1 yıl
Engel atmadan da beni haklı çıkardı. Tanımadığı insana emir cümlesi kuracak kadar eğitim eksikliği yaşayan insanlar beni üzer.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
6Cevap
Bence adam sonuna kadar hakli sanane milletin sevgilisinden
Benim damadım olacak eniştem olacak.
Bence yaptigin sey gereksiz
Adam takip atmış nabiyim engelliyim mi
Kabul etmeyeceksin tabi sonucta akraban degil arkadaşın degil
Oha oha. Tanışıyoruz sonuçta ayıp olur
Haksizsin kadin
Yanlış yapmışsın Adam adım atmış Git yatağa gir koynuna
Gir koynuna ne abi uyumaya çağırdı kafanızdan uydurmaya bahane arıyorsunuz
Onu söylüyorum ben de işte Gir koynuna Uyu diyorum barışın diyorum koynuna girmek sadece sevişmek değil
O anlamda kullanıyoruz
Hayır koyun koyuna yatın gir koynuna Sarıl Bana
Yatakları ayırma hayatım. Ne olursa olsun yanında uyu. Alıştırma sensin uyumasına.
Çağırdığında git bir daha. Konuşmazsan yine konuşma da
O zaman sorma? :) bana ne yani senin kocanla yatıp yatmamandan 😅
Hata sende değil belki normal bisey ama sana adım atmış terlemeye gerek yoktu bence
uzatma ozaman
Kesinlikle gitme surundur
abartıyoesun
Git rahatlat
Mal mı herkes
XD