Kocamla kavga ettik odaya almadım?

Yatak odasının kapısını kitledim yan odanın camı açıktı o camla yatak odasının camı bitişik bu aptal da o camdan girdi içeriye ve 6. Katta oturuyoruz saçma sâlak risklere girdi ama ben buna rağmen o gelince odadan çıktım. Haklı olduğum halde yatağımdan odamdan benim çıkmam zoruma gitti gurursuz herif istenmediği yere böyle girer mi insan ! Boşanmak istiyorum ama cesaretim de yok 2 çocuğum var ailem beni fazlalık olarak görüyor bunun farkındayım. Ne yaparım nereye giderim yeniden nasıl bir düzen kurarım hiç bilmiyorum
Kocamla kavga ettik odaya almadım?
Cevapla