Kocamla kavga ettik onu odaya almadım sizce kötü mü ettim?

Hamileyim. 2 yıllık evliyiz. Ve bebeği istemiyorum aldırma taraftarıyım o da saçmalama evladımıza nasıl kıyarız doğacak dedi kavga ettik bende gittim odaya odayı l kitledim gece geldi kapıyı açmaya çalıştı sonra gitti siz ne düşünüyorsunuz

Kocamla kavga ettik onu odaya almadım sizce kötü mü ettim?
Cevapla