
Ben bu senaryoyu daha önce yaşadım ya. Kötü bir duygu. :D
Flört ettiğiniz kişi size " Eski sevgilime çok benziyorsun. " dese ne tepki verirsiniz?

Ben bu senaryoyu daha önce yaşadım ya. Kötü bir duygu. :D
Flört ettiğiniz kişi size " Eski sevgilime çok benziyorsun. " dese ne tepki verirsiniz?
ben tepki vermem yani olabilir.. ama ben kimseye benzemem diye yanıt veririm tabi ki de. sadece belki de bir kaç davranışı benzetmiş olabilir normal.. ama bunu sürekli demesi beni rahatsız ederdi
Tepki vermem. Bunu artık gönder gitsin kutucuklarından birkaçını birden karalarım ve yol verilmeye çok yaklaşır. Konuşmayı bilmeyen adamla çok uzun süre takılmamak lazım.
Ooşşt köpek derim 😅 eski sevgilin bana benziyordur hdjfh
Shhahah😂
💆♀️😅 bak nasıl sinirlendim, düşüncesi bile korkunç
Korkunç tabi be 🥲 Ayrılık sebebi
Flörtle ne ayrılığı bea hdks
Flörtle bitirme diyelim o zaman. 😂 O eski sevgiliye benzeme muhabbetini bir kere yaşadım sonuçta. 😂
İlişiği kesmek diyelim 😅
Teşekkürler 😅
hosuma gitmez ya, bir daha konusmam onunla
🥳🥳
Cevap
15Cevap
Benim eşim benzerim yok benziyorsada eski sevgilin bana benziyordur derdim :D
Ne yönden benziyorum? Dış görünüş mü karakter mi? O önemli.
Dış görünüşse keserim iletişimi. Aklı onda kalmıştır ki ona benzeyen biriyle konuşuyordur derim.
Karakterse olabilir, insanların bazı huyları benzeşir.
Henüz flört aşaması olduğundan bir kere söylemişse kırıcı şekilde konuşmam onunla ama o gün bittikten sonra da ikinci buluşma olmaz kesinlikle.
Flört ettiğim kişi ne söylerse söylesin çünkü arada ciddiye alınacak çok durum yoktur çünkü sevgili olmak icin etek te ki taşları dökmek gerekir..
İlkin günahı olmaz, konuyu değiştiririm eğer 2. 3. kez de konuyu eski sevgiliye filan getirirse oldu ben kaçtım bayyyyyy
Bu görünen tarafım aslanım.. görünmeyen bir tarafım var ki.. emin ol orayı kesffettiginde arada dağlar kadar fark olduğunu görecek o çakal gözlerin.😊
Adına üzüldüm ya ben istemezdim açıkçası ee napmayı düşünüyosun peki
Bir şey yapmayı düşünmüyorum çünkü yapalı 3 sene falan oldu. 😂 flörtlüğü bitirdim direkt onla mı uğraşacağız.
Bu olay 3 sene önce mi oldu😂
Evet 👌
Hadi 3 yıla yakın diyelim arada 2-3 ay kalmıştır 3 yıl olmasına herhalde seni mi kıracam dkdj
Aklından çıkamamış travmatik olay olmuş ama😅
Şimdi başka kişilerde şansını dene sende dkfhfjf
Ondan sonra ilişkilerim oldu, neden travma olsun ki? 😅 travma yaşatacak bir şey bile değildi ki, kızın ismini bile hatırlamıyorum ki😂 flört dü adı üstünde sadece olayı hatırlıyorum
İyi bakalım öyle diyosan 😄
Teşekkürler 😄
Rica ederimmm
Eski sevgilisini unutamamış diyip iletişimimi keserim.
Onu eski sevgilisine gönderirim. Aklı başkasında olanın bedeni yanımda olsun istemem.
Öyle bir şey derse ağzının üstüne terlikle vurarım 🤣
Susarım ölene kadar susarım tek kelimem için hatim indirir 🤔🤔
Olabilir öyle şeyler benzetebilir anlayışla karşılarım
Ben şahsen hoşuma gitmez, eski sevgilisi için beraber olduğunu düşünür ve açık açık konuşurum.
O andan itibaren kendisi eski flörtüm olur.
Bilmiyorum kızardım belli etmezdim ama yine de anlaşılırdı 😡🤭
Saçma geçmişi bırakamamış ya da sebebi sorulabilir
Artık bende eski sevgilinim derim
Elimin tersiyle bi tane çarparım
o zaman onun yanına git derim
Hmm anladım derim
Kahkaha patlatırım valla 😂
Ignore ediorim Yaa bana öyle yürüyümez kimse :)))
Sevgilim değil artık
Sopayla döverim
Konuşmayı sonlandırırım.
Benzemez kimse bana.
"Eski sevgiline benzemem mümkün olamaz" derim 😂
Sekter git derim
Olmaz öyle şey
Bye bye derim
Sende boka benziyorsun deyip def ederim
Bozulurum
o zaman bana ne gerek var * git barış
Engellerim.
Ayrılırdım
Bana müsade derim
Bir daha görüşmem
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?