
Davranış, karakter ya da tip olarak benzediğinizi söylese konuşma arasında 💫

Davranış, karakter ya da tip olarak benzediğinizi söylese konuşma arasında 💫
Oooo bu var ya infaz sebebidir dişlerini eline dökerim o adamın sevgilime benziyorsun daha dediği an artık bi dili olmayabilir mesela🤔🤔 sorma böyle gıcık sorular ya 😂 anlatırken yaşadım yeminle
Yine bir şiddet içindesin uslan be kız ajsjsjs
Beybisuu yaşatıyorlar ki soruyorum 😅
Şaka gibi ama değil 😅 eğlenip geçeceksin
Sevgilim olmadı hiç. ama olsa da eski sevgilisi beni ilgilendirmez. sadece bana olan sevgisine bakardım ben. ayrıca bana benzeyen birisi de olamaz sdfsd
Cevap
15Cevap
Çok fazla takılmam ne yapayım yani benziyorsam benziyorumdur
Yaşayamadıkları kaldıysa ve kurban seçildiysen peki 💫
O sırada kafamda dönen senaryo
Çok ütopik oldu bu asjsjsjsjsj
eski sevgilisine benzemediğim yeni sevgili ararım
Ne kadar hızlısın
Adı üstünde eski sevgili o yüzden çok takmam açıkçası
Eksik kaldıysalar senle tamamlaması hoş mu 💫
Yok canım öyle bir şey mümkün değil. Benim eşim benzerim yok. Olsa da huyumun benzemesi im kan sız :D
İnsanar çif yaratlıdı derim ama ilişkiye devam etmezdim demki ona benzedim için benle birlikte demek olur ayrlırdım.
Yapacak bir şey yok. Tip olarak benzeyebilir herkes herkese ama kimsenin karakteri aynı değildir. Takılmam buna.
Hiçbir şey. Adı üstünde eski bitmiş bir şey benzeyedebilirsin hepimizin hoşlandığı bir tip var neticede ve ona benzemek olası
Benzetmek görecelidir. Benzetebilirim yani, sonuçta aynı kişiler değil öfldldld hiçbir şey değişmezdi
Onun hoşlandığı tip bu tipmiş kendimi değiştiremem sonuçta
sıfatı eski olan bir şey için canımı sıkmam
Takilmam bile estetik yaptıracak halim yok ya
Ne yonden benzemesi efendim
Karakter, tip onu hatırlatan büyük detaylar
Böyle bir şeyi neden öğreniyoruz ya 😅
Onu söyleyemiyoruz maalesef 😅
Dur o zaman acı gerçekler elbet bir gün açığa çıkar oldu bence asjsjsj
düşünmem gerekicek...
Düşündüm mü?
Büyük ihtimalle içime bir kurt düşerdi ve o kurdu içimde tutardım öylede devam ederdim ne zaman dank ederse artık...
Tebrik ederim daha iyisini bulduğu için ;) canım aşkooo❤️🔥
Olabilir wma çok zayıf ihtimal
Adamı bulan benim. Tesadüf.
Benzersizliğimi hissettiririm.
bir şey yapmam Allah mesut etsin 😀
Her insan birbirine benzer derim
Salisede bitiririm nett😎
Bn kimseye benzemem
Esimyok
Hooopp çöp kutusunaa
ayrılırım
Sevgilim olmadı..
Terk ederim huyları benziyorsa
Hiç bişey yapmam
Soğuma gelir
Bende fazla takılmam önemli olan karakter
bay bay aşko
Awna qorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?