Ben deli olmayı seviyorum arkadaş yapacak bir şey yok :D #doludolu
Oh, sen biraz deliiisin
Hatta bana deli divaneeesin
Bensiz bir hiç gibisin
Sen yalnızca benimle iyiiiisin ✌

Ben deli olmayı seviyorum arkadaş yapacak bir şey yok :D #doludolu
Oh, sen biraz deliiisin
Hatta bana deli divaneeesin
Bensiz bir hiç gibisin
Sen yalnızca benimle iyiiiisin ✌

Benden bu kadar buralarda değil ya çok sevindim şimdi buradaki bazı insanlara beni tanıyan insanlar varya çok ayıp çokk şimdi kim ne yapmak istiyorsa yapabilir ben gördüm göreceğimi ve burayı bana yeter bizi dile düşürenler utansın ben nerdeyim onlar nardaymış neyse artık ilişkimde yok sözümüde tuttum o insanin zor zamanlarını baya yıprandım ama olsun enazından birazda olsa olgunlaştı ne koştum be yoruldum bakmadı ama sorun değil buradaki onca kötü soruları yazan o değil ya ayşe sen varya bilmiyorum sana ne diyeyim ben enisi iyi günler herkese benden bu kadar bu gün üzgündüm şu an daha iyim 🙋♂️
Anlamadım ama insallah iyi olursun 👋
Duygu durum Neyse en sakinini yaşamayı tercih ederim
Aşıkken delirmeyeceksem ne zaman delireceğim.. 😅 Öncelikle beni deliyken sevmeli.. Akıllı olduğumda herkes sever.. 🤣 Hatta birlikte delirmek gibisi yok.. Aşık insanın mantığı devre dışı olmaz mı zaten.. 😄
Delirmekte aşka dahil bebeğim 😄
Kesinlikle tatlım.. Yay burcu farkı işte.. 😅 Takıl bana hayatını yaşa.. 😅
@GüneyM sizi ilgilendirmiyor..
@tatlikizzzz34 teşekkürler burçdaşım ♥️😜
Rica ederim.. ❤️
@GüneyM kendi düşüncelerim bana yeterli geliyor teşekkürler..
Dengeli bi delilik güzel 🖤
Deliliğin dengesi mi olurmuş yahuu
Bence evet olur🖤
Günaydın çok teşekkürler 😍☕
Günaydın bebek rica ederiim
Cevap
19Cevap
Arada deli arada akıllı olmak lazım :D
Aşk zaten başlı başına bir delilik...
Yes en güzel delilik hemde ✌️
Aşk, delilik halidir..
Benim hoşuma gider. ama deli diye toksik davranıyorsa o zaman hoşuma gitmez. yani mesela aşırı kıskanç olmamalı.. bana sonuna kadar güvenmeli ve dengesiz olmamalı
Bence kesinlikle hoşuna gideceği bir durum olur. Deli dolu olmak ilişkiyi canlı tutmayı sağlar ve aranızdaki bağı daha çok güçlendirir
Sıradan, sıkıcı bir ilişkidense deli dolu, eğlenceli ve kafa yapılarımızın uyuştuğu bir ilişkiyi tercih ederdim ben😊
Kesinlikle✌️
Ben ilişkinin geleceği konusunda ayakları yere basan biri olsam da sevgimin bir hududu yok. Bu sebeble sevgilim için bazen çılgınlıklar yapabilirim. Bu zamana kadar da hiç olumsuz geri dönüş almadım bu halimden 😄
Karşı cins ne yapıyorda yoruluyor ellam. Akşama kadar vik vik vik işkim işkim işkim. 😃
https://youtu.be/ufmRAJQmgiI Diyeceklerim bu kadar 😂
Aşk delilik değil mi zaten deli işi delilik olmadan aşk olmaz ki 😂
Adam gibi sevsin delinin kralicesi olabilir.. ben onu golgemde tutabilirim.
Boş ver karşı cinsi akıllı olup dünyanın kahrını çekeceğine deli 😜 ol dünya senin kahrını çeksin
Birlikte saçmalayamıyosan eksik kalır bence ilişki
Kesinlikle öyle
Deli olmak lazım ben seviyorum deliligi
Bendee
Normal hayyatta ortalama ağır biriyimdir ama sevdiğim kadınla deli olmayı severim
İki kişinin de deli olması lazım.
Karşı cins neyden hoşlanmıyorsa onu o yorar.
Deli olmak her şartta artıdır. Deliriniz.🤪
Kişiye göre değişir bu durum
Herşeyin bir zamanı olmalı her anın,
Benim kadar deli olanını daha görmedim
Yorar
Evet gtten vermeli
İyidir
Çoğu boş olur
Zaten bana akıllısı denk gelmedi
Ne halt ettiğine ve kişiye bağlı bağlı.
Hoşa gider
Hoş olur.
Bence yormaz
Yorar bence
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?