Arkadaşlar dayımın kızıyla eşimin arasında bir şey varmış gibi hissediyorum sizce haklı mıyım?

Arkadaşlar eşim benim dayımın oğlu. Ve öbür dayımın kızıyla eşimin arasında değişik şeyler seziyorum. Dayımın kızı yurt dışında almanyada ve turkiyeye senede bir tatile geliyor. Bu sene bizim eve sık sık geldi çunku ben ve gorumcem onunla iyi anlaşıyoruz iyi vakit geçiriyoruz.
eşimin onu surekli gizli gizli izlediğini goruyorum acaba bilerek mi yoksa dalmış mı bilmiyorum. Dayımın kızı da lavaboya giderken yatak odamızın kapısı açıktı eşim de içeride uyuyordu. Baktım yatak odasının yanından geçince durdu ve odanın kapısında durup içeri bakmaya başladı. Odanın içi zaten aşırı karanlık yani eşimi istese de goremez. Ben ona noldu dedim bir şey yok hareket eden bir şey gordum sonradan eşinin içeride oldugunu unuttum oturma odasında sanıyordum dedi. Onun dışında geçen ay 5 aile yemeği oldu. 3ünde yan yana oturdular. Ve kızımla çok ilgili. Bu da eşimin hoşuna gidiyor
sonra bu bizim evde duş aldı eşim de ogle arasında evde yemek yemeye geldi. Kız bizim yatak odamızda giyiniyordu ve eşim de lavaboya kalktı. Lavabo da yatak odamızın yanında. Eşim yatak odamızın yanından geçerken yatak odamızın kapısı bozuk tamamen kapanmıyor hafif kenarından açık ve 2 saniyeliğine o aralıga gozunun kaydıgını ve kalakaldığını hissettim ya 😞. Bilseydim bizim odada giyindiğini musade etmezdim
acaba ben mi abartıyorum

gordugunuz gibi yaşanılan bu durumlar tesaduf de olabilir tesaduf olmayabilir de sizce ya biraz endişeliyim.
dayımın kızı çok guzel yani bizim ailede guzelliğiyle fiziğiyle unlu bir kız. Ve eşim zaten onun hakkında konuşulanlardan etkilenip kıza meyletmiş olabilir mı çunku konusu ne zaman geçse ovuluyor o kız

ama garip olan onların aralarında 12 yaş büvar yani olabilir mi boyle bir şey ya

Güncellemeler
+1 yıl
Ya evine alma falan demeyin kız dayımın kızı ve çogu gun bizim evde yatıya bile kaldı ben hayır diyemem ayrıca gorumcem de onunla iyi anlaşıyor ve gorumcem geçici sureliğine bizim evde yaşıyor ben kızı almasam bike gorumcem alır
Güncellemeler
+1 yıl
Kızımla ilgilenmesini oynamasını bile samimi bulmuyorum sanki hepsini eşime gostermek için yapıyor Kızımla çok iyi anlaştı eşim de surekli onlar oynarken onlara şaka yapıyor. Mesela dayımın kızına once şakayı ciddiye almasın diye goz kırpıyor sonra kızıma diyor ki “ leyla bu gece ablanın bizim evde kalmasına izin vermiyorum ben onunla kavga ettim bundan sonra gorusmen yasak “ diyor sonra kızım leyla hayır diye bagırıp babasına niye benim arkadaşımı kovuyorsun diyor Bu durum bile beni delirtiyor
Güncellemeler
+1 yıl
Ya arkadaşlar sosyal medyadan takipleşiyorlar ya eşim sosyal medyadan beni bile eklemedi ne mana gidip kızı ekliyorki
Güncellemeler
+1 yıl
Arkadaşlar eşim beni dayımın kızıyla aldatıyormuş. Kız bizim evde aylarca kaldık o aylarda hayatımız alt üst oldu. Sürekli kocam kavga çıkardı bunun sebebi kızın gözüne girmek hatta kız bizim evdeyken kocamla ayrı odalarda kaldık bunun sebebi da o kız. Kocam benimle birlikte olmasın diye. Kocamda her gün ilişki isteyen biriydi aylarca bana dokunmadı çunku o kız onun hayatındaydı onunla birlikte oluyordu ama sorun yok yani ikisi de kardeşim
Güncellemeler
+1 yıl
Kızla sürekli geziyordu balkonda yalnız oturuyorlardı beraber yemeğe gittiler ben bunların hepsini normal gördüm ben evli halimle bile kuzenlerimle dışarı çıkıyorum yani olabilir dedim ama hiç olmamalıymış bu onları daha çok yakınlaştırdı hatta komşumuz bana dediki kocanla kız balkonda otururken kızın eli kocanın yüzündeydi sakalıyla falan oynuyor kardeşim
Güncellemeler
+1 yıl
Kızla sürekli geziyordu balkonda yalnız oturuyorlardı beraber yemeğe gittiler ben bunların hepsini normal gördüm ben evli halimle bile kuzenlerimle dışarı çıkıyorum yani olabilir dedim ama hiç olmamalıymış bu onları daha çok yakınlaştırdı hatta komşumuz bana dediki kocanla kız balkonda otururken kızın eli kocanın yüzündeydi sakalıyla falan oynuyor kardeşim
Arkadaşlar dayımın kızıyla eşimin arasında bir şey varmış gibi hissediyorum sizce haklı mıyım?
Cevapla