Güncellemeler
+1 yıl
Ya evine alma falan demeyin kız dayımın kızı ve çogu gun bizim evde yatıya bile kaldı ben hayır diyemem ayrıca gorumcem de onunla iyi anlaşıyor ve gorumcem geçici sureliğine bizim evde yaşıyor ben kızı almasam bike gorumcem alır
Güncellemeler
+1 yıl
Kızımla ilgilenmesini oynamasını bile samimi bulmuyorum sanki hepsini eşime gostermek için yapıyor Kızımla çok iyi anlaştı eşim de surekli onlar oynarken onlara şaka yapıyor. Mesela dayımın kızına once şakayı ciddiye almasın diye goz kırpıyor sonra kızıma diyor ki “ leyla bu gece ablanın bizim evde kalmasına izin vermiyorum ben onunla kavga ettim bundan sonra gorusmen yasak “ diyor sonra kızım leyla hayır diye bagırıp babasına niye benim arkadaşımı kovuyorsun diyor Bu durum bile beni delirtiyor
Güncellemeler
+1 yıl
Ya arkadaşlar sosyal medyadan takipleşiyorlar ya eşim sosyal medyadan beni bile eklemedi ne mana gidip kızı ekliyorki
Güncellemeler
+1 yıl
Arkadaşlar eşim beni dayımın kızıyla aldatıyormuş. Kız bizim evde aylarca kaldık o aylarda hayatımız alt üst oldu. Sürekli kocam kavga çıkardı bunun sebebi kızın gözüne girmek hatta kız bizim evdeyken kocamla ayrı odalarda kaldık bunun sebebi da o kız. Kocam benimle birlikte olmasın diye. Kocamda her gün ilişki isteyen biriydi aylarca bana dokunmadı çunku o kız onun hayatındaydı onunla birlikte oluyordu ama sorun yok yani ikisi de kardeşim
Güncellemeler
+1 yıl
Kızla sürekli geziyordu balkonda yalnız oturuyorlardı beraber yemeğe gittiler ben bunların hepsini normal gördüm ben evli halimle bile kuzenlerimle dışarı çıkıyorum yani olabilir dedim ama hiç olmamalıymış bu onları daha çok yakınlaştırdı hatta komşumuz bana dediki kocanla kız balkonda otururken kızın eli kocanın yüzündeydi sakalıyla falan oynuyor kardeşim
Güncellemeler
+1 yıl
Kızla sürekli geziyordu balkonda yalnız oturuyorlardı beraber yemeğe gittiler ben bunların hepsini normal gördüm ben evli halimle bile kuzenlerimle dışarı çıkıyorum yani olabilir dedim ama hiç olmamalıymış bu onları daha çok yakınlaştırdı hatta komşumuz bana dediki kocanla kız balkonda otururken kızın eli kocanın yüzündeydi sakalıyla falan oynuyor kardeşim
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
8Cevap
Evine sokma o kizi
Bakin hanimlar evliyseniz kocaniz evdeyken eve akrabanizda dahi olsa Kadin sokmayin eve
Ha kocan olmaz evde kadin misafir kabul edersin
Birak akili olun yaw
Biraz*
Yav dayımın kızı işte defol git mi diyeyim ayrıca gorumcem bekar bizim evde yaşıyor ve gorumcemle dayımın kızı iyi anlaşıyorlar bir şey diyemiyorum
Alma evine olsun dayinin kizi olsun istersen amcanin kizi olsn nikah düşüyormü düşüyor
Kocan evde yoken gelsin misafirliğe
Görumcene söyle gitsinler disarda bulusunlar
Gorumceme soyleyemem bir şey sezerse gider bilerek arasını yapar. Benim işte oldugum bir gun bu ikisini evde buluşturur gerdeğe de sokar o derece diyorum sana. Aramız hiç iyi değil.
Yuh sen evde resmen yilan besliyorsn
Bu kiz kesinkle kocan evdeyken eve getitirme derim
Ya bak biz ailecek aynı binadayız. Bizim binada yabancı yok o yuzden evimizin kapılar hep açık çocuklugumuzdan beri bu boyle. Yani dusun ben evlenince ilk kattan ucuncu kata gectim. Yani ben evimin kapısını dahi kapatamam. Karşı dairemizde dedem gil var. Onlar almanyadn gelince dedem gilde kalıyorlar. Ama benim gorumcem bizim ailenin genç kızlarını falan surekli bizim evde topluyor egleniyorlar kahve falan iciyorlar. O yuzden dayımın kızı da geliyor eve. Yani izinsiz geliyor. Kapı zaten açık. Butun kızlar bizim evde toplanmışken ben ona git diyemem. Hatta bizim evde uyuyordu bile. Cunku dedemin evi aşırı dar geliyordu gorumcemle birlikte sabahlıyorlardı. Sorun suydu ki bu srecte ben eşimle kavgalıydım aynı odada yatmıyorduk o yuzden sabaha kadar stresten ben de uyuyamıyordum surekli eşimi kontrol ediyordum eşim işe gidince ben uyuyordum Ve sana yemin ederim eger gorumcem sezmiş olsa bunların arasını yapardı. Ben gorumcemi iyi tanıyorum faha ınce yaptıgı bir şey. benim kaynım da bizim başka bir kuzenimizi seviyordu. Butun aile karşı cıktı onların evliliğine ama benim gorumcem ayarladı onlsrı kaçtılar wvlendiler her şeyi otel odasına kadar gorumcem ayarlardı
Aile apartmani pismanlkdir
Senin yerinde olsam baska bi sehire tanisirim uzak bunlardn
Ya sence aralarında var mı bir şey ya
Ben en cok eşimin onu giyinirken gormus olmasından korkuyorum. Cunku ben eşimi tanıyorum onun aklında kalmış olabilir. Deliriyorum gerçekten. Sence onu giyinirken gormesi falan onların ilişkilerinin ilerlemesine etkisi falan olabilir mi
Ya of keşke bir kaç haftaya biz kızın peşinden almanyaya gidiyoruz
Ne diyorsun bi akıl ver
Bunlar net delilde olabilir kendi kendine yaptığın kuruntuda başka detaylar lazım net sonuç çıkarmak için.
Ya bunlar gibi bir çok şey var da kesinlik bildiren bir şey yok.
Ya bilmiyorum ya her şey tamam da eşimin onu sezmesi yanlışlıkla mı sence butun aile evdeydi toplanmıştık kız sofra topluyordu bizimle eşimin gozu 1 saniye bile ayrılmadı kızdan ben başta yanlışlıkla dedim cunku bizim ailemiz falan ordaydı aile içinde yapmaz ama bir yandan onu kim farketti kesin bilerek yaptı diyorum. Daha cok sinirimi bozan eger gerçekten bir şey varsa kız ona karşılık veriyor demek o her lvaboya gittiğinde yaak odasının kapısında durması ve eşime bakmaya çalışması falan allah bilir ben evde yokken nolmuştur deliriyorum
Senin odanda niye giyiniyor ki? Eşin odaya da gidebilirdi bir anda. Kapıya kilit şart.
Boş oda yok cunku evimiz 3 odalı
Ya ben kız ne ara duşunu bitirdi ne ara odaya girdi hiç gormedim o an eşim ogle arasında eve geldi ona kahvaltı yapıyordum mutfakta gorseydim dikkatli olurdum
Banyoda giyinsin eşyalarını da yanında götürüp
Ya ne bilim ben hiç gormedim kızı gorseydim dersim eşim evde dikkatli ol diye
Ya dun gece dusunmekten uyuyamadım aklıma başka bir olay geldi bunların almanyadan geldiği ilk gunler butun aile evimizde toplandı ve bir kuzenimizin dugun videosunu izlemiştik. Dugun videosunda eşim defalarca çıktı ve kız eşime dediki bu dugundeki en yakışıklı kişi sendin dedi. Geldiği ilk gunler benim onlarla alakalı suphelerim yoktu diye kızın o soylediğini ciddiye almadım. Ama şimdi dusununce deliye donuyorum
Yatak odasında giyiniyordu kısmı ile inandırıcılığını kaybetmiş bir hikâye.
Keşke hikaye olsa
Uydurdun veya uydurmadin bilmiyorum ama ne hissediyorsan odur.. kadinlar yanilmaz.. ikincisi de boyle bir hikaye uydurduysan bu tür seyler basina gelecek demektir.. beyninde ne varsa hayatin ondan ibaret.. kod hazir..
@Serezki ya dunden beri kızın tatilde oldugu surece yaşanılan durumlar geldi aklıma hepsinde de sanki aralarında bir şey varmış gibi hissettim. Yoksa bile ilişkinin temeli atılıyor. Bunlar aşmanyadan gelince daha aklımda bu tarz supheler yoktu. Bizim evizimzde toplandı butun aile. Bir tane kuzenimizin dugun videosunu izledik. Videoda eşim falan çıktı dayımın kızı dediki bu dugundeki en yakışıklı kişi sendin dedi. O zaman bu suphelerim yoktu hiç ciddiye almadım ama şimdi aklıma gelince tedirgin oldum
Bunca şeye rağmen hala yanılıyo olabilirmiyim diyosun bravooooo sjsksk
Genel olarak eşine ve kuzenine güveniyor musun?
Evet esimin hep beni sevdigini hissettim , kuzenim de çok ahlaklı bir kız yani terbiyeli sonuçta dayımın kızı yani hem dayım hem yengem çok iyi. Kizin da şimdiye kadar ne bir olayını ne bir rezilligini gördük. Yanı ailede en çok sevilen övülen o. Ve hatta ailede en rezil olmayan kişi o. Ama bilmiyorum ya bu yasanilandan sonra
Tek sorun kizin fazlaca övülmesi, erkekler beyinsiz hemen etkilenir. Hep özgüvenli ol ve bu konuyu düşünmemeye çalış
ya evet ben de oyle dusunuyorum yanı etrafımızda bır suru guzelkız var esım hıcbırıne bakmadı ama bu kız sureklı onun onunde ovuldugu ıcın etkılenıyor dımı
Erkekler canım etkilenir
abla boyle seylerin yasi olmaz bak ben sana diyim bu isi biraz daha ciddiye almalisin. kızı eve cok sokma kocaninda bi ara tekefonuna falan bak derim
Ya gorumcem geçici sureliğine bizim evde yaşıyor. Ve dayımın kızı gorumcemle iyi anlaşıyor. Ve ayrıca o dayımın kızı yani eve gelme diyemem ben gelme desem bile gorumcem musade etmez
gorumcene aciklaman lazim ya da aciklayamayacagin biri ise onu da bir bahaneyle gondermen lazim nasil yaparsin bilmiyorum ama ciddi gibi is. eger oyle bir sey varsa boşanırdim ben
Ya gorumcemle aram b o k gibi boyle bir şeyi o sezmiş olsa bana inat o ikisinin arasını yapardı ben ne ona soyleyebilirim ne de sezmesini saglayabilirim. Ya o zaten bir iki gune almanayay gidiyor da sorun biz de bir kaç haftaya almanyaya taşınıyoruz. Aklıma bin bir turlu suphe geliyor. Başta almanyaya ben gitmek istedim eşim istemedi cunku eşimin burada işi gidiyor. Sonradan eşim ikna oldu ve evraklarımız tamam gidiyoruz bu olayda bile acaba eşimin kararını değiştirmesinde o kızın etkisi var mı
Diye dusunuyorum
abla bunu zaman gosterir biraz sabretmen gozlemlemen lazim
Sen de gözünu kapat.. her şeyi görme insanları rahat bırak o kız evli mi
Yazdıklarınız aralarında bir şey olabileceğini gösteriyor. Yaşa takılmayın 12 yaş bir şey deiil. Dikkati daha fazla vermelisiniz üzerine ikisinin
Ya ne bilim kız guzel okumus bekar cocuksuz birini alabiliyorken niye eşime bakar ustelik ondan 12 yaş buyuk
Bu işler hiç öyle dediğiniz gibi olmuyor. Bazı kızlar, özellikle evli erkekleri baştan cıkarmaya bayılıyor
Ya of gerçekten boyle nir şeyin olma ihtimali bazen hiç yokmuş gibi geliyor. Yani kıza eşimden daha çok guevniyorum oyle diyeyim ama bu olan durumları gorunce guvenim sarsılıyor. Of ya bir de kız almanya da yaşıyor ve biz yakında onların yaşadığı yere taşınacağız. Bu sefer bizim evden hiç çıkmaz daha cok telaşlanırım
O zaman zamanında yaşanmış birşeyler;)
Nasıl yani
Anlamadıysan:)
Yanı niye böyle dedin onu soruyorum
Aralarında bir şey yaşanmış sayi kızı hastası mı bu adam :)
Of bilmiyorum ya
Yaaa Sen kesin diyorsun yani:( kotu olmuş keşke herşeyi anlatsan
Şüphelendiysen kesin bir b*kluk vardır
Ee abla artık boşanırsın ha dayının kızına ve kocana hak ettiğini verirsin tabii gururun varsa
Oyle yapıcam o pisliklere ama ya ben evlenmelerinden korkuyorum benim bildiğim kocam o kızla evlenir yani. Kocam kıza tapıyor şu anda. O kadar kızına düşkündü ki kızını kaç gündür görmüyor hiç sormadı görmek de istemedi ya resmen varsa yoksa o kız
Abla aklıma bir şey geldi
Nedir
Kocan ve dayının kızını tüm şehre rezil et
Sen de evine alma ruveyda
Kız teşhiri seviyor adamın da gözü kaymis
Memelerine bakıyor mu
cinsel şeyler mi
Evet var
Ya of niye boyle dedin
Her ikisinin de hareketlerind3n
Tesaduf olamaz mı sence
Bubkadari olamaz