Selam herkese öncelikle yazımı okumadan yargılamayın önce beni anlayın lütfen.
kaynanamın ilk geliniyim kendisinin hiç kızı yok ve ilk torunu benim kızım oldu. yalnız onu abartılı şekilde çok seviyor aşırı sahipleniyor 10 aylık kızım. geçen gün oyyy sen kimin kızısın diye seviyor sürekli ortamlarda kızımız diyor kızım diyor. bana ver diyor. sürekli abartılı sevgisi var yeni işe başladım ve ona bırakıyorum geldiğinde durdu mu diyorum evet diyor seni hiç görmese kızın sesi bile çıkmıyor siz gelince ağlıyor diyor. yok burada daha mutlu kalabalık içinde bizim yanımızda kız çok iyi bilmem ne sizi görseme hiç oralı bile olmuyor duruyor diyor bu tür sahşplenmesi annesiymiş gibi davranmasına tahammül edemiyorum sanki o doğurmuş sanki onun kızı gibi davranıyor ilk çocuğum diye mi bilmiyorum benden başka kimseye alışsın başkası onu benim gibi sahiplensin istemiyorum sizce yanlış mıyım. bu arada kaynanam bana çok iyi o konuda hakkını asla yiyemem ama başta ben ona iyiyim çok iyi niyetle sevgiyle saygıyla yaklaşırım bütün ailesine o da bana karşı bu sebepten iyi. bir işim olsa yardıma gelir ne yemek yapsa çağırır evine gitsem değer verir iyi biri ama kızım konusunda artık dayanmıyorum
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer