Kaynanamın kızımı benden çok sahiplenmesi normal mi, yanlış düşünen ben miyim?

Selam herkese öncelikle yazımı okumadan yargılamayın önce beni anlayın lütfen.

kaynanamın ilk geliniyim kendisinin hiç kızı yok ve ilk torunu benim kızım oldu. yalnız onu abartılı şekilde çok seviyor aşırı sahipleniyor 10 aylık kızım. geçen gün oyyy sen kimin kızısın diye seviyor sürekli ortamlarda kızımız diyor kızım diyor. bana ver diyor. sürekli abartılı sevgisi var yeni işe başladım ve ona bırakıyorum geldiğinde durdu mu diyorum evet diyor seni hiç görmese kızın sesi bile çıkmıyor siz gelince ağlıyor diyor. yok burada daha mutlu kalabalık içinde bizim yanımızda kız çok iyi bilmem ne sizi görseme hiç oralı bile olmuyor duruyor diyor bu tür sahşplenmesi annesiymiş gibi davranmasına tahammül edemiyorum sanki o doğurmuş sanki onun kızı gibi davranıyor ilk çocuğum diye mi bilmiyorum benden başka kimseye alışsın başkası onu benim gibi sahiplensin istemiyorum sizce yanlış mıyım. bu arada kaynanam bana çok iyi o konuda hakkını asla yiyemem ama başta ben ona iyiyim çok iyi niyetle sevgiyle saygıyla yaklaşırım bütün ailesine o da bana karşı bu sebepten iyi. bir işim olsa yardıma gelir ne yemek yapsa çağırır evine gitsem değer verir iyi biri ama kızım konusunda artık dayanmıyorum

Kaynanamın kızımı benden çok sahiplenmesi normal mi, yanlış düşünen ben miyim?
Cevapla