Kızıma Fazla Mı Müdahale Ediyorum kotu bir annemiyim?

Kızım 12 yaşında ve çok yoğun bir programı var. 2,5 yaşında tiyatroya başladım, 3 yaşında dil derslerine, 5 yaşında piyano çalmaya, 8 yaşında ise at binmeye başladı. Şu anda tiyatro okuluna gidiyor, İngilizce, İspanyolca, Flemenkçe ve Fransızca dersleri alıyor (ben Hollandada dogdum buyudum ve sıkça avrupa seyahatlerimiz var haliyle kizimin hem anadilini hemde diger cok konusulan dilleri aksansız konuşmasi gerek), haftanın 5 gün piyano çalıyor ve haftada 3 gün at biniyor. Sağlıklı yaşam konusunda oldukça sertim; fast food ve abur cubur yasak. Sağlıklı beslenmeye, spor yapmaya özen göstermesini sağlıyorum. Ancak her pazar günü dizimin günü. Ne istere o. O gun esimde bende evdeyiz, ve kızım ne yapmak isterse ne yemek isterse onu yapıyoruz sinir koymuyorum.

Fakat son zamanlarda kızım, “Hiç bir şey yapmadan sadece dinlenmek istiyorum” diyor ve sık sık bunaldığını söylüyor. Bazen gerçekten fazla mı sert oluyorum? Onun yaşına göre bu kadar yoğun bir program doğru mu? Çocuklarının hayatına bu kadar müdahale eden bir anne olmak doğru mu, yoksa biraz daha rahat olmalı mıyım? Disiplinin sınırları nerede başlar, nerede biter? Keşke benim de küçükken böyle bir ailem olsaydı, çünkü disiplinli bir ortamda büyümenin ne kadar önemli olduğunu şimdi çok daha iyi anlıyorum.

Kızıma Fazla Mı Müdahale Ediyorum kotu bir annemiyim?
Cevapla