Kızımın sorumluluğu bana ağır geliyor? Berbat bi anne olabilir miyim?

Hayatımı kısa özet geçecem. Üni okurken çalışıyordum patronumla bişeyler yaşamaya başladık aşık oldum evlendik aramızda yaş farkı vardı başkasından kızı vardı aşk evliliği olmasına rağmen yürümedi…boşandık ve başkasıyla tanıştım yine aşık oldum ve kısa sürede evlendik Ben hamile kaldım bi kızım oldu onunla da dikiş tutturamadık bana göre olmadığını anladım sevgi saygı hersey bitti ayrıldık. Ben ailemin yanında kalıyorum bi gecekonduda hayat şartlarımız çok zor. Odamız bile yok ev kalabalık geçim sıkıntı. Zaten hep burdan kaçmak için evlendim ama yine buraya düştüm üstelik çocukla. Şimdi asıl mevzu şu ben kızımın sorumluluğunu üstlendim ama yapamıyorm velayet bende. Anne olduğum için ağlıyorum. Ben gençliğimi yaşamadım. Hep hatalı ilişkiler ve evlendim. Gezmek tozmak hatta bi meslek edinmek istiyorum mesela kursa gitmem lazım annem bakamıyor babası bi gün alıyor sadece bana çok ağır geliyor tüm bunlar ben anne değilim galiba.. şöyle düşünüyorum babasıyla oturup konuşup haftanın 4 5 günü babaannesinde kalmasını teklif edicem en azından kabul ederse. Bende bu sayede iş kariyer vs yapabilirim. Bu arada hayatımda biri var polis. Onunla da gezemiyorum edemiyorum hep kızımdan dolayı rahat edemiyorum bu kim olursa olsun böyle olacak çok mutsuzum :(((
Kızımın sorumluluğu bana ağır geliyor? Berbat bi anne olabilir miyim?
Cevapla