Kızım 12 yaşında ve çok yoğun bir programı var. 2,5 yaşında tiyatroya başladım, 3 yaşında dil derslerine, 5 yaşında piyano çalmaya, 8 yaşında ise at binmeye başladı. Şu anda tiyatro okuluna gidiyor, İngilizce, İspanyolca, Flemenkçe ve Fransızca dersleri alıyor, haftanın 5 günü piyano çalıyor ve haftada 3 gün at biniyor. Sağlıklı yaşam konusunda oldukça sertim; fast food ve abur cubur yasak. Sağlıklı beslenmeye, spor yapmaya özen göstermesini sağlıyorum. Her pazar günü ama dizimin günü olarak adlandırdım. Esimde bende evdeyiz o gun ve kızım ne isterse onu yapıyoruz. O günler sinir koymuyorum ne isterse onu yapar yeriz, ama bu ona yetmiyor sanki. Son zamanlarda kızım, “Hiç bir şey yapmadan sadece dinlenmek istiyorum” diyor ve sık sık bunaldığını söylüyor. Keşke benim de küçükken böyle bir ailem olsaydı, çünkü disiplinli bir ortamda büyümenin ne kadar önemli olduğunu şimdi çok daha iyi anlıyorum ama kızım anlamiyor bunları.
Kizimin iyi bir geleceğe sahip olmasini istiyorum, çünkü ileride ona aklındaki bilgiler yetenekleri acacak kapıları. Her zaman yanında biz olamayacağız kapilari onun icin açık tutalım. Bazen gerçekten fazla mı sert oluyorum? Onun yaşına göre bu kadar yoğun bir program doğru mu? Çocuklarının hayatına bu kadar müdahale eden bir anne olmak doğru mu, yoksa biraz daha rahat olmalı mıyım? Disiplinin sınırları nerede başlar, nerede biter?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer