Eşim evde olmadığı için 3 çocukla çok zorlanıyorum, birine annem bakacak. Sizce ben kötü bir anne miyim?

Kizlar ikiz bebeklerim var bide 4 yaşında oğlum eşim haftalardir yok gitmiş annemler Rize'de yaşıyor buraya tatile gelmişlerdi İstanbul'a bugün dönecekler rizeye ikizlerimden birini gönderiyorum onlarla çok zorlanıyorum 8 aylıklar bugüne kadar tek baktım ama artık dayanma gücüm kalmadı biri hasta zaten hasta olanı gondermiyorum günde 5 tane ilaç hazirliyorum böbreği yok sizce ben hatami yaptım gondermekle ben kötü bı annemiyim çok canım yaniyo 🥺😞
Eşim evde olmadığı için 3 çocukla çok zorlanıyorum, birine annem bakacak. Sizce ben kötü bir anne miyim?
Cevapla