Ailemin durumuda iyi babamın olur mu kızım öyle şey demesini beklerdim sizce alınganlik mi yapıyorum?

Yeni atandım. Gidecegim doğu şehrinde memurlar genelde 2. El eşyalarını devredip gidiyorlarmis bende öyle devralmayi düşünüyorum. Ortalama tüm eşyaları 22 23 bine satıyorlar. Aileme maaşımı almaya başladığımda size öderim merak etmeyin dedim babamda ödesin tabi dedi anneme zoruma gitti sizce alınganlık mı yapıyorum?
Ailemin durumuda iyi babamın olur mu kızım öyle şey demesini beklerdim sizce alınganlik mi yapıyorum?
Cevapla